اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970724322099725

میانگین قیمت املاک خریداری شده برای اقامت سرمایه گذاری پرتغال چقدر است؟

کد: 13970724322099725

https://goo.gl/hVnoaW

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری، یکی از معروفترین برنامه‌های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در جهان است.

میانگین قیمت املاک خریداری شده برای اقامت سرمایه گذاری پرتغال چقدر است؟
اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری

 پرتغال در سال 2012 برای بار اول، برنامه اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری را معرفی کرد تا از بحران مالی نجات پیدا کند و سرمایه گذاری خارجی را در پرتغال بهبود ببخشد. به گزارش اداره مهاجرت پرتغال، تا 31 آگوست سال 2018، در مجموع 3,596,964,084 یورو در املاک سرمایه گذاری شد و 6,141 مجوز برای سرمایه گذاران صادر شد.

این مسئله نشان می‌دهد که هر خانواده ملکی را با ارزش میانگین 585،729 یورو در پرتغال خریداری می‌کند. این مسئله بسیار حیرت آور است زیرا برنامه اقامت پرتغال نیازمند سرمایه‌گذاری 500,000 یورویی در لیسبون یا سرمایه گذاری 350,000 یورویی در املاک قدیمی بازسازی شده است.

این مسئله همچنین به این معنا است که افراد خارجی متمول به دنبال املاک لوکس با قیمت 600,000 یورو هستند که فراتر از انتظار است.

تنها در ماه جولای 2018، پرتغال 26,1 میلیون یورو از طریق برنامه اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری بدست آورد. حدودا 47 سرمایه گذار در این ماه، ملک خریداری کردند. میانگین سرمایه گذاری برای ماه جولای به ازای هر سرمایه گذار، 555,000 یورو بود.

روی هم رفته، 94 درصد از مجوزهای اقامتی با سرمایه گذاری در املاک صادر شده‌اند و 60 درصد از این تعداد از میان چینی‌ها است.

منطقه ساحل طلایی در میان بریتانیایی‌ها، فرانسوی‌ها و آلمانی‌ها و لیسبون در میان چینی‌ها و سرمایه گذاران خارجی دیگر معروف است. دیگر نواحی ساحلی هم بسیار معروف هستند.

شاخص قیمتی که هزینه نگهداری و تعمیر  خانه ها را نشان می دهد نسبت به زمان یکسان در سال قبل، 2.4 درصد افزایش یافته است.

از زمان شروع برنامه اقامت سرمایه گذاری پرتغال، سرمایه گذاری خارجی در املاک، اقتصاد پرتغال را بهبود بخشید، قیمت املاک را افزایش داد و بدهی های عمومی را کاهش داد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه اقامت پرتغال می‌توانند با مشاوران کنکاش تماس حاصل فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]