کد: 139708013234910057

درمان قطعی بیماری های نشیمنگاهی در کلینیک تخصصی پایتخت

کد: 139708013234910057

https://goo.gl/MwcqDM

، تهران , (اخبار رسمی): درمان بیماری های نشیمنگاهی از جمله: بواسیر یا هموروئید، شقاق، فیستول، کیست مویی و زگیل تناسلی با استفاده از مجهزترین و به روزترین دستگاه های روز دنیا توسط کادر مجرب در محیطی بهداشتی توسط یکی از بهترین پزشک های متخصص عمومی در کلینیک پایتخت با استفاده از لیزر انجام می‌شود.

درمان قطعی بیماری های نشیمنگاهی در کلینیک تخصصی پایتخت
درمان بیماری های بو.اسیر یا هموروئید، شقاق، کیست مویی، فیستول و زگیل تناسلی با لیزر در کلینیک پایتخت

درمان قطعی بواسیر یا هموروئید، شقاق، فیستول، کیست موئی در کلینیک پایتخت

بیماری های نشینگاهی که تحت عنوان بیماری های مقعدی هم شناخته می شوند بسیار درد آور و آزاردهنده هستند و اکثر بیماران به دلیل خجالت خیلی دیر نسبت به درمان آن اقدام می نمایند و همین امر باعث وخامت و حاد شدن بیماری می شود.
بیماری های نشیمنگاهی قابل درمان هستند و با انتخاب یک پزشک متخصص خوب می توان برای همیشه به آن پایان داد. امروزه با پیشرفت های فوق العاده ای که در حوزه ی دانش پزشکی صورت گرفته است برای درمان قطعی بیماری های نشیمنگاهی ( بواسیر یا هموروئید، شقاق، فیستول، کیست مویی) تکنولوژی های پیشرفته ای به وجود آمده است، روش های ایمن تر و مطمئن تری مانند لیزر درمانی که نسبت به عمل جراحی بواسیر به مراتب موثر تر هستند و عوارض بسیار کمتری هم به دنبال دارند که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن بدون درد و خونریزی پایانی برای بیماری بواسیر باشد.

برای بیماری زگیل تناسلی تا به حال درمانی پیدا نشده است ولی بهترین راه حل برای از بین بردن زائده های پوستی لیزر درمانی می باشد.

مفتخریم در کلینیک پایتخت توانسته ایم با بهره گیری از بهترین و برترین دستگاه های روز دنیا در محیطی کاملا بهداشتی توسط کادری مجرب و حرفه ای و همچنین پزشک متخصص جراحی های بیماری های نشیمنگاهی رضایت بیماران عزیز را جلب نمائیم و در سریع ترین زمان ممکن آن ها بهبود دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک پایتخت

مرکز درمان بیماریهای نشیمنگاه (بواسیر، هموروئید، شقاق، فیستول، کیست مویی و زگیل تناسلی) با استفاده از تجهیزات مدرن و روز دنیا و با کادری مجرب و حرفه ای

منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان