اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971012337638862

مدل‌های جدید کیک تولد؛ آنلاین سفارش بده، فوری تحویل بگیر

کد: 13971012337638862

https://goo.gl/qkod7Y

، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب مدل جدید کیک تولد جذاب برای جشن تولد منحصر به فرد بسیار اهمیت دارد. از آنجا که جشن تولد یکی از مهم‌ترین جشن‌های زندگی هر فرد است، عموما انتخاب یک کیک با طرح ایده‌آل با کمی حوصله و وسواس انجام می‌گیرد.

مدل های جدید کیک تولد
مدل‌های جدید کیک تولد؛ آنلاین سفارش بده، فوری تحویل بگیر
مدل های جدید کیک تولد
مدل‌های جدید کیک تولد؛ آنلاین سفارش بده، فوری تحویل بگیر
مدل های جدید کیک تولد
مدل‌های جدید کیک تولد؛ آنلاین سفارش بده، فوری تحویل بگیر

بازتاب و نتیجه انتخاب کیک تولد خوب، ماندگار شدن تصویر آن در خاطرات شما و همه مهمانان جشن را در پی خواهد داشت. مهم نیست جشن، یک جشن دو نفره و عاشقانه باشد یا یک جشن پر شور و پر جمعیت. آن چیزی که در جشن تولد به یادگار می‌ماند و خاطره انگیزش می‌کند هیجان شما و مهمانان و عکسی است که همه با کیک تولد می‌گیرند. کلیدی‌ترین و مهمترین نکته در هر جشن تولدی کیک آن است بنابراین در انتخاب دقت و حوصله بیشتری به خرج دهید.

کیک تولد دخترانه، کیک تولد پسرانه، کیک تولد کودک

انتخاب مدل کیک تولد، علاوه بر سن و جنسیت فردی که تولدش است، به سلیقه و روحیاتش نیز بستگی دارد. هر چند این روزها برگزاری یک جشن تولد و طرح کیک خاص و متفاوت، محدود به یک گروه سنی خاصی نیست اما همچنان هیجان کودکان برای انتخاب مدل کیک کودکانه بیشتر مورد توجه است و انتخاب مدل کیک تولد کودک که با روحیات فرزند شما نیز هم‌خوانی داشته باشد در میان این همه تنوع به نظر کمی سخت می‌آید. بنابراین بهتر است با کمک فرزند خود کیکی را انتخاب کنید که بیش از همه او را به وجد بیاورد.

والدین، سعی می‌کنند تولد فرزند خود را به شیوه‌ای خاص و لاکچری برگزار کنند. مثلا بر مبنای طراحی یا انتخاب یک تم تولد مشخص، یک کیک تولد دخترانه یا کیک تولد پسرانه خود را سفارش می‌دهند.

کیک تولد پسرانه می‌تواند با تزئینات مختلفی از جمله طراحی کیک عروسکی پسرانه با حیوانات، انواع کیک ورزشی و یا کیک با تم ماشین باشد. حتما علایق کودک خود را در نظر بگیرید. ممکن است او یک شخصیت کارتونی مثل یکی از شخصیت‌های قهرمان را بیشتر از بقیه دوست داشته و قهرمان رویا پردازی‌هایش باشد، بنابراین حتما این نکته را هم در انتخاب در نظر بگیرید.

مخصوصا اگر قرار باشد فرزندتان را سورپرایز کنید قطعا با هدیه دادن یک کیک تولد به شکل قهرمان مورد علاقه‌اش مثل کیک بتمن یا کیک مرد عنکبوتی او را هیجان‌زده می‌کنید. فراموش نکنید که برای پسرهای جوان‌تر و نوجوان، انتخاب چنین طرح‌های کودکانه هیچ جذابیتی ندارد بلکه انتخاب کیک تولد به شکل لوازم پسرانه از جمله کیک با تم ایکس باکس، کیک فوتبالی یا هر ورزشی که مورد علاقه او باشد، انواع کیک پیراهن یا کت که بسیار محبوبیت پیدا کرده است حتی اگر پسر شما یک سرباز باشد می‌توانید از مدل‌های کیک سربازی برای سورپرازیش سفارش دهید.

وقتی اسم از کیک تولد دخترانه می‌آید بیشتر توجه‌ها به کیک تولد پرنسسی و انواع حیوانات ملوس مثل کیک گربه‌ای یا کیک خرگوشی و شاید هم نگاه مادران حساس به سمت کیک‌های گلدار جلب شود . قهرمان خیال پردازی دختر ممکن است یک اسب تک شاخ یا یک پری دریایی باشد یا حتی رویایی سحرآمیز مثل سفید برفی یا سیندرلا داشته باشد. پس حتما این نکته را در نظر بگیرید که کدام شخصیت کارتونی به رویای دخترانه  او نزدیک‌تر است. دخترها معمولا عاشق رنگ صورتی هستند و می‌توانند ساعت‌ها با رنگ صورتی خیال بافی کنند. پس انتخاب کیک با تم صورتی یک انتخاب فوق العاده برای یک کیک تولد دخترانه خواهد بود.

پیشنهاد ما به شما این است که برای انتخاب مدل کیک تولد، بهتر است نظر کودک را بپرسید یا حق انتخاب را کاملا به فرزند خود بدهید و فقط راهنمایی‌های لازم را بکنید. با این کار اعتماد به نفس فرزند خود را تقویت می‌کنید و به او درست انتخاب کردن را می‌آموزید.

بسیاری از دختران نوجوان و جوان کیک‌های منحصر به فرد دخترانه و زنانه چون انواع کیک لوازم آرایشی، کیک تاج پرنسسی، کیک با تم فصلی که در آن به دنیا آمده‌اند مثل کیک گل‌های بهاری یا کیک پاییزی، کیک کیف زنانه با برندهای مطرح، کیک پاپیون و حتی کیک رنگارنگ فانتزی را می‌پسندند و ترجیح می‌دهند این مدل کیک تولد دخترانه را برای جشن تولد خود داشته باشند.
برای تولد دو نفره عاشقانه انواع مختلف و دل انگیزی از کیک‌ها را می‌توان پیشنهاد کرد. انواع کیک به شکل قلب، کیک عاشقانه، کیک گلدار، انواع عکس کیک تولد فانتزی با المان‌های عاشقانه.

موردی که ذهن خانم‌های جوان را به خود مشغول می‌کند انتخاب یک کیک تولد مردانه است. در قنادی اینترنتی ناتلی بیش از ده‌ها نوع کیک تولد مردانه مثل کیک لباس مردانه تا انواع تم بازی‌های مردانه از جمله کیک آس، کیک گلف کیک زمین تنیس، کیک شکار و.... که برای هر گونه سلیقه‌ای طراحی شده و به تک تک جزییات تزیین کیک تولد دقت شده است می‌توان یافت. شما می‌توانید انواع کیک مردانه را بر حسب سمت شغلی همسر، پدر یا برادر خود انتخاب و ثبت سفارش کنید.

سفارش کیک تولد

از آنجا که ترافیک شهری تهران و مشغله‌های کاری افراد به یک دغدغه تبدیل شده و زمان زیادی بدین دلیل تلف می‌شود، قنادی ناتلی با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود این امکان را برای مشتری‌های خود ایجاد کرده تا بدون حضور در شعب بتوانید یک خرید ایده آل آنلاین از تمام محصولات ناتلی از جمله خرید انواع کیک تولد خامه‌ای و کیک تولد فوندانتی را تجربه کنید.

با یک توقف چند دقیقه‌ای در سایت ناتلی می‌توان عکس کیک تولد ساده و عکس کیک تولد جدید را ببینید که برای هر جنسیتی و برای هر سلیقه‌ای مناسب هستند و کیک تولد خود را بر حسب سلیقه خود سفارش دهید. برای افراد ریزبین در تزیین کیک دقت بسیاری صرف می‌شود. به لحاظ کیفیت محصول و از نظر طعم و عطر کیک‌های ناتلی به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب شهرت زیادی دارند و از نظر خوشمزگی کیک خیالتان راحت باشد که همه از کیک سفارشی تعریف می‌کنند. ناتلی ضمانت می‌کند کیکی که انتخاب می‌کنید دقیقا مطابق با همان تصویری که در سایت دیده‌اید و بر مبنای آن کیک تولد را سفارش داده‌اید، تحویل می‌گیرید و با یک بار سفارش اینترنتی کیک و شیرینی از قنادی آنلاین ناتلی در تهران مشتری همیشگی  خواهید بود.

مزایای خرید آنلاین کیک و شیرینی ناتلی

• صرفه جویی در وقت و هزینه و عدم اتلاف وقت در ترافیک‌های سنگین شهر تهران
• مشاهده قیمت انواع کیک ساده، انتخاب کیک، شیرینی مطابق با سلیقه شخصی و بودجه مورد نظر از کیک فروشی معروف تهران
• امکان انتخاب مقدار وزنی و حتی عددی مطابق با نیاز
• امکان انتخاب ویژگی‌های کیک همچون طعم پایه، طعم خامه، میوه، فیلینگ، نوشته روی کیک برای کیک‌های تولد و عروسی
• عضویت در باشگاه مشتریان و بهره مندی از مزایایی همچون کد تخفیف بابت هر خرید، تخفیف های مناسبتی و تاریخ تولد
• امکان استفاده از کوپن‌های تخفیف در خریدهای اینترنتی و حضوری در شعب بصورت یکپارچه
سفارش کیک تولد آنلاین، سفارش شیرینی آنلاین، کیک تصویری ساده، کیک تولد دخترانه، کیک شب یلدا ساده

مراحل سفارش کیک تولد

خرید آنلاین از ناتلی در ۶ مرحله انجام می‌شود:
۱- انتخاب کیک و شیرینی دلخواه از ژورنال کیک و شیرینی ناتلی با امکان تعیین روز و ساعت مناسب برای تحویل
۲- تعیین مقدار وزنی یا تعدادی شیرینی و کیک
۳- اضافه کردن محصولات به سبد خرید
۴- ثبت نهایی سفارش و پرداخت امن و آنلاین از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب
۵- تایید نهایی، ساخت و تحویل سفارش
۶- پس از انجام مراحل بالا، کارشناسان سفارشات ناتلی با شما تماس گرفته و زمان دقیق سفارش را مجدد هماهنگ می‌کنند.

از این مرحله به بعد، سفارش مطابق با زمان تحویل در صف ساخت قرار می‌گیرد و پس از بسته‌بندی شکیل توسط ماموران ارسال به درب محل مورد نظر انتخابی شما ارسال می‌شود.
با خرید آنلاین کیک تولد از طریق وب سایت ناتلی، هر کجای شهر تهران که باشید در کوتاه‎ترین زمان ممکن به محصول مورد علاقه خود دسترسی خواهید داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناتلی

سرآغاز فعالیت ناتلی به سال 1314 باز می گردد .80 سال پیش نسل اول ناتلی در تفلیس گرجستان کار خود را با تولید شیرینی سنتی و محلی گرجستان به نام کامفت آغاز کرد، همزمان با جنگ جهانی دوم پایه گذار ناتلی به تبریز مهاجرت کرد و قنادی وطن را افتتاح نمود. در سال 1343 جهت گسترش فعالیت خود به تهران آمده و شعبه قنادی وطن را در خیابان انقلاب افتتاح نمود و پس از یک سال شعبه دوم را در خیابان انقلاب افتتاح نمود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]