اطلاعات تماس
  • 021۴۴۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708223274510034

نکات سفر برای خانم‌ها

کد: 139708223274510034

https://goo.gl/G16py4

، تهران , (اخبار رسمی): در جامعه ی امروزی، خانم‌ها معمولا زندگی پر استرسی دارند. ساعت‌ها در محل کار مشغول کار هستند، ذهن آن‌ها درگیر هزار و یک مساله است. یکی از مساله‌های فوق، محدودیت‌هایی است که برای رفتن به سفر خانم‌ها وجود دارد.

نکات سفر برای خانم ها
سفر بانوان و نکاتی که باید در حین مسافرت رعایت کنند

وقتی یک  خانم بعد از گذراندن یک روز کاری به خانه می‌رسد تازه زمان رسیدگی به امور منزل است. درست همین‌جا است که زیبایی داشتن یک سفر زنانه با دوستان خود را نشان می‌دهد. خیلی از گروه‌های دست جمعی بانوان وجود دارند که تورهای یک روزه یا چندروزه به نقاط مختلف کشور برگزار می‌کنند.  بهترین راه برای به آرامش رسیدن رفتن به کوه، ساحل و جنگل است تا در طبیعت انرژی‌های از دست رفته خود را دوباره به دست بیاورند.

خانم‌ها زمانی که به تنهایی سفر می‌کنند، مشکلاتی وجود دارد که همتایان مرد، معمولا این مشکلات را ندارند. از آنجایی که هدف خانم‌ها از رفتن به یک کمپ تفریحی و سفر چند روزه فقط رسیدن به آرامش است بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشند تا از سفر خود بهترین استفاده را ببرند.

امنیت در سفر بانوان

حتما باید به یکی از نزدیکان خود اطلاعاتی کامل راجع به مقصدی که قصد سفر به آن دارند را ارائه دهند.

وسایلی برای دفاع از خود به همراه داشته باشند

باید همیشه به حس ششم خود در سفر اعتماد کرد.  چنانچه احساس خوبی به یک منطقه وجود ندارد باید به دوستان خود اطلاع داده تا وارد آن مسیر نشوند.

وقتی به طبیعت می‌روید در واقع در محل زندگی حیوانات وحشی پا گذاشته‌اید. پس باید با حیات وحش مهربان بوده به حیوانات غذا ندهید، در طبیعت آشغال نریزید و با طبیعت دشمنی نداشته باشید. فاصله مناسب با حیوانات نیز باید لحاظ شود.

روزهای بارانی در سفر بانوان

قبل از سفر باید حتما وضعیت آب و هوا را چک کرد. اگر با وجود اینکه می‌دانید قرار است هوا بارانی باشد و باز هم برنامه سفر خود را تغییر نمی‌دهید بهتر است شرایط زیر در نظر گرفته شود:

ماشین را در کنار محوطه‌ی کمپ پارک کرده  تا اگر هوا بارانی یا طوفانی شد بتوان به سادگی به داخل ماشین رفت و باز هم به حس ششم خود اعتماد کنید. اگر احتمال رعد و برق وجود دارد از چادر زدن و ساخت پناهگاه در کنار درخت‌ها خودداری کنید.

غذای سرپایی در سفر

نکته‌ای که باید همه خانم‌هایی که نگران وزن خود هستند این است که در هنگام کوهنوردی یا کمپ وقتی فعالیت‌های ورزشی زیادی دارند کالری غذاهای مصرفی آنها می‌سوزند. پس انتخاب غذایی سالم و طبیعی می‌تواند بهترین انتخاب برای تأمین انرژی آنها در طول سفر باشد.

زمانی که به کوهنوردی می‌روید یا در حال انجام فعالیت‌های ورزشی در حین سفر هستید استفاده از ترکیب مغزها و مواد قندی طبیعی را نباید فراموش کرد. ساندویچی از دانه‌های مقوی و چرب به همراه مقدار کافی از میوه‌ها می‌توانند فیبر و انرژی لازم بدن را در حین سفر تأمین کند.

موز یکی از میوه‌هایی است که خیلی راحت در کوله سفر جا می‌گیرد و برای خراب نشدن احتیاج به یخچال ندارد. در سفرهایی که لازم است تپه‌نوردی انجام شود عضلات به پتاسیم احتیاج دارند تا با اسید لاکتیک موجود در بدن مقابله کنند، موز بهترین منبع پتاسیم است که می‌تواند حسابی در تپه نوردی یا کوهنوردی کمک کند.

پرتقال، سیب و انگور میوه‌هایی هستند که به راحتی در یک ظرف پلاستیکی کوچک جا می‌گیرند و به سرعت هم فاسد نمی‌شوند. این 3 میوه سرشار از کالری، پروتئین و چربی هستند که می‌توان احساس نشاط و پر انرژی بودن را به فرد هدیه دهند.

کمپ و سفر چند روزه جای کاهش یا افزایش وزن نیست. باید تمرکز را روی سالم غذا خوردن گذاشت تا میزان ویتامین و فیبر بدن در سطح بالایی قرار گیرد. به هیچ‌وجه به بدن اجازه‌ی بیش از حد گرسنه ماندن نباید داد. کوه‌نوردی یا کمپ برای خانم‌ها احتیاج به سوخت بیش‌تری دارد تا بدن‌ آنها در شرایط غیر عادی قرار نگیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میهمان شو

میهمان شو یک پلتفرم در بستر اینترنت جهت خلق تجربه ای شیرین برای تمامی مردم است. در میهمان شو دریایی از میزبانان برای شما تجربه های جدیدی را در زندگی روزمره رقم خواهند زد.

اطلاعات تماس
  • 021۴۴۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی