اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709243336110190

فنی کارا؛ گامی برای اشتغال‌زایی

کد: 139709243336110190

https://goo.gl/vbhj5S

، (اخبار رسمی): سایت فنی کارا، گامی در جهت اشتغال‌زایی برای افراد فنی و ساده کردن کار مردم برای یافتن نزدیک‌ترین افراد فنی برای انجام خدمات مورد نیاز، برداشته است. افرادی که مهارت فنی دارند و دنبال کار می‌گردند می‌توانند به فنی کارا بپیوندند.

دنبال کار هستید؟ به فنی کارا بپیوندید
فنی کارا؛ گامی برای اشتغال‌زایی

فنی کارا در لحظاتی مانند تصادف و خرابی خودرو و نیاز به خودروبر، گم کردن کلید و پشت در ماندن و نیاز به کلیدسازی، ساخت‌وساز و نیاز به اجاره داربست و... با ارائه دادن این خدمات در کنار کاربران خود است

بیکاری یکی از معضلات بزرگ در جامعه است. افراد زیادی همواره در پی یافتن شغلی مناسب هستند اما این تلاش آنها بی‌نتیجه می‌ماند. به دلایل مختلف مانند هزینه اجاره مغازه و تبلیغات و… خیلی از افرادی که مهارت‌های فنی قابل قبولی در خدمات فنی و تاسیساتی دارند، نمی‌توانند درآمد خاصی از دانش فنی تعمیر و عیب‌یابی خود، داشته باشند.

سایت فنی کارا (www.fanikara.com) بستری برای اشخاص فنی فراهم کرده تا هر کسی بتواند از دانش‌ها و توانایی‌های خود با انجام کارهای خدماتی مانند ساخت و تعمیر و عیب‌یابی وسایل، برای کسب درآمد استفاده کند. این در حالی است که شانس استخدام شدن بسیار پایین است و همواره کمبود این بسترها که بتوانند از افراد ماهر و کاربلد حمایت کرده و کسب‌و‌کاری برای آنها راه اندازند، وجود دارد.

خدمات فنی کارا

فنی کارا برای کسانی که مهارت فنی دارند اما جایی برای کار ندارند، اشتغال ایجاد کرده است. نحوه ایجاد اشتغال به این صورت است که این سایت برای افرادی که مهارت‌های فنی دارند و عضو آن هستند، تبلیغات انجام می‌دهد و به این ترتیب این افراد صاحب یک مغازه مجازی خواهند شد که باعث به وجود آمدن درخواست کار و در نتیجه کسب درآمد برای آن‌ها می‌شود. افرادی که مهارت فنی دارند و دنبال کار هستند می‌توانند به فنی کارا بپیوندند. این امر با مراجعه به سایت فنی کارا و پر کردن فرم در قسمت ارسال آگهی امکان‌پذیر است. پس از تایید صلاحیت افراد فنی، نام آن‌ها همراه با خدمات فنی که انجام می‌دهند و شماره تماس آنها بر روی سایت قرار می‌گیرد.

فنی کارا دغدغه مردم را نیز برای یافتن فرد فنی مناسب کم کرده است. زیرا پیدا کردن افراد فنی که مطمئن بوده و کیفیت کار مناسبی نیز داشته باشند کار نسبتا سختی محسوب می‌شود. اما حالا هر کسی در هر زمانی که نیاز به خدمات فنی داشته باشد می‌تواند به سایت فنی کارا مراجعه کرده ونزدیک‌ترین فرد فنی را برای انجام خدماتی که نیاز دارند، انتخاب و اقدام به برقراری تماس با فرد مورد نظر کند. همچنین امکان ثبت نظر و بازخورد برای افراد فنی در سایت نیز وجود دارد که این امر باعث بالاتر رفتن کیفیت کار افراد فنی می‌شود. ضمن اینکه در انتخاب شدن آنها توسط اشخاصی که نیاز به خدمات فنی دارند نیز تاثیرگذار است.

فنی کارا در لحظات حساس کنار شما!

بسیاری از اوقات پیش می‌آید که مشکلی پیش می‌آید و شرایط را سخت می‌کند. این مشکل می‌تواند از گم شدن یک کلید و نیازمندی به کلید سازی تا انجام کارهای ساختمانی و نیاز به اجاره داربست و یا حتی تصادف و خرابی خودرو و نیازمندی به ماشین بر متفاوت باشد. در شرایطی که کار گیر کرده است، نمی‌توان وقت زیای برای یافتن فرد فنی مناسب گذاشت. فنی کارا این کار را راحت کرده و در لحظات حساس کنار شما خواهد بود!

نیازمندی به خودرو بر بعد از تصادف یا خرابی خودرو

تصادف همواره از بدترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای هر خودرویی رخ دهد. بسته به شدت تصادف میزان آسیب‌دیدگی ماشین‌ها نیز تغییر می‌کند. در تصادف‌هایی که خودرو طوری آسیب می‌بیند که دیگر روشن نمی‌شود و از کار می‌افتد، علاوه بر هزینه‌هایی که باید برای تعمیر خودرو پرداخته شود، باید هزینه یدک‌کشی که برای بردن ماشین به محل می‌رسد را نیز پرداخت. زود رسیدن افرادی که در حوزه حمل خودرو کار می‌کنند و کم بودن هزینه دریافتی آنان عوامل مهمی است که بر کیفیت کار یدک‌کش تاثیر گذار است.

زمانی که ماشین در جاده گیر کرده است نیز باید امداد خودرو به کمک بیاید، تا خدماتی انجام داده و مشکل را حل کنند. در صورت خرابی شدید ماشین، به یدک کش یا همان خودرو بر برای خدمات حمل خودرو نیازمند خواهید شد، در این شرایط می‌توان به سایت فنی کارا مراجعه کرده و نزدیک‌ترین فرد مطمئن ماشین‌بر را که هزینه دریافتی مناسبی هم دارد، برای خدمات خودروبر را انتخاب کرد تا خیال خود را  بابت ماشین راحت کنید.

اجاره داربست یک امر مهم در امور ساختمانی

ساختمان سازی پروسه‌ای است که درصد زیادی از افراد جامعه حداقل یک‌بار درگیر آن شده‌اند. همان‌طور که می‌دانید کار در ارتفاع بیشتر از دو متر بدون هیچ وسیله‌ای برای کارگران امری بسیار سخت و گاهی نشدنی است و نیاز به استفاده از داربست است. به همین دلیل اجاره داربست فلزی وسیله سرهم سازی داربست‌ها و ساخت سکو، راهی مطمئن برای کار در ارتفاع است. ساختمان‌سازی همواره با انواع هزینه‌‌ها روبرو است و صاحبان آن همواره به دنبال کم شدن هزینه امور اجرایی و مواد اولیه برای اجرا هستند و میزان هزینه دریافتی و همچنین کیفیت کار درجه اهمیت زیادی دارد.

نصب و اجاره داربست یکی دیگر از خدماتی است که فنی کارا در اختیار مردم قرار داده است. افرادی که برای برپایی نمایشگاه یا غرفه در سطح شهر به دنیال داربست نمایشگاهی هستند و یا در کار ساختمان‌‌سازی فعالیت کرده و به دنبال داربست فلزی برای انجام کارهای ساختمانی هستند می‌توانند با مراجعه به سایت فنی کارا افراد مطمئن و با هزینه مناسب را برای خدمات نصب و اجرا و اجاره داربست فلزی بیابید.

فنی کارا تکنولوژی را با نیازهای مردم تلفیق کرده است و از آن در جهت رفع یکی از مشکلات جامعه استفاده می‌کند. برداشتن گامی برای اشتغال‌زایی امر مهمی است که فنی کارا سعی در انجام آن دارد. خبر خوب اینکه به زودی اپلیکیشن فنی کارا نیز منتشر خواهد شد و استفاده اشخاص مختلف از خدمات این سایت بسیار راحت تر خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فنی کارا

تلاش وب سایت فنی کارا، فراهم کردن محلی برای جستجوی بهترین ها در خدمات فنی است تا امکان “دریافت خدمات با کیفیت از نزدیکترین افراد متخصص و با انصاف در حداقل زمان” فراهم شود. در همین راستا، پس از برقراری ارتباط میان کاربران سایت و صاحبان آگهی (ارائه دهندگان خدمات فنی = افراد فنی کار) از کاربران رضایت سنجی به عمل می آید و در نتیجه ی رضایت سنجی هر کدام از افراد فنی کار درج می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]