اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970919332618862

خرید شیرینی به صورت عمده

کد: 13970919332618862

https://goo.gl/tcLMDk

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت‌ها، ارگان‌ها، کافی شاپ‌ها، تالارهای پذیرایی و به طور کلی تمامی مراکزی که نیاز به سفارش شیرینی و کیک در حجم بالا دارند می‌توانند از این پس از طریق وب سایت ناتلی خرید خود را انجام دهند.

خرید شیرینی به صورت عمده
خرید شیرینی به صورت عمده

قنادی ناتلی از معتبرترین و با کیفیت‌ترین قنادی‌های تهران است. تقریبا همه افرادی که اهل شیرینی و کیک هستند حداقل یک‌بار از این قنادی خرید کرده‌اند و یا دست کم نام آن را شنیده‌اند. قنادی ناتلی با قدمتی طولانی در حوزه کیک و شیرینی تاکنون توانسته است کیفیت خود را بر همگان اثبات کند.

از آنجایی که قنادی ناتلی بر پایه‌ی خلاقیت و نوآوری بنا شده و همواره سعی کرده تا در بین پیشروان این صنعت قرار بگیرد چند وقتی است که سایت خود را نیز ارتقا و امکانات آن را افزایش داده است. از این امکانات جدید سایت ناتلی، سفارش آنلاین کیک و شیرینی دلخواه به صورت عمده است.

بدون شک شرکت‌های بزرگ تاکنون نیاز به سفارش آنلاین شیرینی به مناسبت مراسم‌های خاص خود را حس کرده‌اند و یا کافی شاپ‌های مجلل به منظور افزایش تنوع کار و حفظ کیفیت نیاز به تامین‌کننده متعهد و مطمئن را بارها احساس کرده‌اند. کلیه متقاضیان از این پس می‌توانند با حجم عمده از طریق فرم خرید عمده شیرینی از سایت ناتلی خرید کرده؛ کیک و شیرینی سفارشی خود را درب محل کار دریافت کنند.

از مزایای خرید از سامانه‌ی آنلاین ناتلی علاوه بر امکان سفارش راحت و سریع، دریافت آسان آن در محل کار و خرید با قیمت مناسب و تخفیف ویژه خواهد بود.

محصولات ناتلی از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند. این محصولات شامل:

  • انواع کیک :کیک تولد، کیک ساده، کیک عروسی، کیک تصویری، کیک شکلاتی، کیک اسفنجی، کیک کافیشاپی، کاپ کیک (کیک فنجانی) و ...
  • انواع شیرینی: انواع شیرینی خشک شامل شیرینی دانمارکی، شیرینی نارگیلی، شیرینی گردویی، شیرینی کشمشی، شیرینی نخودچی و دونات.
  • انواع شیرینی تر شامل شیرینی خامه ای و رولت خامه‌ای
  • انواع زولبیا و باقلوا انواع دسر: دسر ساده، دسر ایرانی و مجلسی
  • غذاهایی همچون اسنک، فینگرفود و نان
  • انواع حلوا: حلوای مجلسی، حلوای خرما
  • انواع شکلات لوازم تولد مانند شمع تولد

شرکت طلوع سلامتی اولین شرکتی است که در زمینه تولید محصولات مورد نیاز مشتری قادر به دریافت پروانه برای آنها نیز است. ناتلی اکنون توانایی صادرات هر نوع شیرینی را به انتخاب مشتری از سبد کالایی خود، یا محصول درخواستی مشتری غیر از سبد محصولات ناتلی را نیز دارا است.

متقاضیان درخواست خرید عمده می‌توانند به سایت ناتلی مراجعه کرده و از قسمت پایین سایت وارد صفحه خرید عمده شیرینی شده و فرم درخواست را در بخش درخواست فروشعمده شیرینی و کیک تکمیل کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تولید و پخش انواع کیک و شیرینی از شیرینی فروشی ناتلی با شماره 87109407-021 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناتلی

سرآغاز فعالیت ناتلی به سال 1314 باز می گردد .80 سال پیش نسل اول ناتلی در تفلیس گرجستان کار خود را با تولید شیرینی سنتی و محلی گرجستان به نام کامفت آغاز کرد، همزمان با جنگ جهانی دوم پایه گذار ناتلی به تبریز مهاجرت کرد و قنادی وطن را افتتاح نمود. در سال 1343 جهت گسترش فعالیت خود به تهران آمده و شعبه قنادی وطن را در خیابان انقلاب افتتاح نمود و پس از یک سال شعبه دوم را در خیابان انقلاب افتتاح نمود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی