کد: 13970710319679827

تاثیر بک لینک در سئو و بازاریابی آنلاین

کد: 13970710319679827

https://goo.gl/To2Fgm

، (اخبار رسمی): موتور جستجوی گوگل برای رتبه بندی وب سایت‌ها تقریبا 200 فاکتور مختلف دارد که یکی از آنها بک لینک یا لینک سازی است. زمانی تاثیر بک لینک در سئو و بازاریابی آنلاین بقدری مهم و با ارزش بود که خیلی از افراد اقدام به خرید و فروش لینک می کردند.

 تاثیر بک لینک در سئو و بازاریابی آنلاین
تاثیر بک لینک در سئو و بازاریابی آنلاین

اعتبار بک لینک یک سایت نشان دهنده میزان اعتبار آن سایت در فضای مجازی است. به گفته ی مت کاس مسیری که تاثیر بک لینک ها در الگوریتم گوگل طی خواهند کرد به این سمت است که کاربر واقعی را به سایت هدایت کنند.

موتور جستجوی گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها تقریبا 200 فاکتور مختلف دارد که یکی از آنها بک لینک یا لینک سازی است.

زمانی تاثیر بک لینک در سئو و بازاریابی آنلاین بقدری مهم و با ارزش بود که خیلی از افراد اقدام به خرید و فروش لینک می کردند.

این موضوع هم چنان هم با اهمیت است اما نه مانند قبل. مت کاس کارمند سابق گوگل در وبلاگ رسمی خود به نوعی پیشنهاد کرده است که برای گوگل لینک های با کیفیت بسیار مهم است بنابراین بهتر است به جای تعداد زیادی لینک با کیفیت پایین ایجاد کنید بهتر است لینک کم تر ولی با کیفیت بالا ایجاد کنید.

کیفیت آنها در رتبه بندی سئو بسیار مهم است. بارها این اتفاق افتاده است که سایت های تازه نفس با لینک سازی درست و معتبر از رقبای خود پیشی گرفته اند.

در واقع اعتبار بک لینک یک سایت نشان دهنده میزان اعتبار آن سایت در فضای مجازی است.

تاثیر بک لینک در سئو و بازاریابی آنلاین چیست ؟

برای درک بهتر از تاثیر بک لینک در سئو و بازاریابی آنلاین و حتی بک لینک با کیفیت به مثال زیر توجه کنید.

تصور کنید که سایتی مربوط به فروش ویدئو پروژکتور از سایت شرکت هایی که واردکننده و سازنده ویدیو پروژکتور هستند در سایت خود بک لینک تهیه کرده به این صورت که از او به عنوان نمایندگی در یکی از شهرها  با قرار دادن لینک سایت یاد شده است.

صد در صد چنین بک لینکی هم از نظر گوگل و هم از مخاطب بسیار مهم و با ارزش تر از لینکی است که یک وبلاگ معمولی به آن سایت می دهد.

تاثیر بک لینک ها در الگوریتم گوگل

همان طور که گفته شده برای تحت تاثیر قرار دادن گوگل باید 200 فاکتور آن را بررسی کرد. در این بین لینک ها که یکی از این 200 فاکتور هستند رفته رفته و به مرور زمان اهمیت خود را از دست خواهند داد.

به گفته ی مت کاس مسیری که تاثیر بک لینک ها در الگوریتم گوگل طی خواهند کرد به این سمت است که کاربر واقعی را به سایت هدایت کنند.

برای اینکه از اهمیت لینک ها در سئو اطلاعات بیشتر و بهتری کسب کنید بهتر است الگوریتم های گوگل و فاکتورهای مهم آن را مورد بررسی قرار دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی اکتیو | digiactive

ما در digiactive تمام تلاش خود را در این راستا قرار داده ایم که هر آنچه شما برای یادگیری در زمینه دیجیتال مارکتینگ و برندینگ نیاز دارید به شکل های مختلف و به صورت جامع و کامل در اختیارتان قرار دهیم.