اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970927334308862

فینگرفود، غذای شیک و ارزان برای مهمانی

کد: 13970927334308862

https://goo.gl/afhZmB

، تهران , (اخبار رسمی): فینگرفود یا غذای انگشتی، غذای شیک و ارزان برای مهمانی‌ها است. در این مقاله از ناتلی با انواع فینگر فودهای جدید، مقوی و شیک و با طرز پخت آسان اشنا خواهید شد. ناتلی ارائه دهنده و تهیه ‌کننده انواع غذاهای لاکچری و سفارش انواع فینگر فود ساده و ارزان برای جشن تولد است.

فینگرفود، غذای شیک و ارزان برای مهمانی
فینگرفود، غذای شیک و ارزان برای مهمانی
فینگرفود، غذای شیک و ارزان برای مهمانی
فینگرفود، غذای شیک و ارزان برای مهمانی
فینگرفود، غذای شیک و ارزان برای مهمانی
فینگرفود، غذای شیک و ارزان برای مهمانی
فینگرفود، غذای شیک و ارزان برای مهمانی
فینگرفود، غذای شیک و ارزان برای مهمانی
فینگرفود، غذای شیک و ارزان برای مهمانی
فینگرفود، غذای شیک و ارزان برای مهمانی

فینگر فود چیست؟

فینگر فود یا غذای انگشتی (Finger Food) غذای شیک و ارزان برای مهمانی و نام دسته‎ای از خوراکی‎ها است که می‌توان آنها را با دست برداشت. برای خوردن فینگرفود نیازی به کارد و سرویس قاشق چنگال نیست.

اسنک‌ها و ساندویچ‌های خوشمزه و کوچک در سینی‌های متنوع با تزئینات کنجد و جذاب و خوراکی‌های جشن تولد به همراه انواع نوشیدنی که این روزها روی میز جشن‌ها و مهمانی‌ها وجود دارند، نمونه‌هایی از فینگر فودهای جدید هستند. فینگرفود سرد طرفداران بیشتری نسبت به نوع گرم آن دارد.

در واقع فینگر فود، یکی از انواع پیش‌غذاها است؛ بنابراین می‌توان از فینگر فود برای مهمانی عصرانه و شام تولد شیک و ارزان و غذای مناسب تولد استفاده کرد و میز تولد خود را با آنها تزیین کرد.

 از زمان‎های گذشته مردم با دست غذا می‎خوردند. اما غذاهای فینگرفود با شکل و فرم جدید، برای اولین بار در آمریکا تهیه شد و مورد استفاده قرار گرفت. این نوع غذا بیشتر در مهمانی‎ها و سر کار استفاده می‎شد، زیرا به افراد اجازه می‎داد در حین غذا خوردن بتوانند معاشرت خود با دیگران را ادامه دهند.

در سال‎های گذشته، فینگر فودها چیزی به جز ساندویچ‎های کوچک نبودند. اما امروزه انواع اسنک، اسنک پیتزایی، اسنک مرغ، اسنک کالباس، اسنک گوشت، فینگرفود الویه، فینگر فود با تارت، فینگرفود با سوسیس و انواع ساندویج در دسته فینگرفودها جا گرفته‌اند و غذاهای جدید برای مهمانی محسوب می‌شوند و در لیست غذای ایرانی قرار گرفته‌اند.

فینگر فود یک ‌غذای خوشمزه برای مهمانی است. استفاده از فینگر فود باعث می‎شود تا ظرف‎های کمتری در مهمانی مصرف شود. بنابراین سرو فینگر فود در مهمانی می‎تواند مصرف آب و زحمت صاحبخانه را کاهش دهد.

همه افراد اهمیت غذاهای خوشمزه و خوب برای مهمانی را می‌دانند و همین‎طور می‌دانند که نحوه انتخاب و سرو غذا در مهمانی‌های مختلف مثل مراسم عروسی، جشن فارغ التحصیلی یا جشن تولد با هم متفاوت است.

فینگرفود پیتزا

فینگرفود پیتزا بسیار خوشمزه است و طعم و ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارد. در تهیه این غذای انگشتی معمولا از فلفل دلمه رنگی، پنیر پیتزا، قارچ، ذرت، سوسیس آلمانی، کالباس و ادویه جات استفاده می‌شود. می‌توان آن را همراه با سس کچاپ میل کرد.

فینگرفود کالباس

فینگرفود کالباس از گزینه‌های خیلی خوب برای پذیرایی در مهمانی‌ها و جشن‌ها است که راضی‌کننده هر نوع سلیقه‌ای است.

مواد تشکیل دهنده آن کالباس، پنیر ورقه پیتزا، کنجد خام، فلفل دلمه‌ای، گوجه است و به صورت سرد سرو می‌شود.

فینگرفود ساده و کم هزینه

درست کردن فینگر فود ساده و کم هزینه و طرز تهیه اسنک در خانه در ساندویچ ساز با خمیر یوفکا کار چندان دشواری نیست؛ اما اگر جزء آن دسته از کسانی هستید که طرز تهیه فینگرفود را نمی‌دانید و یا مشغله فراوان و وقت کمی دارید و یا اصلا آشپزی دوست ندارید می‌توانید از مغازه فینگر فود بخرید. این روزها مغازه‌ها و قنادی‌های زیادی انواع فینگر فودها را عرضه می‌کنند. یکی از مراکز فروش فینگر فود در تهران، قنادی ناتلی با انواع فینگرفودهای جدید و خوشمزه است.

فینگر فود از کجا بخرم

علاقه‌مندان به فینگر فود می‎توانند با مراجعه به هر کدام از شعب قنادی ناتلی واقع در سهروردی، هروی، پاسداران، نیاوران، اشرفی، فلکه اول تهرانپارس و نیرو هوایی غذاهای فینگرفود برای تولد را خریداری کنند.

افرادی که زمان کافی برای مراجعه حضوری به شعب ناتلی را ندارند، برای اطلاع از قیمت و سفارش آنلاین کیک تولد جدید سری به وب‌سایت ناتلی به آدرس natli.ir زده و سفارش فینگرفود برای تولد و همچنین کیک خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

مزایای سفارش سینی فینگرفود به صورت آنلاین:

● سفارش فینگرفود ارزان در تهران به عنوان غذای مناسب تولد صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما است

● مشاهده قیمت فینگرفود ساده و ایرانی و انتخاب برای تولد مطابق با سلیقه شخصی و بودجه مورد نظر

● امکان انتخاب مقدار وزنی و حتی عددی مطابق با نیاز

مزایای دیگر سفارش کیک و شیرینی به صورت آنلاین:

● سفارش شیرینی آنلاین

● سفارش کیک تولد آنلاین و تزیین کیک تولد

● ویترین روزانه کیک و شیرینی با امکان تحویل محصولات در تهران حداکثر تا 2 ساعت پس از ثبت خرید

● مشاهده، انتخاب و خرید تم تولد

● مشاهده و سفارش انواع دسرهای مجلسی و باقلوا

● بهره‌گیری از تخفیف‌های ویژه بابت هر خرید

● عضویت در باشگاه مشتریان ناتلی

● امکان استفاده از کوپن‌های تخفیف در خریدهای اینترنتی و حضوری در شعب

● پشتیبانی آنلاین با امکان چت از ساعت 8 صبح الی 12 شب با آمادگی پاسخ به سوالات مشتریان در زمینه سفارشات

مراحل خرید آنلاین:

خرید آنلاین از ناتلی در ۶ مرحله انجام می‌شود:

1- انتخاب کیک و شیرینی و فینگرفود و انواع دسر دلخواه از ژورنال کیک و شیرینی ناتلی با امکان تعیین روز و ساعت مناسب برای تحویل

2- تعیین مقدار وزن یا تعداد شیرینی و کیک و فینگرفود و دسر

3- اضافه کردن محصولات به سبد خرید

4- ثبت نهایی سفارش و پرداخت ایمن و آنلاین

5- تایید نهایی، ساخت و تحویل سفارش

6- پس از انجام مراحل قبل، کارشناسان ناتلی با شما تماس گرفته و زمان دقیق سفارش را مجدد هماهنگ می‌کنند.

از این مرحله به بعد، سفارش مطابق با زمان تحویل در صف ساخت قرار می‌گیرد و پس از بسته‌بندی شکیل توسط ماموران ارسال به درب منزل و یا محل کار شما ارسال می‌شود.

با سفارش آنلاین از طریق وب‌سایت ناتلی، هر کجای شهر تهران که باشید در کوتاه‎ترین زمان ممکن به انواع فینگر فودهای جدید و خوشمزه مورد علاقه خود دسترسی خواهید داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناتلی

سرآغاز فعالیت ناتلی به سال 1314 باز می گردد .80 سال پیش نسل اول ناتلی در تفلیس گرجستان کار خود را با تولید شیرینی سنتی و محلی گرجستان به نام کامفت آغاز کرد، همزمان با جنگ جهانی دوم پایه گذار ناتلی به تبریز مهاجرت کرد و قنادی وطن را افتتاح نمود. در سال 1343 جهت گسترش فعالیت خود به تهران آمده و شعبه قنادی وطن را در خیابان انقلاب افتتاح نمود و پس از یک سال شعبه دوم را در خیابان انقلاب افتتاح نمود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]