اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970722321679750

آیا تاریخچه شگفت انگیز دسر و آموزش دسر را می‌دانید؟

کد: 13970722321679750

https://goo.gl/TxtciS

، اصفهان , (اخبار رسمی): کلمه‌ی دسر از یک واژه فرانسوی گرفته شده و ریشه اولین آموزش دسر به قرون وسطی بر می گردد.

آیا تاریخچه شگفت انگیز آموزش دسر و دسر را می دانید؟
آیا تاریخچه شگفت انگیز دسر و آموزش دسر را می‌دانید؟

ریشه اولین آموزش دسر به قرون وسطی بر می گردد، در آن زمان بود که شکر به طور کلی تولید شد و مردم از طعم شیرینی ها لذت می بردند.

از آموزش دسر نمی شود غافل شد چون هیچ وعده غذایی بدون دسر کامل نیست!

این یک قانون نانوشته است که تمام دنیا از آن پیروی می کنند. تقریبا تمامی ما با دسر آشنایی داریم و بعضا پس از غذا آن را مصرف می کنیم اما دانستنی های ناشناخته ای در رابطه با این خوراکی خوشمزه وجود دارند که ممکن است بخواهید پیش از فراگیری آموزش دسر در رابطه با آن اطلاعاتی داشته باشید. 

کلمه دسر از واژه کهن فرانسوی Desservir و به معنی جمع کردن روی میز گرفته شده است. در اغلب کشور ها خصوصا آمریکا ، کانادا، استرالیا، نیوزلند و ایرلند از واژه دسر استفاده می شود و کلمه پودینک در کشور هایی نظیر آمریکا و سایر متحدان با این کشور مورد استفاده عموم قرار دارد.

در فرهنگ غذایی مردم تمامی دنیا دسر خوراکی شیرینی است که پس از پایان غذا مصرف می شود و جالب است بدانید که اولین دسر ها از خرمای خشک شده و موم زنبور عسل به صورت آبنبات ساخته شده اند.

ریشه اولین آموزش دسر به قرون وسطی بر میگردد، در آن زمان بود که شکر به طور کلی تولید شد و مردم از طعم شیرینی ها لذت می بردند اما از آن جایی که شکر در آن زمان بسیار گران بود، فقط افراد مرفه و ثروتمند می تونستند از شیرینی و دسر ها بهره مند باشند. 

از جمله دسر های مشترک غربی می توان به  انواع کیک و کلوچه، میوه، ژله، بستنی، پودینگ، انواع شیرینی و پای و همچنین آبنبات ها اشاره کرد.

تنوع دسر ها در جهان به قدری بالاست که نمی توان به معرفی یک به یک آن ها پرداخت اما بد نیست تا با معروف ترین آنها آشنا شوید و با سپری کردن دوره های آموزش دسر طرز تهیه این دسرهای بین المللی لذیذ را فرا بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آفتابگردان

آموزشگاه آفتابگردان در سال 85 ، تحت عنوان هنرکده فعالیت خود را آغاز کرد. در "هنرکده" هنرهای متنوعی از جمله آشپزی ، کیک ، شیرینی ، دسر و همچنین انواع صنایع دستی و هنرهای تزیینی به هنرجویان آموزش داده می شد. آکادمی آفتابگردان در سال 1387 و پس از اخذ مجوز از سازمان فنی حرفه ای ، به صورت تخصصی در زمینه صنایع غذایی مشغول به فعالیت شده و اقدام به جذب هنرجو نمود. چشم انداز آکادمی آفتابگردان برای فعالیت تخصصی در زمینه آموزش صنایع غذایی باعث شد تا آموزش ها تنها در دو زمینه آغاز و با تکمیل تجهیزات دوره های دیگر نیز به مجموعه اضافه شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سلامت و زیبایی