کد: 13970710319889147

به همت مجموعه سپناوب و در5 آبان 1397

دوره آموزشی بالا بردن رتبه سایت در گوگل برگزار می‌شود

کد: 13970710319889147

https://goo.gl/vtZvKk

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی " بالا بردن رتبه سایت در گوگل "  با حضور علاقمندان به حوزه سئو در تاریخ 5 آبان 1397 برگزار می‌شود.

دوره آموزشی " بالا بردن رتبه سایت در گوگل "  با حضور علاقمندان به حوزه سئو در تاریخ 5 آبان 1397 برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناوب، دوره آموزشی " بالا بردن رتبه سایت در گوگل " با حضور علاقمندان به حوزه سئو در تاریخ 5 آبان 1397 به میزبانی اردبیل - مرکز رشد محقق - مجموعه سپناوب توسط این شرکت برگزار می‌شود.

پریسا بهشتی مدیر عامل مجموعه سپناوب هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش وب سمتر های و صاحبان وب سایت در استان بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت کسب و کار اینترنتی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

پریسا بهشتی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: در این دوره آموزشی سعی شده موارد مهم در رابطه با مفاهیم افزایش رتبه سایت در گوگل گفته شود.

اوبه برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: ما سعی خواهیم کرد در برنامه های خود دوره های آموزشی تخصصی تر در رابطه با حوزه بهینه سازی وبسایت برگزار کنیم..

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزی هزینه 29 هزار تومان دریافت خواهد شد.

  • علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره  می توانند روی لینک زیر کلیک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com