اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970730323309725

برنامه‌های سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی برای به دست آوردن اقامت اروپا

کد: 13970730323309725

https://goo.gl/RV3QDg

، تهران , (اخبار رسمی): در حال حاضر دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه‌گذاری در کشورهای اروپایی بدون نیاز به زندگی در آن کشورها و پرداخت مالیات‌های اقامتی امکان‌پذیر است. کشورهایی که اقامت از طریق سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهند شامل مالتا، اسپانیا، پرتغال و یونان هستند.

برنامه های سرمایه گذاری در کشور های اروپایی برای بدست آوردن اقامت اروپا
اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری

اقامت در یک کشور اروپایی به فرد اجازه ی زندگی در  همان کشور را میدهد، باید توجه کنید که مفهوم داشتن اقامت با مفهوم داشتن تابعیت و پاسپورت متفاوت است. کشور های زیادی در اروپا وجود دارند که اقامت  کشورشان را ارائه می دهند. این اقامت بعداً می تواند منجر به اقامت دائم شود در برخی موارد هم اقامت دائم از همان ابتدا به متقاضی داده می شود مانند سرمایه گذاری در کشور مالتا. معمولا در برنامه های اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری ( گلدن ویزا اروپا)، چه متقاضی در املاک و چه به صورت اوراق قرضه ی دولتی سرمایه گذاری انجام دهد، اجباری برای اقامت طولانی مدت در آن کشور وجود ندارد هر چند که اگر بخواهد می تواند در آن کشور ساکن شود و زندگی کند. 

چند کشور هم در حوزه کارائیب وجود دارند که  شهروندی و پاسپورت کشورشان را بلافاصله اعطا می‌کنند از جمله دومینیکا و گرانادا.

روش‌های دریافت اقامت  اروپا از طریق سرمایه گذاری متفاوت است. در ادامه به روش‌های اقامت برخی از کشورهایی اروپایی اشاره می‌شود.

اقامت دائم مالتا

اخذ اقامت دائم مالتا تنها در 4 ماه و بدون  شرط اقامت فیزیکی و دانش زبان، از طریق خرید اوراق قرضه قابل بازگشت به ارزش 250 هزار یورو امکان‌پذیر است. کشور مالتا تنها کشور اروپا عضو شنگن و اتحادیه اروپا است که از همان ابتدا اقامت دائم اعطا می‌کند و دارندگان کارت اقامت دائم مالتا می‌توانند به همه کشورهای عضو شنگن بدون نیاز به ویزا سفر کنند و بدون محدودیت در کشور مالتا کار و زندگی و تحصیل کنند. فرزندان متقاضی که مجرد باشند و از نظر اقتصادی به خانواده وابسته باشند می‌توانند تا هر سنی در پرونده شامل شوند. اقامت مالتا به نسل‌های بعدی نیز منتقل می‌شود.

اقامت پرتغال

500,000 یورو سرمایه گذاری در املاک به علاوه‌ی هزینه‌های مربوطه و مالیات برای کسب اقامت پرتغال نیاز است. همچنین می‌توان ملک با قدمت بالای 30 سال که در حال بازسازی است را به مبلغ 350 هزار یورو خریداری کرد و مشمول گلدن ویزای پرتغال شد. بعد از گذشت 5 سال متقاضیان و خانواده‌شان می‌توانند برای اخذ اقامت دائم پرتغال و همچنین تابعیت و پاسپورت پرتغال اقدام کنند. برای این منظور تنها نیاز است که متقاضی و دیگر اعضای خانواده سالی یک هفته حداقل در پرتغال ساکن باشند اما هم برای اخذ اقامت دائم پرتغال و هم برای اخذ پاسپورت پرتغال نیاز است که امتحان زبان پرتغالی داده شود.

اقامت اسپانیا

برای اخذ اقامت اسپانیا 500,000 یورو سرمایه گذاری در خرید ملک مورد نیاز است و بعد از 5 سال می توان برای اخذ اقامت دائم اقدام کرد. به منظور اخذ اقامت دائم سرمایه گذاران باید در طول این مدت در اسپانیا زندگی کنند. چنانکه متقاضی حداقل سالی 6 ماه را در اسپانیا زندگی نکند نمی‌تواند اقامت دائم دریافت کند اما می‌تواند با نگه داشتن ملک در اسپانیا برای همیشه اقامت موقت خود را تمدید کند. کشور اسپانیا تابعیت دوگانه را به رسمیت نمی‌شناسد و دریافت تابعیت و پاسپورت از این کشور بسیار مشکل و سختگیرانه است.

اقامت یونان

به منظور اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری متقاضی باید به ارزش حداقل 250 هزار یورو در یونان و یا جزیره‌های یونان ملک خریداری کند. این گزینه بسیار مورد توجه سرمایه‌گذارانی است که به دنبال سریع‌ترین روش اخذ اقامت یونان هستند چرا که حتی کمتر از سه ماه می‌توان اقامت یونان را کسب کرد و از طریق آن به کل کشورهای حوزه شنگن بدون ویزا سفر کرد. به منظور حفظ اقامت یونان متقاضی نیازی نخواهد داشت که در این کشور زندگی کند اما باید ملک را حفظ کرده و نفروشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های اخذ اقامت اروپا و مهاجرت به اروپا با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی