اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970822327529725

با پاسپورت دومینیکا می‌توان به 115 کشور بدون ویزا سفر کرد

کد: 13970822327529725

https://goo.gl/NDQqDo

، تهران , (اخبار رسمی): در حال حاضر با داشتن پاسپورت دومینیکا می‌توان به 115 کشور بدون ویزا سفر کرد که شامل کشورهای حوزه شنگن، اتحادیه اروپا و جامعه مشترک کارائیب است.

آیا می دانید با پاسپورت دومینیکا می توانید به 115 کشور بدون ویزا سفر کنید؟
پاسپورت دومینیکا

کشور دومینیکا در تلاش است تا کشورهایی که می‌توان با پاسپورت دومینیکا بدون ویزا به آنها سفر کرد را گسترش دهد. به گفته نخست وزیر دومینیکا، این کشور در حال مذاکره با امارات متحده عربی، روسیه، چین و آفریقای جنوبی است.

به گفته نخست وزیر دومینیکا، مذاکرات با امارات متحده عربی در مراحل نهایی است، تاییدیه اولیه از کشور روسیه نیز گرفته شده است. همچنین درخواست به چین و آفریقای جنوبی ارائه شده است. طولانی شدن این پروسه در کشور چین، به دلیل سیستم دیوان سالاری آن است زیرا هر درخواست باید از مراحل زیادی گذر کند تا تاییدیه داده شود.

ارزش پاسپورت کشورها به تعداد کشورهایی است که با داشتن آن پاسپورت می‌توان بدون ویزا به آنها سفر کرد. بنابراین اضافه شدن این کشورها به لیست کشورهای بدون ویزای پاسپورت دومینیکا موجب افزایش اعتبار و ارزش پاسپورت دومینیکا می‌شود. مخصوصا که این 4 کشور، مقاصد بسیار معروفی هستند.

در حال حاضر با داشتن پاسپورت دومینیکا می‌توان به 115 کشور بدون ویزا سفر کرد که شامل کشورهای حوزه شنگن، اتحادیه اروپا و جامعه مشترک کارائیب است.

درباره کشور دومینیکا

دومینیکا کشوری در شرق دریای کارائیب و در جنوب شرقی  فلوریدای آمریکا است که در سال ۱۹۷۸ به استقلال رسید و هم‌اکنون عضو  کشورهای مشترک‌المنافع بریتانیا محسوب می‌شود.

این جزیره دارای موقعیتی  عالی از نظر جذب توریست‌های کانادا، آمریکا، اروپا و خاور دور است. جمعیت  جزیره دومینیکا حدود ۷۳,۰۰۰ نفر است. برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا در  سال 1993 و براساس اصل ماده قانونی از بخش 101 از قوانین مهاجرتی و  تابعیت این کشور به تایید مقامات دولتی دومینیکا رسیده است. براساس این  قانون دولت دومینیکا یک برنامه اقتصادی شهروندی ایجاد کرده است که به عنوان مجرایی در توسعه ملی به حساب می‌آید. این برنامه اقتصادی به متقاضیان این امکان را می‌دهد که بدون درخواست اقامت، تبدیل به یک شهروند دومینیکا شوند و در صورت داشتن صلاحیت لازمه، مستقیما پاسپورت دومینیکا را دریافت کنند. سرمایه اهدائی در دومینیکا برای  توسعه فناوری اطلاعات، صنعت، کشاورزی، گردشگری و... در پروژه‌های چون مدارس غیر انتفاعی، بازسازی بیمارستان‌ها، استادیوم ورزشی و دیگر پروژه‌های بخش خصوصی به کار برده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی