اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970822327509725

چرا چندین سال برای به دست آوردن تابعیت و پاسپورت دوم باید صبر کرد؟

کد: 13970822327509725

https://goo.gl/iVEY7G

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری، روشی قانونی برای اخذ تابعیت و پاسپورت دوم یک کشور از طریق سرمایه‌گذاری قابل توجه در آن کشور است.

چرا چندین سال برای به دست آوردن تابعیت و پاسپورت دوم صبر کنیم؟
پاسپورت دوم

تابعیت و پاسپورت دوم، هم از طریق برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری  و هم  از طریق برنامه اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری به متقاضیان اعطا می‌شود. در روش دوم، متقاضی باید چندین سال صبر کند و به دلیل اینکه در این روش شرایطی مانند دانستن زبان آن کشور وجود دارد، هیچ ضمانتی نیست که این برنامه حتما منجر به اخذ تابعیت و پاسپورت دوم شود. البته کشور پرتغال در اعطای پاسپورت از طریق برنامه اقامت سرمایه‌گذاری پرتغال، سختگیری نمی‌کند و در حال حاضر که 5 سال از شروع این برنامه می‌گذرد، افراد زیادی توانسته‌اند به آسانی پاسپورت پرتغال را پس از 5 سال اقامت پرتغال دریافت کنند.

برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت دوم از طریق سرمایه‌گذاری، روشی قانونی برای اخذ تابعیت و پاسپورت دوم یک کشور از طریق سرمایه‌گذاری قابل توجه در آن کشور است. این روش نسبت به روش دیگر سریع‌تر جواب می‌دهد و در برخی موارد این پروسه فقط 5 تا 6 ماه طول می‌کشد. بسته به کشور انتخابی، پروسه اخذ تابعیت و پاسپورت دوم از طریق اخذ اقامت ممکن است سال‌های زیادی طول بکشد. برای مثال برای اخذ تابعیت و پاسپورت کانادا، متقاضی باید اقامت کانادا را از طریق سرمایه‌گذاری به دست آورد و 3 سال در این کشور زندگی کند. برای اخذ تابعیت و پاسپورت امارات متحده عربی از طریق اقامت، زندگی در امارات متحده عربی به مدت 30 سال الزامی است.

در برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت از طریق سرمایه‌گذاری، معمولا شرط حضور وجود ندارد یا اگر وجود داشته باشد بسیار کم است. برای مثال، افراد می‌توانند تابعیت و پاسپورت قبرس را با سرمایه‌گذاری در قبرس، ظرف مدت 6 ماه به دست آورند و هیچ‌گونه شرط حضوری در این برنامه وجود ندارد.

در برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت دوم از طریق سرمایه‌گذاری، معمولا نیازی به دانستن زبان آن کشور نیست.

برخی کشورها به توابع خود اجازه داشتن تابعیت مضاعف را نمی‌دهند. این مسئله به این معنا است که تنها در صورتی می‌توان تابعیت یک کشور جدید را به دست آورد که تابعیت اول خود را انکار کنند. خوشبختانه قوانین تمام برنامه‌های اخذ تابعیت و پاسپورت از طریق سرمایه‌گذاری به صورتی است که با داشتن تابعیت مضاعف منافاتی ندارد.

شرکت کنکاش با مشاوران خبره خود آماده پاسخگویی به سوالات و همراهی در تمام طول پروسه را دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد برنامه‌های اخد تابعیت و پاسپورت دوم از طریق سرمایه‌گذاری با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی