اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970920332928862

انواع دسر مجلسی و شیک و معرفی فروشندگان معروف دسر

انواع دسرهای خوشمزه و جدید برای مهمانی

کد: 13970920332928862

https://goo.gl/tnx4Yd

، تهران , (اخبار رسمی): دسر را معمولا در پایان وعده‌های غذایی، خصوصا وعده شام می‌خورند. در برخی کشورها، یک ظرف میوه یا نوشیدنی را هم به عنوان دسر در نظر می‌گیرند؛ اما معمولا دسرها شامل شیرینی‌های کوچک، بیسکوئیت، تارت، ژله، کوکی، پای، بستنی، پودینگ و... هستند.

انواع دسرهای خوشمزه و جدید برای مهمانی
انواع دسرهای خوشمزه و جدید برای مهمانی
انواع دسرهای خوشمزه و جدید برای مهمانی
انواع دسرهای خوشمزه و جدید برای مهمانی
انواع دسرهای خوشمزه و جدید برای مهمانی
انواع دسرهای خوشمزه و جدید برای مهمانی

 در بعضی از نقاط جهان مانند بخش‌هایی از آفریقای مرکزی و غربی و همچنین بسیاری از مناطق چین، سنت دسر خوردن در پایان غذا وجود ندارد.

کلمه دسر از واژه فرانسوی desservir گرفته شده است. کلمه «دسر» بیشتر در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزلند و ایرلند استفاده می‌شود. در حالی که در انگلستان به آن «پودینگ» می‎گویند.

تاریخچه دسر به دوران باستان برمی‎گردد. در آن زمان مردم میوه‎ها و آجیل‎ها را با عسل مخلوط می‎کردند و آنها را به صورت آبنبات درمی‌آوردند.

در قرون وسطی، اروپاییان شکر را تولید کردند و آشپزها توانستند دسرهایی به شکل شیرینی تولید کنند. البته به دلیل گران بودن شکر، فقط اشراف می‎توانستند از این شیرینی‎ها استفاده کنند.

انقلاب صنعتی در اروپا و آمریکا باعث تولید، پردازش، نگهداری، بسته‎بندی دسر و تزئین دسر به شکل زیباتر (به طور کلی غذا) شد. غذاهای منجمد که دسرها را هم شامل می‎شد، در سال ۱۹۲۰ با ظهور یخچال‎ها و فریزرها بسیار محبوب شد.

حقایق جالبی درباره دسر

-  ۱۴ اکتبر یا ۲۶ مهر روز جهانی دسر است.

- چیپس شکلات بعد از کوکی‎های چیپس شکلاتی به وجود آمد.

- کیک شکلاتی آلمانی هیچ ربطی به آلمان ندارد و از نام خانوادگی ساموئل ژرمن گرفته شده است. جرمن کارمند یک کارخانه شکلات سازی در آمریکا بود.

- در سال ۲۰۱۰ ارمنستان به عنوان دارنده بزرگترین بار ارمنستان انتخاب شد. در این بار حدود ۹۰۰۰ پوند شکلات وجود دارد.

هر فرهنگ، دسرهای مخصوص به خود را دارد. مثلا در ایران شله زرد، کاچی، انواع حلوا، رنگینک و... دسرهایی بودند که مردم بعد از وعده‎های غذایی اصلی می‎خوردند.

با گسترش قنادی‎ها در ایران، پای دسرهای مدرن هم به خانه‎ها باز شد. امروزه انواع تارت، پای، ژله بستنی و... را در هر شیرینی فروشی می‎توان پیداکرد.

قنادی ناتلی هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر سری به یکی از شعب یا وبسایت ناتلی زده باشید با تنوع بی‎نظیری از انواع دسرها مواجه می‎شوید. دسر سنتی، دسر مجلسی، دسر عربی، انواع دسر ایتالیایی، دسر شب یلدا، انواع دسر مدرن، انواع دسر ساده، دسر ایرانی، انواع دسر با ژله، انواع پیش غذا، انواع دسرهای مجلسی، دسر مجلسی ساده، انواع پاناکوتا، پاناکوتا شکلاتی، پاناکوتا وانیلی، دسر پاناکوتا، پاناکوتا با موز، دسر شکلاتی، تیرامیسو، کرم کارامل، ژله بستنی، دسر توت فرنگی، تارت، دسر بعد از غذا، دسر میوه‌ای، انواع دسر مهمانی، دسر کدو حلوایی، دسر زعفرانی، دسر عصرانه تنها نمونه‎هایی از تنوع دسرهای قنادی ناتلی هستند.

محصولات دیگر قنادی ناتلی عبارتند از:

انواع کیک ساده، شیرینی خشک مجلسی، اسنک، شیرینی مجلسی

این دسرها با بهترین مواد اولیه و توسط ماهرترین قنادان تهیه شده و حتما شما هم با یکبار امتحان کردن آنها به مشتری پر و پا قرص ناتلی تبدیل خواهید شد.

چه دسری برای مهمانی درست کنیم؟

اگر قصد سفارش فینگر فود برای تولد دارید و یا طرز تهیه انواع دسر را نمی‌دانید و بدنبال تهیه دسر باکلاس هستید ادامه مطالب را بخوانید.

برای مهمانی دسر از کجا بخریم؟

شیرینی فروشی ناتلی قدمتی 80 ساله دارد.

علاقه‌مندان می‎توانند با مراجعه به هر کدام از شعب قنادی ناتلی واقع در سهروردی، هروی، پاسداران، نیاوران، اشرفی، فلکه اول تهرانپارس و نیرو هوایی دسر خوشمزه و دسر جدید ناتلی را خریداری کنید.

افرادی که زمان کافی برای خرید دسر به صورت حضوری ندارند، می‎توانند سری به وبسایت ناتلی به آدرس natli.ir بزنند و سفارش دسر در تهران را به صورت آنلاین انجام دهند.

مزایای خرید آنلاین کیک و شیرینی ناتلی

- صرفه جویی در وقت و هزینه

- انتخاب کیک، شیرینی و فینگر فود مطابق با سلیقه شخصی و بودجه مورد نظر

- امکان انتخاب مقدار وزنی و حتی عددی مطابق با نیاز

- امکان انتخاب ویژگی‌های کیک همچون طعم پایه، طعم خامه، میوه، فیلینگ، نوشته روی کیک برای کیک‌های تولد و عروسی

- بهره‌گیری از تخفیف‌های ویژه بابت هر خرید

- عضویت در باشگاه مشتریان ناتلی

- امکان استفاده از کوپن‌های تخفیف در خریدهای اینترنتی و حضوری در شعب

مراحل خرید آنلاین

خرید آنلاین از ناتلی در ۶ مرحله انجام می‌شود:

۱- انتخاب کیک و شیرینی و دسر دلخواه از ژورنال کیک و شیرینی ناتلی با امکان تعیین روز و ساعت مناسب برای تحویل

۲- تعیین مقدار وزن یا تعداد شیرینی و کیک

۳- اضافه کردن محصولات به سبد خرید

۴- ثبت نهایی سفارش و پرداخت ایمن و آنلاین

۵- تایید نهایی، ساخت و تحویل سفارش

۶- پس از انجام مراحل قبل، کارشناسان ناتلی با شما تماس گرفته و زمان دقیق سفارش را مجدد هماهنگ می‌کنند.

از این مرحله به بعد، سفارش مطابق با زمان تحویل در صف ساخت قرار می‌گیرد و پس از بسته‌بندی شکیل توسط ماموران ارسال به درب منزل شما ارسال می‌شود.

با سفارش آنلاین انواع دسر و سفارش آنلاین کیک تولد و سفارش شیرینی آنلاین در تهران از طریق وب‌سایت ناتلی، هر کجای شهر تهران که باشید در کوتاه‎ترین زمان ممکن به دسر مورد علاقه خود دسترسی خواهید داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناتلی

سرآغاز فعالیت ناتلی به سال 1314 باز می گردد .80 سال پیش نسل اول ناتلی در تفلیس گرجستان کار خود را با تولید شیرینی سنتی و محلی گرجستان به نام کامفت آغاز کرد، همزمان با جنگ جهانی دوم پایه گذار ناتلی به تبریز مهاجرت کرد و قنادی وطن را افتتاح نمود. در سال 1343 جهت گسترش فعالیت خود به تهران آمده و شعبه قنادی وطن را در خیابان انقلاب افتتاح نمود و پس از یک سال شعبه دوم را در خیابان انقلاب افتتاح نمود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]