اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970717320909750

3 نکته برای سفارش کیک تولد

کد: 13970717320909750

https://goo.gl/sqDkon

، اصفهان , (اخبار رسمی): در سفارش کیک تولد رعایت چند نکته مهم از جمله سلیقه صاحب جشن، بودجه، اندازه و وزن کیک و شکل و نوع کیک اهمیت دارد.

3 نکته برای سفارش کیک تولد
سفارش کیک تولد

پیش از سفارش کیک تولد سلیقه، علایق و تمایلات صاحب تولد را در نظر بگیرید تا بتوانید حس خوشحالی وی را دوچندان کنید. 

قبل از هر چیز باید سلیقه صاحب جشن در نظر گرفته شود اما اگر  با نیت سورپرایز کردن کیک خریده می‌شد باید این کار با در نظر گرفتن سلیقه شخصی فرد، سفارش داد. در ادامه به نکات مهم در رابطه با سفارش کیک تولد پرداخته می‌شود. 

بودجه

بودجه یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفارش کیک تولد است و برای بسیاری اهمیت دارد تا به اندازه بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اند جشن تولدی مناسب و البته کم هزینه داشته باشند. به همین منظور پیش از سفارش کیک تولد و برپایی جشن، مبلغ مورد نظر را تعیین کرده و بر اساس بودجه‌ای که برای جشن در نظر گرفته شده کیک تولد مناسبی را سفارش دهند.

 وزن، مواد به کار رفته در کیک و همچنین تزئین کیک تاثیر به سزایی روی قیمت آن خواهد داشت از این رو پیش از اینکه سفارش ثبت شود باید از فروشنده خواست تا هزینه نهایی را به او اعلام کنند. 

در نظر داشته باشید که قیمت نهایی ممکن است در زمان تحویل سفارش کمی افزایش پیدا کند و علت آن است که ممکن است وزن کیک به دلیل تزئینات قدری سنگین‌تر شود که به دنبال آن هزینه نهایی نیز افزایش می‌یابد؛ به همین جهت همیشه مقداری پول بیشتر برای این گونه مسائل به همراه باید داشت.

اندازه و وزن کیک

اندازه و وزن کیک نکته دیگری است که پیش از سفارش باید مورد بررسی قرار بگیرد. وزن و اندازه کیک را باید براساس تعداد مهمانان در نظر گرفت؛ اگر میزان کیک کم باشد و سهم هر مهمان از کیک تولد تنها یک برش نازک و کوچک باشد، مهمانان کمی آزرده خاطر خواهند شد.

 اگر اندازه آن بیشتر از تعداد میهمانان باشد هجم زیادی از کیک اضافه آمده و اسراف می‌شود. برای اینکه کیکی با اندازه مناسب داشته باشید می‌توان از فروشنده و قناد مورد نظر در این خصوص سوال کرد تا راهنمایی لازم را ارائه دهند.

شکل و نوع کیک

ظاهر کیک و نوع آن تا حدود زیادی به طرح کیک بستگی دارد چرا که برخی از طرح‌هایی که ارائه می‌شود قابل پیاده‌سازی روی هر قالب کیکی نیستند و باید محدودیت‌های مانوردهی روی کیک در نظر گرفته شود. پیش از سفارش کیک تولد سلیقه، علایق و تمایلات صاحب تولد باید در نظر گرفته شود تا بتواند حس خوشحالی و لذت او را دوچندان کند. 

نکته1: اصولا مشکل اولی که اکثر افراد با کیک‌های تولد دارند، خنک نگه داشتن آن است تا اینکه در زمان جشن آب نشده و شکل خود را از دست ندهد.

 به همین منظور باید سعی شود کیکی سفارش داده شود که برای خنک نگه داشتن آن در طول مراسم به مشکل برنخورید. اگر مکان جشن بیرون از منزل است و مجبور هستید کیک را تا آن مکان حمل کنید و یا اینکه مراسم در منزل برگزار شده ولی نمی‌توان کیک را در یخچال نگه داری کرد، بهتر است کیک‌هایی با روکش خمیر فوندانت سفارش داد چرا که خمیر فوندانت ذوب نمی‌شود و ظاهر کیک را خراب نمی‌کند.

نکته2: اگر صاحب جشن به ماده به خصوصی آلرژی دارد پیش از سفارش کیک تولد این مورد را باید در نظر گرفته و به قناد اطلاع داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آفتابگردان

آموزشگاه آفتابگردان در سال 85 ، تحت عنوان هنرکده فعالیت خود را آغاز کرد. در "هنرکده" هنرهای متنوعی از جمله آشپزی ، کیک ، شیرینی ، دسر و همچنین انواع صنایع دستی و هنرهای تزیینی به هنرجویان آموزش داده می شد. آکادمی آفتابگردان در سال 1387 و پس از اخذ مجوز از سازمان فنی حرفه ای ، به صورت تخصصی در زمینه صنایع غذایی مشغول به فعالیت شده و اقدام به جذب هنرجو نمود. چشم انداز آکادمی آفتابگردان برای فعالیت تخصصی در زمینه آموزش صنایع غذایی باعث شد تا آموزش ها تنها در دو زمینه آغاز و با تکمیل تجهیزات دوره های دیگر نیز به مجموعه اضافه شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی