کد: 13970719321269147

با هدف سهولت در دسترسی به منابع و خدمات مجموعه سپناوب

ارتقا و بهینه سازی سایت مجموعه سپناوب 

کد: 13970719321269147

https://goo.gl/zTAvjA

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید مجموعه سپناوب  از  1397/7/1 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت مجموعه سپناوب 
طراحی سایت در اردبیل سپناوب

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناوب، وبسایت این شرکت فعال در توسعه کسب و کار اینترنتی از تاریخ 1397/7/1 به روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس sepnaweb.com در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های آموزش سئو سایت و طراحی سایت در اردبیل به فهرست وبسایت اضافه و امکان مشاهده پلن‌های خدمات طراحی سایت برای مخاطبان میسر شده است.

پریسا بهشتی، مدیرعامل مجموعه سپناوب با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مشتریان و کاربران و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز‌رسانی مد نظر است.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال ایجاد سیستم متمرکز پشتیبانی (پرتال مشتریان) هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com