اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971001335089750

تعاریف جالب از کیک در لغت نامه‌های خارجی

کد: 13971001335089750

https://goo.gl/hfm7fz

، اصفهان , (اخبار رسمی): قبل از شرکت در دوره آموزش کیک لازم است بدانید که تعاریف مختلفی برای کیک بیان شده است که در واژه نامه‌های متفاوت با شیوه‌های گوناگون ذکر شده‌اند.

تعاریف جالب از کیک در لغت نامه های خارجی !!
تعاریف جالب از کیک در لغت نامه‌های خارجی

تعاریف مختلفی برای کیک بیان شده است که در واژه نامه‌های متفاوت با شیوه‌‌های گوناگون ذکر شده است؛ از جمله این لغت نامه‌ها می توان به واژه نامه آکسفورد، لانگمن، کمبریج و وبستر اشاره کرد که در ادامه به شرح 4 تعریف پرداخته خواهد شد: 

1. تعریف کیک در واژه نامه سطح پیشرفته آکسفورد:

تعریف کیک در این بخش اینگونه ذکر شده است: کیک، خوراکی است که مزه شیرینی داشته و از مواد اولیه‌ای همچون تخم مرغ، آرد، کره، شکر و غیره تهیه می‌‌شود. کیک‌ها در فر یا ماکروویو با اندازه‌ها و اشکال متفاوت طبخ می‌شوند و در نهایت با خامه و یا دیگر مواد خوراکی تزئین می‌شوند. 

2. تعریف کیک در لغت نامه کمبریج:

در لغت نامه کمبریج این طور بیان شده است که روغن ماده دیگری است که علاوه بر آرد، تخم مرغ و شکر در تهیه کیک به کار می‌رود.

3. تعریف کیک در واژه نامه لانگمن

در این واژه نامه از کیک به عنوان یک ماده غذایی شیرین یاد شده است که به شیوه‌های مختلف و با مواد اولیه تخم مرغ، آرد، کره و شکر درون فر تهیه می‌شود.

4. تعریف کیک در لغت نامه وبستر

دو تعریف اصلی از کیک در این لغت نامه وجود دارد اولی: کیک یک خوراکی نان مانند است که از خمیر و خمیرآبه تهیه شده و معمولا به شیوه سرخ کردن یا تنوری کردن، در اندازه‌های مختلف تهیه می‌شود. کیک‌ها معمولا تخت هستند و پیش از ور آمدن طبخ می‌شوند.

تعریف دوم: کیک یک خوراکی شیرین است که با تخم مرغ، خمیر، خمیرآبه غلیظ، چربمایه و انواع ورآورنده مثل بیکینگ پودر درست شده و درون فر پخته می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آفتابگردان

آموزشگاه آفتابگردان در سال 85 ، تحت عنوان هنرکده فعالیت خود را آغاز کرد. در "هنرکده" هنرهای متنوعی از جمله آشپزی ، کیک ، شیرینی ، دسر و همچنین انواع صنایع دستی و هنرهای تزیینی به هنرجویان آموزش داده می شد. آکادمی آفتابگردان در سال 1387 و پس از اخذ مجوز از سازمان فنی حرفه ای ، به صورت تخصصی در زمینه صنایع غذایی مشغول به فعالیت شده و اقدام به جذب هنرجو نمود. چشم انداز آکادمی آفتابگردان برای فعالیت تخصصی در زمینه آموزش صنایع غذایی باعث شد تا آموزش ها تنها در دو زمینه آغاز و با تکمیل تجهیزات دوره های دیگر نیز به مجموعه اضافه شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی