اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710193390610190

دیگر نیازی به پرداخت اجاره مغازه و تبلیغات نیست!

با فنی کارا، دیگر اجاره مغازه ندهید!

کد: 139710193390610190

https://goo.gl/yaVMJ5

، (اخبار رسمی): سایت فنی کارا با ایجاد بستری برای اشتغال‌زایی افراد فنی کار، خیال آن‌ها را بابت پرداخت اجاره بهای مغازه و هزینه تبلیغات راحت کرده است. افراد فنی کار بدون هیچ هزینه اولیه می‌توانند در سایت فنی کارا آگهی ثبت کنند و کسب درآمد داشته باشند.

با فنی کارا، دیگر اجاره مغازه ندهید!
با فنی کارا، دیگر اجاره مغازه ندهید!
با فنی کارا، دیگر اجاره مغازه ندهید!
با فنی کارا، دیگر اجاره مغازه ندهید!
با فنی کارا، دیگر اجاره مغازه ندهید!
با فنی کارا، دیگر اجاره مغازه ندهید!

افرادی که به دنبال کسب درآمد از مهارت و دانش فنی خود هستند، می‌توانند به سایت فنی کارا که ارائه‌دهنده خدمات فنی است بپیوندند و بدون هیچ هزینه اولیه‌ای ثبت آگهی کنند

اجاره مغازه همواره یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های صاحبان مشاغل آزاد است و دردسرهای زیادی را برای آن‌ها ایجاد کرده است. برای افراد فنی کار این قضیه سخت‌تر است، زیرا باید اجاره‌بها بپردازند اما بسیاری مواقع برای انجام تعمیرات و عیب‌یابی و کارهای فنی مجبور به ترک مغازه و بستن آن می‌شوند. سایت www.fanikara.com برای افراد فنی، که مهارت کافی در زمینه تعمیر و عیب‌یابی دارند، کسب و کار مجازی ایجاد کرده تا بتوانند بدون پرداخت هزینه‌ای بابت اجاره بها، کار کرده و درآمد داشته باشند.

حتی کسانی که از دانش فنی لازم بهره‌مند هستند، اما توانایی پرداخت اجاره مغازه و در نتیجه ایجاد کسب و کار را ندارند، می‌توانند با فنی کارا از مهارت‌های خود در جهت به دست آوردن درآمد استفاده کنند.

با عضویت در فنی کارا دیگر لازم نیست اجاره مغازه دهید!

هزینه‌های بسیار بالای اجاره مغازه اکثر افراد فنی کار را با مشکل مواجه کرده است. زیرا به دلیل شرایط کاری که دارند، در اکثر اوقات باید خدمات را در محل مشتری انجام دهند، در این صورت باید هزینه‌ای به شاگرد بپردازند تا در مغازه مانده و باعث شود مغازه آن‌ها باز بماند و یا اینکه درب مغازه خود را ببندند که در این صورت پرداخت اجاره بهای آن به ضرر این افراد خواهد بود.

کسانی نیز هستند که مهارت فنی دارند، اما توانایی پرداخت اجاره بها ندارند، در نتیجه نمی‌توانند از دانش فنی خود برای کسب درآمد استفاده کنند. سایت فنی کارا شرایطی فراهم کرده است تا کسانی که مهارت و دانش فنی لازم را دارند بتوانند بدون پرداخت اجاره و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در ابتدای کار، آگهی تبلیغاتی خود را بر روی سایت قرار دهند و از این طریق به جذب مشتری و انجام سرویس فنی بپردازند.

افراد فنی کار پس از عضویت در فنی کارا دیگر نیازی نیست نگران تبلیغات خود باشند، ضمن اینکه سایت فنی کارا مخصوص خدمات فنی بوده و تعداد مراجعه‌کننندگان به این سایت برای دریافت خدمات بالا است. برای عضویت در فنی کارا کافی است به سایت www.fanikara.com مراجعه کرده و روی گزینه ارسال آگهی کلیک کرده و فرم آن را پر کرد. همچنین فنی کارا این امکان را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد که هر زمان که نیاز به استراحت داشتند، در سایت غیر فعال شوند.

کلیدسازی یکی از خدمات رایج فنی کارا

شاید تا به حال برای خیلی‌ها پیش آمده باشد که کلیدهای خود را جاگذاشته و پشت درب منزل یا شرکت مانده باشند و یا منزل جدیدی خریداری کرده و نیازمند تعویض قفل‌های آن شده و یا سوییچ خودروی خود را داخل آن جا گذاشته باشند و… در تمام این موارد راه حل سریع و بدون دردسر که می‌تواند کار آنها را راه بیاندازد، تماس با کلید سازی شبانه روزی است. کلید سازی‌هایی که به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات می‌پردازند می‌توانند در هر زمانی مشکل را حل کنند.

برای یافتن یک کلید ساز ماهر، کافی است به سایت فنی کارا مراجعه شود. در سایت فنی کارا لیستی از افراد فنی کار که خدمات قفل و کلیدسازی سیار شبانه روزی انجام می‌دهند وجود دارد که می‌توان از بین آن‌ها، مناسب‌ترین و نزدیک‌ترین کلید ساز را برای انجام سرویس فنی انتخاب کرد. افرادی که در زمینه کلیدسازی مهارت داشته و هنوز مکانی برای ایجاد کسب و کار ندارند، می‌توانند به سایت فنی کارا مراجعه و در آن عضو شوند تا نام و شماره تماس آن‌ها نیز پس از عضویت در لیست افراد فنی کلیدساز قرار بگیرد.

یدک کش و کمک رسانی در لحظات حساس

در زندگی هر شخصی لحظاتی به وجود آمده است که بسیار سریع نیاز به امداد و کمک‌رسانی داشته است، مانند تصادف کردن که اتفاقی تلخ و ناخوشایند محسوب می‌شود و ممکن است برای هر شخصی رخ دهد. در صورت وقوع تصادف‌هایی که قدری شدید است به مراکز مختلفی برای امدادرسانی مانند اورژانس و امداد خودرو و… نیاز است، یکی از آن‌ها نیازمندی به یدک‌کش برای بردن ماشین‌های آسیب دیده است.

سایت فنی کارا در این زمینه نیز خدمات خودروبر ارائه می‌دهد و می‌توان با مراجعه به این سایت، لیست افراد ماشین بر را مشاهده کرده و نزدیک‌ترین خودروبر را برای انجام سرویس حمل خودرو انتخاب کرد. در لحظات خوب و شاد مانند زمان خریدن یک ماشین جدید نیز، گاهی نیازمند خدمات حمل خودرو هستید تا ماشین جدید را تا منزل حمل کرد که در این لحظه نیز فنی کارا در کنار شخصی که نیاز به خدمات دارد خواهد بود. افرادی که در زمینه حمل خودرو فعالیت می‌کنند می‌توانند با عضویت در سایت فنی کارا و ارسال آگهی در این سایت، در لیست افراد فنی در زمینه خدمات ماشین بر قرار گیرند.

فنی کارا؛ مقایسه و انتخاب نزدیک‌ترین فنی کار

سایت فنی کارا برای مردم نیز راحتی و اطمینان به ارمغان آورده است. برای هر کدام از افراد ممکن است بارها مشکل خرابی وسایل و یا نیاز به خدمات فنی ایجاد شده باشد و برای یافتن فنی کار مطمئن و مناسب به مشکل خورده باشند. در شرایطی که این مشکلات رخ داده است کافی است اشخاص به سایت فنی کارا مراجعه کرده و خدمات فنی مورد نظر خود را انتخاب کنند و سپس مناسب‌ترین و نزدیک‌ترین فنی کار به محل خود را یافته و اقدام به برقرای تماس با او برای انجام خدمات فنی مورد نظر کنند.

ضمن اینکه در فنی کارا به افراد فنی کار پس از انجام خدمات، توسط خود مردم امتیاز داده می‌شود و کاربر می‌تواند در زمان انتخاب فنی کارها، امتیازها و میزان رضایت مردم از آنها را مشاهده کنند. فنی کارا که همواره آسایش مردم در اولویت‌های آن قرار دارد، به زودی اپلیکیشن خود را روانه بازار خواهد کرد تا پس از آن استفاده از خدمات فنی کارا آسان‌تر و راحت‌تر انجام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فنی کارا

تلاش وب سایت فنی کارا، فراهم کردن محلی برای جستجوی بهترین ها در خدمات فنی است تا امکان “دریافت خدمات با کیفیت از نزدیکترین افراد متخصص و با انصاف در حداقل زمان” فراهم شود. در همین راستا، پس از برقراری ارتباط میان کاربران سایت و صاحبان آگهی (ارائه دهندگان خدمات فنی = افراد فنی کار) از کاربران رضایت سنجی به عمل می آید و در نتیجه ی رضایت سنجی هر کدام از افراد فنی کار درج می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی