اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970806324586186

رویداد رهبران رشد در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد

حمایت درسا از رویداد رهبران رشد در دانشگاه صنعتی شریف

کد: 13970806324586186

https://goo.gl/1tkntT

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز دیجیتال مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز کارآفرینی شریف رویداد «رهبران رشد» را برای پاسخگویی به سوالات کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ 26 مهرماه 97 برگزار کرد. گروه چرم درسا نیز با حمایت از این رویداد حمایت خود را از دانش و کسب و کارهای تازه تاسیس شده اعلام کرد.

حمایت درسا از رویداد رهبران رشد در دانشگاه صنعتی شریف
حمایت درسا از رویداد رهبران رشد در دانشگاه صنعتی شریف

مرکز دیجیتال مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز کارآفرینی شریف  رویداد «رهبران رشد» را برای پاسخگویی به سوالات کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ 26 مهرماه  97 برگزار کرد. در نتیجه این رویداد صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک، افرادی که به دنبال ایجاد یک کسب‌وکار بودند علاقه‌مندان حوزه کارآفرینی و مارکتینگ، دانشجویان MBA، کامپیوتر و صنایع که مسئولیت رشد و مدیریت شرکت‌هایی که در آن‌ها مشغول به فعالیت هستند را برعهده داشت.

رویداد رهبران رشد از سری رویدادهای دیجیتال مارکتینگ است که با حضور مدیران با تجربه کسب‌وکارهای موفقی همچون اسنپ، الوپیک، مکنزی، اسنپ‌تریپ، چیلیوری، بیمیتو، اخبار رسمی و یکتانت و اساتید به نام و با سابقه حوزه دیجیتال مارکتینگ و با محوریت چگونگی رشد یک کسب‌وکار موفق در سالن جابربن حیان دانشگاه شریف در 26 مهر ماه 97 برگزار شد. رویداد «رهبران رشد» دارای سه بخش بود.  بخش اول این رویداد به سخنرانی با محوریت تجربه، بخش دوم به مطالعه‌ی موردی و در بخش آخر رویداد سخنرانی با محوریت مهارت اختصاص یافت.

گروه چرم درسا نیز با حمایت از این رویداد حمایت خود را از دانش و کسب و کارهای تازه تاسیس شده اعلام کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]