اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970708319296186

درخشش درسا با کریستال‌های سواروسکی در مجله بین‌المللی Salt

کد: 13970708319296186

https://goo.gl/wkA7n3

، تهران , (اخبار رسمی): SALT در مجله پاییز و زمستان خود، از همکاری مشترک سواروسکی با برند درسا سخن گفته و تصویری از کیف کلکسیون ترمه را که تلفیقی از چرم اصیل ایرانی و کریستال‌های سواروسکی در کنار محصول برندهای D&G، Chanel، Moschino، Coach به نمایش کشیده است.   

درخشش درسا با کرستال های سواروسکی در مجله بین المللی salt
درخشش درسا با کریستال‌های سواروسکی در مجله بین‌المللی Salt

برند سواروسکی هرساله کریستال‌های خود را در اختیار بسیاری از طراحان شایسته و خلاق مد در دنیا قرار می‌دهد اما تنها تعداد معدودی از آن‌ها موفق به دریافت لایسنس همکاری با این برند می‌شود؛ هدف سواروسکی از همکاری مشترک با برندها و طراحان خلاق، استفاده از خلاقیت و دانش هنرمندان در طراحی مد و جواهر و همین‌طور حمایت از این صنعت در سراسر جهان است.

SALT مجله رسمی برند سواروسکی است که در آن برند سواروسکی از همکاری‌های مشترک خود با بهترین طراحان و برندهای مد که صاحب لایسنس آن هستند می‌گوید؛ برندهایی که با دنیایی از خلاقیت جز اولین نام‌های ماندگار در جهان هستند.

SALT در مجله پاییز و زمستان خود، از همکاری مشترک سواروسکی با برند درسا سخن گفته و تصویری از کیف کلکسیون ترمه را که تلفیقی از چرم اصیل ایرانی و کریستال‌های سواروسکی در کنار محصول برندهای D&G، Chanel، Moschino، Coach به نمایش کشیده است.   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس