اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970912331178862

شیرینی عمده خرید کنید، لذت عمده دریافت کنید

کد: 13970912331178862

https://goo.gl/8PSmvN

، تهران , (اخبار رسمی): ناتلی امکان سفارش آنلاین شیرینی در تهران را فراهم کرده است. آمادگی برای برگزاری یک مراسم باشکوه یا پذیرایی از مهمانان در مراسم‌های بزرگ نیاز به برنامه‌ریزی و مدیریت بسیار دقیق دارد. از جمله اقداماتی که به منظور برگزاری این مراسم‌ها صورت می‌گیرد خرید خوراکی‌های پذیرایی است.

شیرینی عمده خرید کنید، لذت عمده دریافت کنید
شیرینی عمده خرید کنید، لذت عمده دریافت کنید

هر وقت صحبت از برگزاری مراسم و پذیرایی از مهمان در میان است بدون‌شک خرید شیرینی و کیک جزئی از فاکتورهای اصلی قلمداد می‌شود.

قنادی ناتلی به واسطه‌ی تجربه 80 ساله خود آمادگی لازم برای تامین شیرینی مراسم را دارد.

قنادی ناتلی به تازگی امکان پخش شیرینی عمده دلخواه به صورت حضوری یا آنلاین را فراهم کرده است. برای سفارش آنلاین شیرینی در تهران از ناتلی تنها کافی است وارد سایت ناتلی شده و به بخش درخواست فروش عمده شیرینی و کیک مراجعه کرده و فرم درخواست را تکمیل کنید.

همکاران ناتلی در بخش فروش و پخش عمده شیرینی و کیک در تهران، پس از دریافت فرم با درخواست‌کنندگان تماس می‌گیرند و شرایط ارسال محصولات عمده و شرایط پرداخت پس از درخواست خرید را اطلاع رسانی می‌کنند.

کافی‌شاپ‌ها نیز می‌توانند از این امکانات به منظور ارائه‌ی سرویس بهتر و متنوع‌تر به مشتریان خود استفاده کنند تا شیرینی تازه و باکیفیت مورد نیاز هر روز را با قیمت ویژه کارخانه دریافت کنند.

در سایت ناتلی امکان سفارش اسنک و فینگر فود نیز وجود دارد که بی‌شک می‌تواند جزء خوراکی‌های خوشمزه و مناسب مهمانی‌های بزرگ باشد.

تنوع محصولات در سایت ناتلی بسیار بالا است و این به خودی خود جذابیت خرید را دو چندان می‌کند.

محصولات ناتلی در دسته بندی‌های زیر ارائه می‌شود.

انواع کیک: کیک تولد، کیک ساده، کیک عروسی، کیک تصویری، کیک شکلاتی، کیک اسنفجی، کیک کافیشاپی، کاپ کیک (کیک فنجانی) و ...

انواع شیرینی: انواع شیرینی خشک شامل شیرینی دانمارکی، شیرینی نارگیلی، شیرینی گردویی، شیرینی کشمشی، شیرینی نخودچی و دونات. انواع شیرینی تر شامل نان خامه‌ای و رولت خامه‌ای

انواع زولبیا و باقلوا

انواع دسر: دسر ساده، دسر ایرانی و مجلسی

غذاهایی همچون اسنک، فینگرفود و نان

انواع حلوا: حلوای مجلسی، حلوای خرما

انواع شکلات

لوازم تولد همچون شمع تولد و تم تولد

حمیدرضا یوسفی مدیر پروژه ناتلی در خصوص دستاوردهای این شیرینی فروشی با سابقه گفت: ناتلی که اولین شرکتی است که توانسته در حوزه شیرینی و کیک پروانه استاندارد کسب کند، در عین حال اولین تولیدکننده محصولات مورد نظر مشتری با لیبل اختصاصی مشتری در هر سایز و مقدار نیز می‌باشد.

در صورتی که علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروش عمده و سازمانی و سفارش آنلاین شیرینی در تهران از انواع شیرینی و کیک از شیرینی فروشی ناتلی هستید می‌توانید با شماره 87109407-021 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناتلی

سرآغاز فعالیت ناتلی به سال 1314 باز می گردد .80 سال پیش نسل اول ناتلی در تفلیس گرجستان کار خود را با تولید شیرینی سنتی و محلی گرجستان به نام کامفت آغاز کرد، همزمان با جنگ جهانی دوم پایه گذار ناتلی به تبریز مهاجرت کرد و قنادی وطن را افتتاح نمود. در سال 1343 جهت گسترش فعالیت خود به تهران آمده و شعبه قنادی وطن را در خیابان انقلاب افتتاح نمود و پس از یک سال شعبه دوم را در خیابان انقلاب افتتاح نمود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی