اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970912331218862

فروش عمده و سازمانی انواع شیرینی و کیک از شیرینی فروشی ناتلی

کد: 13970912331218862

https://goo.gl/9qLFEi

، تهران , (اخبار رسمی): خرید اینترنتی شیرینی به صورت عمده از شیرینی فروشی ناتلی و اطلاع از قیمت‌ها و تخفیف‌های ویژه سازمانی و شرکتی فراهم شد.

فروش عمده و سازمانی انواع شیرینی و کیک از شیرینی فروشی ناتلی
فروش عمده و سازمانی انواع شیرینی و کیک از شیرینی فروشی ناتلی

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام قنادی ناتلی، با سابقه ۸۰ ساله در تولید و پخش انواع کیک و شیرینی در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر، علاوه بر ارتقای سایت خود و امکان خرید اینترنتی شیرینی و کیک به صورت آنلاین، اکنون برای مشتریان سازمانی، اداری، تالارها، کافی‌شاپ‌ها و مجموعه‌هایی که می‌خواهند به صورت عمده سفارش کیک و شیرینی دهند امکان خرید عمده شیرینی و کیک را فراهم کرده است.

از این پس، تمامی شرکت‌ها، کافی‌شاپ‌ها، تالارهای عروسی در ایران و خارج از کشور می‌توانند از قنادی ناتلی به صورت عمده شیرینی و کیک مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و یا حضوری سفارش دهند.

در این راستا شیرینی ناتلی برای هر چه بهتر کردن سرویس فروش سازمانی و فروش عمده به ارگان‌ها، تخفیف‌های ویژه‌ای را نیز برای متقاضیان خرید عمده کیک و شیرینی در نظر گرفته است و امکان تامین و تجهیز کیک و شیرینی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ را نیز با بهترین کیفیت را دارد.

محصولات ناتلی از تنوع بالایی برخوردار است که می‌تواند پاسخگوی نیاز تمامی مصرف‌کنندگان عمده باشد. به همین منظور ناتلی اکنون آماده همکاری با تولیدکنندگان آجیل، شیرینی‌های سنتی و کلیه محصولاتی که قابل خرید و فروش در قنادی هستند نیز است.

محصولات ناتلی در دسته بندی‌های زیر ارائه می‌شود.

- انواع کیک: کیک تولد، کیک ساده، کیک عروسی، کیک تصویری، کیک شکلاتی، کیک اسنفجی، کیک کافی‌شاپی، کاپ کیک (کیک فنجانی) 

- انواع شیرینی: انواع شیرینی خشک شامل شیرینی دانمارکی، شیرینی نارگیلی، شیرینی گردویی، شیرینی کشمشی، شیرینی نخودچی و دونات. انواع شیرینی تر شامل نان خامه‌ای و رولت خامه‌ای

- انواع زولبیا و بامیه

- انواع دسر: دسر ساده، دسر ایرانی و مجلسی

- غذاهایی همچون اسنک، فینگرفود و نان

- انواع حلوا: حلوای مجلسی، حلوای خرما

- انواع شکلات

- لوازم تولد همچون شمع تولد و تم تولد

حمیدرضا یوسفی مدیر پروژه ناتلی در خصوص دستاوردهای این شیرینی فروشی با سابقه گفت: ناتلی که اولین شرکتی است که توانسته در حوزه شیرینی و کیک پروانه استاندارد کسب کند، در عین حال اولین تولیدکننده محصولات مورد نظر مشتری با لیبل اختصاصی مشتری در هر سایز و مقدار نیز می‌باشد.

یوسفی در ادامه در خصوص توانمندی‌های مجموعه ناتلی در زمینه تولید کیک و شیرینی به صورت عمده گفت: ناتلی اولین شرکتی است که در زمینه تولید محصولات مورد درخواست مشتری قادر به دریافت پروانه برای آنها نیز است. این شیرینی فروشی اکنون توانایی تولید و صادرات هر نوع شیرینی را به انتخاب مشتری از سبد کالایی خود، یا محصول درخواستی مشتری غیر از سبد محصولات ناتلی را نیز دارا است.

وی در ادامه افزود: ناتلی با داشتن توانایی راه‌اندازی فروشگاه در حوزه شیرینی و کیک به صورت کاملا سیستماتیک، در کنار توانایی مدیریت و نگهداری هر نوع کسب وکاری که مربوط به شیرینی است، توانایی ارائه محصول به قنادی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و هر کسب‌وکار نیازمند به سفارش کیک و شیرینی دارد. شیرینی‌فروشی ناتلی همچنین امکان تولید محصولات یخچال‌دار با درجه زیر صفر در حوزه شیرینی و کیک را در هر مکان در خاورمیانه و حتی اروپا نیز دارد و در عین حال به گسترش فعالیت خود در این زمینه نیز علاقه‌مند است.

ناتلی در زمینه فروش و ایجاد شبکه فروش تاکنون توانسته یکی از شرکت‌های موفق در حوزه فروش کیک و شیرینی باشد و در این زمینه توانایی ایجاد شبکه فروش و همچنین آموزش نحوه فروش در ایران و در خارج از ایران را نیز به صورت همکاری و مشارکت با شرکت‌های مختلف در سابقه کاری خود دارد.
ناتلی، و در این راستا یعنی فروش بهتر، تاکنون به صورت حرفه‌ای با کسب‌وکارهای فروشگاهی و پخش در حوزه شیرینی و کیک نیز فعالیت کرده است.

ناتلی به غیر از این که یک قنادی است، زیر نظر هلدینگ طلوع سلامتی در کارخانه‌ای واقع در خرم دشت، تمامی محصولات حجیم و متنوع خود را با مجهزترین ماشین‌آلات و با بهترین کیفیت تولید می‌کند.

متقاضیان درخواست خرید عمده و سازمانی از ناتلی می‌توانند به سایت ناتلی بخش درخواست فروش عمده شیرینی و کیک مراجعه کرده و فرم درخواست را تکمیل کنند. با توجه به فعالیت درخواست کننده و نیازهای آنها، ناتلی می‌تواند برای مراسم و مناسبت‌های مختلف سفارش‌ کیک و شیرینی را به صورت عمده بپذیرد.  

همکاران ناتلی در بخش فروش و پخش عمده شیرینی و کیک در تهران، پس از دریافت فرم با درخواست‌کنندگان تماس می‌گیرند و شرایط ارسال محصولات عمده و شرایط پرداخت پس از درخواست خرید را اطلاع رسانی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروش عمده و سازمانی انواع شیرینی و کیک از شیرینی فروشی ناتلی می‌توانند با شماره ۸۷۱۰۹۴۰۷-۰۲۱ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناتلی

سرآغاز فعالیت ناتلی به سال 1314 باز می گردد .80 سال پیش نسل اول ناتلی در تفلیس گرجستان کار خود را با تولید شیرینی سنتی و محلی گرجستان به نام کامفت آغاز کرد، همزمان با جنگ جهانی دوم پایه گذار ناتلی به تبریز مهاجرت کرد و قنادی وطن را افتتاح نمود. در سال 1343 جهت گسترش فعالیت خود به تهران آمده و شعبه قنادی وطن را در خیابان انقلاب افتتاح نمود و پس از یک سال شعبه دوم را در خیابان انقلاب افتتاح نمود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]