کد: 140003295185010057

بهترین جراح و دکتر فیستول چه کسی است؟

کد: 140003295185010057

https://bit.ly/2TSIxyZ

، تهران , (اخبار رسمی): در انتخاب دکتر فیستول نکته ای که باید به آن توجه کنید تجربه پزشک است، زیرا مقعد ناحیه حساسی است و انتخاب بهترین جراح فیستول برای جلوگیری از عوارض جراحی بسیار مهم است

بهترین جراح و دکتر فیستول چه کسی است؟
دکتر متخصص فیستول

در زمان انتخاب دکتر فیستول مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید، تجربه و تخصص پزشک مورد نظر است.

فیستول مقعدی می تواند باعث خونریزی مقعدی، درد شدید در نواحی اطراف مقعد و ترشحات عفونی همراه با بوی ناخوشایند شود. علائم آزاردهنده این عارضه باعث شده تا بیماران به دنبال راه های سریع درمان فیستول باشند. اولین و مهم ترین قدم در درمان، مراجعه به دکتر فیستول با تجربه و متخصص است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

فیستول چیست؟

بیماری فیستول شامل ایجاد یک سوراخ در اطراف ناحیه مقعد است که از آن چرک و عفونت خارج می شود. این تونل معمولا میان بخشی از روده بزرگ و دیواره مقعد ایجاد می شود و دو بافت گوناگون را به یکدیگر متصل می کند. 

عفونت درمان نشده آبسه مقعدی، یکی از اصلی ترین دلایل فیستول به شمار می رود. البته عوامل دیگری مثل بیماری های مقاربتی، عفونت کرون و کولیت و غیره هم می توانند علت ایجاد این بیماری باشند.

علائم

فیستول یک عارضه عفونی است که شایع ترین علائم آن شامل موارد زیر است:

  • درد شدید اطراف مقعد
  • تب
  • ایجاد یک برآمدگی دردناک
  • ترشح عفونت یا خون همراه با بوی بد

زمان مناسب برای مراجعه به دکتر فیستول

ممکن است بیماری شما در مرحله ای باشد که علائم خفیفی را تجربه کنید و به همین دلیل درمان را به تعویق بیاندازید. اما توصیه ما این است که بیماری فیستول را جدی بگیرید و هرچه زودتر برای درمان اقدام کنید.

زیرا فیستول یک بیماری عفونی است و هر چقدر دیرتر درمان شود، عفونت آن گسترش می یابد و تعداد مسیرهای ایجاد شده در زیر پوست افزایش پیدا می کند. در این حالت درمان بیماری بسیار سخت تر خواهد بود.

حتی اگر به این عارضه مشکوک هستید، برای تشخیص قطعی باید به پزشک مراجعه کنید زیرا فیستول با دارو درمان نمی شود. جراحی و لیزر فیستول تنها راه های درمان این بیماری هستند که طبق نظر پزشک و شرایط بیمار توصیه می شوند.

درمان فیستول با لیزر و احتمال بازگشت مجدد

دکتر فیستول چه کسی است؟

یکی از سوالات شایع بیماران است که دکتر فیستول چه کسی است؟ یا برای درمان فیستول به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ منظور از دکتر فیستول پزشکی است که تخصص و تجربه کافی در زمینه درمان بیماری های مقعد و نشیمنگاه را داشته باشد.

برای درمان این عارضه می توانید به پزشک متخصص گوارش، متخصص جراح عمومی یا پزشک داخلی مراجعه کنید. این پزشکان قادر به تشخیص بیماری شما هستند، اما چون تنها راه درمان این بیماری جراحی و لیزر است، در نهایت شما را به جراح فیستول ارجاع می دهند.

گاهی تشخیص این بیماری فقط با بررسی سوابق بیمار و معاینه بالینی امکان پذیر نیست. در چنین مواردی انجام سونوگرافی های اندوآنال دوبعدی و سه بعدی یا سی تی اسکن تجویز می شود.

در زمان انتخاب دکتر فیستول مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید، تجربه و تخصص پزشک مورد نظر است. به دلیل اینکه مقعد ناحیه حساسی است و انتخاب بهترین جراح فیستول برای جلوگیری از عوارض بعد از درمان امری ضروری است. 

مشخصات بهترین جراح فیستول و مهم ترین مواردی که در انتخاب پزشک باید به آن توجه کنید:

پزشکی که انتخاب می کنید باید متخصص جراح عمومی یا گوارش باشد.

داشتن تجربه کافی و سابقه درمان های موفق یکی از موارد پر اهمیت است.

پزشک جراح باید بیمار را از نحوه درمان، دوره نقاهت و عوارض احتمالی روش درمانی مورد استفاده آگاه کند.

در گذشته جراحی های سنتی تنها راه درمان این بیماری بود که عوارض بسیاری مثل آسیب به عضلات اسفنکتر و بی اختیاری در دفع گاز و مدفوع را به دنبال داشت.

اما در حال حاضر روش نوین لیزر جایگزین جراحی شده که بصورت سرپایی و در کلینیک انجام می شود و هیچگونه عوارضی را به همراه ندارد.

معرفی دکتر علیرضا زارعی متخصص فیستول در تهران

دکتر علیرضا زارعی با بیش از ده سال سابقه درخشان در زمینه عمل فیستول و سایر عارضه های نشیمنگاهی با لیزر، یکی از پزشکان حاذق در این زمینه است.

اگر برای درمان بیماری خود به دنبال متخصص فیستول در تهران هستید، کلینیک پایتخت آماده ارائه بهترین خدمات درمان با لیزر بیماری های نشیمنگاهی می باشد.

مشاوره در واتساپ

همچنین کارشناسان ما آماده اند تا در واتساپ به شما مشاوره دهند.

09197715527

سوالاتی که در زمان مراجعه به پزشک باید بپرسیم:

بهتر است قبل از مراجعه به دکتر فیستول، از سوالات و موارد مهمی که باید درمورد آنها صحبت کنید آگاه باشید:

درباره تمام داروهایی که مصرف می کنید اطلاعات کافی را به پزشک بدهید.

با دقت تمامی علائمی که اخیرا تجربه کردید را با دکتر مطرح کنید.

درباره سوابق سایر بیماری های خود پزشک را مطلع سازید.

موارد مهمی که بهتر است از پزشک معالج تان سوال کنید:

چه روشی برای درمان بیماری من بهتر است؟

رعایت چه نکاتی به بهبود سریع تر بیماری کمک می کند؟

باید رژیم غذایی خاصی را رعایت کنم؟

دکتر فیستول در تهران - کلینیک پایتخت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک پایتخت

مرکز درمان بیماریهای نشیمنگاه (بواسیر، هموروئید، شقاق، فیستول، کیست مویی و زگیل تناسلی) با استفاده از تجهیزات مدرن و روز دنیا و با کادری مجرب و حرفه ای

منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان