اطلاعات تماس
  • 021۴۴۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709013293810034

4 وسیله آرایشی لازم برای سفر‌های پاییزی و زمستانی

کد: 139709013293810034

https://goo.gl/Ze8xTa

، تهران , (اخبار رسمی): سفر در فصل‌های سرد سال چه با تورهای طبیعت‌گردی چه به صورت شخصی برای افراد سختی‌های خاص خودش را دارد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در حین سفر در فصل‌های سرد سال به آن توجه کرد محافظت از پوست در برابر سرما است. کرم‌های مرطوب کننده، ژل‌های بهداشتی و ماسک‌های خانگی را فراموش نباید فراموش کرد.

4 وسیله آرایشی لازم برای سفر‌های پاییزی و زمستانی
4 وسیله آرایشی لازم برای سفر‌های پاییزی و زمستانی

خشکی پوست در سفرهای پاییزه و زمستانه از مشکلاتی است که همه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اگر در محل زندگی یا محل کار باشید می‌توانید با خرید یک کرم مرطوب‌کننده یا سایر لوازم بهداشتی به پوست خود لطافت هدیه داد. اما وقتی با یک تور طبیعت‌گردی به جنگل یا شنزارهای کویری رفته‌اید هیچ دسترسی به داروخانه ندارید. پس راه حل چیست؟

قبل از سفر باید لوازم بهداشتی و آرایشی که ممکن است در حین سفر به آن‌ها نیاز داشته باشید را باید شناسایی کرد و این مواد را در کوله‌ی سفر خود جای داد. البته که لازم نیست کل محتویات کمد کرم‌ها را با خود ببرید فقط به دستور العمل‌های چهارگانه زیر دقت کرده تا به پوست هم در حین سفر خوش بگذرد.

در این مقاله از میهمان شو، درخصوص این که چه وسایلی را باید برای حفظ زیبایی خود در طبیعت به همراه برد صحبت می‌کند.

کرم‌های پاک کننده را در کوله‌ی سفر فراموش نکنید

یکی از ارزان‌ترین کرم‌هایی که باید در کوله‌ی سفری وجود داشته باشد کرم‌های ساده شستشو و پاک کننده با پایه آب هستند. این کرم‌ها برای پاک کردن آرایش مانده بر روی پوست و یا پاک کردن گرد و خاک‌های محیط بسیار مناسب هستند. اگر جایی هستید که دسترسی به آب ندارید این کرم‌ها بهترین گزینه برای تمیز کردن پوست هستند. مطمئنا بعد از استفاده از این پاک کننده‌ها پوست احساس می‌کند که منافذ تنفسی‌اش باز شده است.

کرم‌های ضد آفتاب با SPF  مناسب و مرطوب کننده‌ها جزو جدانشدنی از کوله پشتی

چند بار پیش آمده که از زدن کرم ضد آفتاب طفره بروید آن هم فقط به خاطر حس سنگینی که روی پوست‌تان ایجاد می‌کند؟ گاهی هم کرم‌های ضد آفتاب بیش از حد چرب یا مرطوب هستند و باعث می‌شوند که پوست بیش از اندازه خیس شود.

برای روزهای آفتابی و روزهای ابری از ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده کنید و تفاوتی بین انتخاب ضد آفتاب مناسب در روزهای سرد و بارانی و روزهای آفتابی قائل شوید.

اگر ضد آفتاب مناسبی را متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید می‌توانید به سادگی به عنوان لایه‌ی زیرین آرایش از آن استفاده کنید و دیگر نیازی به کرم‌های زیرسازی نخواهید داشت.

روغن دوست مهربان پوست برای همه طبیعت گردان

برای افرادی که پوست خشکی دارند سفرهای پاییزه و زمستانه می‌تواند یادآور خارش و خشکی شدید پوست باشد. از روغن‌های طبیعی نترسید. این روغن‌ها نه جای زیادی اشغال می‌کنند و نه خیلی گران هستند. اگر نمی‌خواهید که پوست در اثر استفاده از روغن برق بزند و خیس شود می‌توانید از روغن‌هایی استفاده کنید که خشک باشند. روغن‌هایی مثل روغن آرگان، روغن جوجوبا و روغن دانه گل سرخ (رز) گزینه‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

یکی از روغن‌هایی که توصیه می‌شود در کوله سفرهای طبیعت گردی خود جای بدهید، روغن دانه گل سرخ است. این روغن سحر آمیز هم خاصیت جوان‌کنندگی و هم خاصیت روشن‌سازی پوست را همزمان با هم دارد. از طرفی این روغن برای موهای خشک هم بسیار مفید است. وقتی زیر آسمان کویر دراز کشیده‌اید و یا زمانی که در پناهگاه چوبی خود در دل جنگل‌های هیرکانی شمال ایران ستارگان را می‌شمارید چند قطره از این روغن را به پوست صورت و گردن خود زده و اجازه دهید اثرات مفید خود را روی پوست به جا بگذارد.

اگر فراموش کرده‌اید که کرم‌های شستشو و پاک کننده را با خود بیاورید نگران نباشید . مقدار زیادی از روغن گل سرخ را روی دستمال بریزید و از خاصیت پاک‌کنندگی این روغن هم استفاده کرد.

زمانی را برای درست کردن ماسک پوست اختصاص دهید

اگر بدانید تا چه مقدار از رطوبت پوست می‌تواند در هوای سرد از دست برود حتما زمانی را برای درست کردن ماسکی که این رطوبت را جایگزین کند صرف خواهید کرد. ماسک‌های دور چشم و ماسک‌های آب‌رسانی که خیلی سریع درست می‌شوند را در یک قوطی کوچک بریزید و حتما در کوله‌ی سفر یا چمدان خود جای دهید.

قرص‌های jet lag  برای گردشگرانی که سفرهای دور و دراز می‌روند

جت لگ پدیده‌ای است که به دلیل تغییر سریع زمانی برای افرادی که به سفرهای طولانی می‌روند اتفاق می‌افتد. جت لگ می‌تواند باعث بدخلقی و خشکی پوست اطراف چشم شود.

قرص‌های مخصوص jet lag در بازار وجود دارد که توصیه می‌شود اگر مقصد سفر جایی است که از لحاظ زمانی با محل زندگی خیلی تفاوت دارد، حتما یک بسته از این قرص را همراه خود داشته باشید.

با مراقبت از پوست خود در حین سفر ، لذت مضاعفی از یک تجربه‌ی هیجان انگیز  استفاده از یک تور طبیعت گردی به خود هدیه دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میهمان شو

میهمان شو یک پلتفرم در بستر اینترنت جهت خلق تجربه ای شیرین برای تمامی مردم است. در میهمان شو دریایی از میزبانان برای شما تجربه های جدیدی را در زندگی روزمره رقم خواهند زد.

اطلاعات تماس
  • 021۴۴۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی