کد: 13970707318979827

سئو وردپرس چیست؟

کد: 13970707318979827

https://goo.gl/ZAnqm8

، (اخبار رسمی): اینکه سئو وردپرس چیست؟ یا به عبارتی سئو در وردپرس چیست؟ بحثی است که در این مقاله به آن پرداخته خواهد شد. در ابتدای بحث باید گفته شود که سئو یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است و هر وب‌سایتی برای دیده شدن نیازمند تلاش در این عرصه است.

سئو وردپرس چیست؟
سئو وردپرس چیست؟

در ابتدای بحث باید گفته شود که سئو یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است و هر وب‌سایتی برای دیده شدن نیازمند تلاش در این عرصه است. پنل‌های گوناگونی برای طراحی وب‌سایت وجود دارد که از معروف‌ترین آنها وردپرس و جوملا است.

با گذر زمان cms وردپرس محبوبیت بیشتری به دلیل کاربری راحتی که دارد پیدا کرده است، به همین خاطر بیشتر سایت‌های موجود بر روی این سیستم مدیریت محتوا وجود دارند و سئو وردپرس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.

به گونه‌ای که حتی دوره‌های آموزشی به خصوصی هم به صورت رایگان و هم به صورت پرداختی برای آن برگزار می‌شود.

افزونه سئو وردپرس چیست؟

برای انجام سئو وردپرس افزونه‌های بخصوصی وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توان به افزونه سئو وردپرس Yoast SEO اشاره کرد. این پلاگین بیشترین نصب فعال در سایت‌های وردپرسی را دارد.

تقریبا بیش از 80  درصد قابلیت‌های این افزونه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. البته افزونه‌های دیگری هم وجود دارد که می‌توان به All in One SEO Pack اشاره کرد. اگر این دو افزونه با یکدیگر مقایسه شوند، هر کدام قابلیت‌های برتر و قابلیت‌های ضعیف‌تری دارند.

چک لیست سئو وردپرس چیست؟

برای سئو و بهینه‌سازی سایت وردپرسی بهتر است نگاهی مختصر به چک لیست سئو وردپرس زیر انداخته شود. هر چند لیست 13 موردی زیر برای سئوی داخلی در وردپرس است و حتما باید رعایت شود:

- عنوان صفحه سئوی مناسب برای سایت (این مورد حتما باید با کلمه کلیدی اصلی شروع شود.)

- استفاده از پیوند یکتا

- ثبت سایت در کنسول گوگل

- ایجاد نقشه سایت معتبر و درست برای سایت

- بررسی وضعیت سرعت هاست

- نصب افزونه سئو وردپرس

- ایجاد صفحه 404 صحیح

- ایجاد منو در قالب سایت شامل کلمه کلیدی

- استفاده از حداقل یک تگ H1 و حداقل یک تگ H2 (برای محتوای داخلی سه تگ H2 کافی است)

- استفاده از ویدئو، تصاویر مناسب و ساختار محتوایی جذاب برای نگه داشتن کاربر در سایت

- تمرکز بر روی پاراگراف اول سایت بخصوص 100 کاراکتر اول

- دادن لینک به یک صفحه خارجی

- رعایت اصولی لینک بیلدینگ داخلی در سایت

تمامی موارد گفته شده اصولی کلی از سئوی داخلی برای یک سایت وردپرسی است. بحث سئوی داخلی در وردپرس بسیار گسترده‌تر از آن است. پس از انجام اقدامات بالا که برخی را باید به صورت روزانه انجام داد باید به فکر سئوی خارجی سایت نیز بود.

استفاده از گواهی SSL در سئو وردپرس

این مورد باید در نظر گرفته شود که چه سایت بر روی پسوند ایرانی ir و چه بر روی پسوند بین‌المللی com تنظیم شده باشد، حتما باید آن را به گواهی امنیتی SSL مجهز کرد.

با نصب این گواهی و استفاده از گواهی ssl در سئو وردپرس، سرعت سایت مقداری کاهش می‌یابد اما این موضوع نگران کننده نیست اگر قبل از اقدام به هر کاری با متخصصان این حوزه مشورت انجام شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و کسب مشاوره می‌توانند با شرکت دیجی اکتیو تماس بگیرند و یا به قسمت سئو و بهینه‌سازی این سایت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی اکتیو | digiactive

ما در digiactive تمام تلاش خود را در این راستا قرار داده ایم که هر آنچه شما برای یادگیری در زمینه دیجیتال مارکتینگ و برندینگ نیاز دارید به شکل های مختلف و به صورت جامع و کامل در اختیارتان قرار دهیم.

منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی