اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970807324889725

اخذ تابعیت و پاسپورت دوم از طریق سرمایه‌گذاری می‌تواند زندگی را دگرگون کند

کد: 13970807324889725

https://goo.gl/Q1yb1a

، تهران , (اخبار رسمی): احتمال دارد که مقدار زیادی سرمایه برای خود و خانواده اندوخته باشید. اما این به این معنا نیست که بهترین مدل زندگی را دارید.

اخذ تابعیت و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری می تواند زندگی شما دگرگون کند
پاسپورت دوم

ممکن است خیلی‌ها هنوز از محدودیت سفر، محدودیت در موقعیت‌های تحصیلی و مالیات بالا رنج ببرند. سرمایه گذاران در حال حاضر به دنبال برنامه‌های اخذ تابعیت و پاسپورت از طریق سرمایه گذاری به عنوان راهی برای بهبود زندگی خود هستند. در حالی که بیشتر سرمایه گذاری‌ها با هدف سودآوری در آینده هستند، برنامه‌های اخذ تابعیت و پاسپورت از طریق سرمایه‌گذاری نسبت به دیگر برنامه‌های سرمایه گذاری این مزیت را دارد که می‌تواند استایل زندگی را بهبود بخشد. کسانی که به دنبال مزایای دریافت تابعیت و پاسپورت دوم هستند، باید در وهله اول با یک شرکت خوش نام مشورت کنند که در حوزه اخذ تابعیت و پاسپورت دوم خبره باشد.

شرکت کنکاش آماده مشاوره به افرادی است که به دنبال ارتباط با جهان، ایمن کردن آینده فرزندان، سرمایه گذاری جدید و رشد سرمایه خود هستند.

اخذ تابعیت و پاسپورت دوم برای همه اعضای خانواده مفید است

برنامه‌های اخذ تابعیت و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری، فرصت‌های جدیدی را برای کل اعضای خانواده ایجاد می‌کند.بسیاری از برنامه‌ها این اجازه را به متقاضی اصلی می‌دهند که اعضای خانواده وابسته را در پرونده بگنجاند. در بیشتر موارد، می‌توان هم فرزندان و هم پدر و مادر وابسته را شامل پرونده کرد. این به این معنا است که تمامی اعضای خانواده از مزایای داشتن تابعیت و پاسپورت دوم سود می‌برند.

حق زندگی

از مزایای داشتن تابعیت و پاسپورت یک کشور، حق زندگی در آن کشور است. در برنامه‌های تابعیت اروپا، حق زندگی در اتحادیه اروپا به شخص داده می‌شود. وقتی به برنامه‌های اخذ تابعیت و پاسپورت فکر می‌کنید به زندگی در کشورهایی مانند قبرس، مالتا و دومینیکا فکر کنید.

سفر بدون ویزا

داشتن تابعیت و پاسپورت دوم همچنین به شخص اجازه سفر بدون ویزا به کشورهای بیشتری را می‌دهد. فقط به این مسئله فکر کنید که هر دفعه که قصد سفر کاری یا تفریحی دارید، مجبور نیستید که برای ویزا درخواست دهید. در نتیجه زمان شخص در این پروسه هدر نمی‌رود و می توانید آن زمان را صرف کارهای مفیدتری می‌کند. برای مثال کسانی که برنامه تابعیت و پاسپورت دومینیکا را انتخاب می‌کنند، اجازه سفر بدون ویزا به بیش از 100 کشور شامل کشورهای حوزه شنگن، انگلستان و روسیه را دریافت می‌کنند.

خدمات درمانی

گزینه‌های خدمات درمانی در ارزیابی برنامه‌های تابعیت و پاسپورت از طریق سرمایه گذاری اهمیت زیادی دارند. به محض اینکه تابعیت یک کشور را به دست آورید، به همه گزینه‌های پیشرفته خدمات درمانی در آن کشور دسترسی خواهید داشت.

تحصیل

همانند خدمات درمانی، با داشتن تابعیت یک کشور، قادر به دسترسی به موقعیت‌های تحصیلی در کشور جدید هستید. اجازه تحصیل و پژوهش در بهترین مدارس  جهان مزایای زیادی برای فرزندان خواهد داشت.

حفاظت از دارایی

علاوه بر این که خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است، حفظ دارایی هم بسیار اهمیت دارد. بسیاری از برنامه‌های تابعیت از طریق سرمایه گذاری به شما اجازه می‌دهد تا هر دو تابعیت را حفظ کنید. در نتیجه می‌توانید دارایی خود را به راحتی به کشور دیگر انتقال دهید و از آن حفاظت کنید.

مزایای مالیاتی

در برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت از طریق سرمایه گذاری، مزایای مالیاتی نیز وجود دارد. بسته به نوع کشوری که انتخاب می‌کنید، مزایای زیادی برای حفظ و رشد دارایی وجود دارد. برای مثال، گرانادا برای درآمد خارجی، سرمایه، هدیه و سود سهام، مالیات در نظر نمی‌گیرد.

زمانی که مزایای یک مدل جدیدی از زندگی را لیست می‌کنید، به این مسئله فکر کنید که انتخاب شرکت مهاجرتی مناسب می‌تواند شما را بلافاصله در مسیر این زندگی رویایی قرار دهد.

چه قصد مهاجرت داشته باشید چه نداشته باشید، تابعیت و پاسپورت دوم می‌تواند به مقدار بسیار زیادی شرایط زندگی را بهبود بخشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های اخذ تابعیت و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]