کد: 13970722321589827

آموزش نصب رایگان گواهینامه SSL در دایرکت ادمین directadmin

کد: 13970722321589827

https://goo.gl/LWs92H

، (اخبار رسمی): در آپدیت های اخیر گوگل در الگوریتم هایش به خصوص در الگوریتم مدیک استفاده از گواهینامه SSL و ارتقای امنیت وب سایت از مواردی است که بسیار به آن اهمیت داده است. اکنون می خواهیم به نحوه نصب SSL در دایرکت ادمین بپردازیم.

آموزش نصب رایگان گواهینامه SSL در دایرکت ادمین directadmin
آموزش نصب رایگان گواهینامه SSL در دایرکت ادمین directadmin

در آپدیت های اخیر گوگل در الگوریتم هایش به خصوص در الگوریتم مدیک استفاده از گواهینامه SSL از مواردی است که بسیار به آن اهمیت داده است.

در آپدیتهای اخیر گوگل در الگوریتم هایش به خصوص در الگوریتم مدیک استفاده از گواهینامه SSL و ارتقای امنیت وب سایت از مواردی است که بسیار به آن اهمیت داده است.

در مقالهی آموزش نصب رایگان گواهینامه SSL در سی پنل cpanel  به نصب گواهینامه SSL در هاست سی پنل پرداختیم. اکنون می خواهیم به نحوه نصب SSL در دایرکت ادمین بپردازیم.

دایرکت ادمین در واقع کنترل پنل لینوکسی است که برای کنترل و مدیریت سرویس های میزبانی وبسایت استفاده می شود. از مزایای این کنترل پنل می توان به سرعت بالا،سبک بودن، کاربری راحت و آسان، عدم استفاده ی بالا از منابع و عدم تحریم اشاره کرد که آن را به محبوب ترین پنل تبدیل نموده است. از رقبای اصلی هم می توان سی پنل را معرفی نمود.

1-برای نصب SSL رایگان بر روی دامنه ی اصلی ابتدا وارد پنل دایرکت ادمین خود بشوید و مانند تصویر بر روی SSL Certificates کلیک کنید.

2- در قسمت SSL Certificates گزینه ی Free & automatic certificate from Let’s Encrypt را انتخاب کنید.

3- سپس بخش اطلاعات موردنیاز برای این قسمت را مانند تصویر زیر کامل کنید.

در کادر Common Name ادرس دامنه ی اصلی را وارد کنید. برای Key Size (bits)  گزینه ی 4098 و برای Certificate Type گزینه ی SHA256 را انتخاب کنید.

4- در باکس زیرین شما حتما تیک مربوط به دامنه و زیر دامنه را فعال کنید. این مورد را هم در نظر بگیرید که چون از SSL رایگان استفاده می کنید می توانید تا حداکثر 100 دامنه و زیر دامنه را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه save را بزنید.

5- پس از ان در صورتیکه پیام زیر را مشاهده نمودید به این معنی است که شما مراحل را با موفقیت طی نموده اید و SSL برای سایت شما فعال شده است.

حال SSL سایت شما نصب و فعال است. برای اینکه کاربران هنگامی که وارد سایت شما می شوند به صورت خودکار از پروتکل https استفاده کنند تنها کافیست فایل htaccess خود را ویرایش کنید.

برای ویرایش هم کافیست کد زیر را در انتهای فایل قرار دهید.

RewriteEngine On

RewriteCond %{HTTPS} off

RewriteRule ^(.*)$ https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]

در نظر داشته باشید که فعال سازی گواهینامه SSL در سئوی سایت تاثیر بسزایی دارد و با استفاده از SSL  سایت شما به جای HTTP از HTTPS استفاده خواهد کرد. پس اگر هنوز فعال نکرده اید بهتر است هرچه سریع تر اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی اکتیو | digiactive

ما در digiactive تمام تلاش خود را در این راستا قرار داده ایم که هر آنچه شما برای یادگیری در زمینه دیجیتال مارکتینگ و برندینگ نیاز دارید به شکل های مختلف و به صورت جامع و کامل در اختیارتان قرار دهیم.