اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970728322818862

شیرینی را به صورت عمده از یکی از بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران بخرید

کد: 13970728322818862

https://goo.gl/TcYDs8

، تهران , (اخبار رسمی): قنادی ناتلی به عنوان بهترین شیرینی فروشی تهران اقدام به ارتقا و افزایش امکانات سایت خود جهت تسهیل روند خرید کرده است. در این مقاله به بخشی از این امکانات اشاره خواهد شد.

شیرینی را به صورت عمده از یکی از بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران بخرید
شیرینی را به صورت عمده از یکی از بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران بخرید

قنادی ناتلی با بیش از 80 سال تجربه در زمینه شیرینی و کیک امروزه به این باور رسیده است که تنها شرکت‌هایی که هر روز نوآوری و ابتکار جدیدی را دارند در عرصه‌ی رقابت باقی خواهند ماند و مابقی از ذهن‌ها پاک خواهند شد.
به دنبال همین شعار و باور قبلی، قنادی ناتلی اقدام به پخش عمده انواع شیرینی کرده است. به منظور سفارش عمده از شیرینی‌ها کافی‌ است به سایت ناتلی مراجعه کرده، محصول مورد نظر و دلخواه خود را با طراحی مورد‌پسند خود سفارش داده و در تاریخ و زمان مشخص‌ شده درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. این امکان بسیار مناسب پذیرایی در مراسم‌ها و مجالس‌ها خواهد بود ضمن اینکه دغدغه تحویل به موقع کیک و شیرینی را نخواهید داشت استرس حمل آن را نیز با این روش از بین خواهید برد.

از طرف دیگر ناتلی به عنوان بهترین شیرینی فروشی تهران به منظور جلب رضایت مشتری سعی در ارسال شیرینی با کیفیت و تازه خواهد کرد.
این امکانات، مناسب حال و احوال کافی شاپ‌ها و یا سالن‌های عروسی نیز خواهد بود. آنها می‌توانند شیرینی‌های پرطرفدار را با تنوع و مقدار مشخص سفارش داده و در زمان مناسب شیرینی تازه و با کیفیت دریافت کنند. از طرف دیگر می‌توانند کیک‌های جذاب برای مشتریان خود طراحی کرده و سفارش کیک را برای آنها لذت ‌بخش‌تر کنند.
سفارش عمده از سایت ناتلی تنها به کیک و شیرینی بسنده نمی‌شود. در سایت ناتلی می‌توان شاهد محصولات متنوعی بسته به نیاز یا سلیقه خود به صورت آنلاین و یا آفلاین از جمله موارد زیر نیز بود:

  • انواع شیرینی: انواع شیرینی خشک شامل شیرینی دانمارکی، شیرینی نارگیلی، شیرینی گردویی، شیرینی کشمشی، شیرینی نخودچی و دونات. انواع شیرینی تر شامل نان خامه‌ای و رولت خامه‌ای
  • انواع زولبیا و باقلوا
  • غذاهایی همچون اسنک، فینگرفود و نان
  • انواع حلوا: حلوای مجلسی، حلوای خرما
  • انواع شکلات
  • لوازم تولد همچون شمع تولد و تم تولد
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین کیک و شیرینی به صورت عمده می‌توانند با شماره 02187109407 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناتلی

سرآغاز فعالیت ناتلی به سال 1314 باز می گردد .80 سال پیش نسل اول ناتلی در تفلیس گرجستان کار خود را با تولید شیرینی سنتی و محلی گرجستان به نام کامفت آغاز کرد، همزمان با جنگ جهانی دوم پایه گذار ناتلی به تبریز مهاجرت کرد و قنادی وطن را افتتاح نمود. در سال 1343 جهت گسترش فعالیت خود به تهران آمده و شعبه قنادی وطن را در خیابان انقلاب افتتاح نمود و پس از یک سال شعبه دوم را در خیابان انقلاب افتتاح نمود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]