اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710293413410190

در دوران رکود هم درآمد بالا داشته باشید!

پر درآمدترین شغل‌ها در دوران رکود

کد: 139710293413410190

https://goo.gl/Uvch7x

، (اخبار رسمی): در دوران رکود اقتصادی نیز می‌توان درآمد خوبی داشت. کافی است مهارت‌های فنی کسب کرده و در سایتی مانند فنی کارا به صورت رایگان ثبت آگهی کرد. مشاغل فنی در تمام زمان‌ها مورد نیاز هستند و می‌توان توسط تبلیغات فنی کارا، پروژه‌های مختلف را قبول کرده و کسب درآمد داشت.

پر درآمدترین شغل‌ها در دوران رکود
پر درآمدترین شغل‌ها در دوران رکود
پر درآمدترین شغل‌ها در دوران رکود
پر درآمدترین شغل‌ها در دوران رکود
پر درآمدترین شغل‌ها در دوران رکود
پر درآمدترین شغل‌ها در دوران رکود

افرادی که مهارت فنی دارند و دنبال کار می‌گردند می‌توانند به فنی کارا بپیوندند. سایت فنی کارا بستری برای تبلیغات را برای آنها فراهم می‌کند و به این صورت می‌توانند از مهارت فنی خود، درآمد داشته باشند

ممکن است تصور کنید در هنگام رکود اقتصادی که حجم تولیدات به شدت کاهش پیدا می‌کند و تجارت بسیار کمی انجام می‌شود، نمی‌توان هیچ شغلی را پردرآمد نامید. در صورتی که این طور نیست! مشاغلی وجود دارند که همیشه کارایی داشته و مردم در هر زمانی به آن‌ها احتیاج دارند. از جمله این مشاغل می‌توان به مشاغل فنی و تعمیراتی اشاره کرد. با وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات نظیر www.fanikara.com که زمینه کار برای افراد فنی کار را فراهم می‌کنند، کسب درآمد در این دوران سخت اقتصادی مشکل نیست.

افرادی که به دنبال انتخاب شغل مناسب برای خود و یا فرزندان خود هستند تا بتوانند در سخت‌ترین شرایط اقتصادی نظیر رکود و تورم نیز درآمد خوبی داشته باشند، در ادامه این مطلب همراه باشند تا یکی از پردرآمدترین شغل‌ها در این دوران را به آنها معرفی شود:

ارائه خدمات آنلاین: هزینه کم، در آمد بالا

این روزها آزادکاری (Freelancer)، به یکی از محبوب‌ترین و البته پردرآمدترین مشاغل در سطح جهانی تبدیل شده است. به طوری که در آمریکا بیشتر از ۵۷ میلیون فریلنسر وجود دارد که سالانه حدود ۱.۴ تریلیون دلار به اقتصاد این کشور کمک می‌کنند. آزادکار یا فریلنسر به افرادی گفته می‌شود که بدون داشتن مکان یا ساعت مشخصی برای کار، پروژه‌های تخصصی در زمینه کار خود را از مجموعه‌های مختلف قبول کرده و از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

توسعه تکنولوژی‌های ارتباطی نظیر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در ایران، سبب شده است تا بسیاری از متخصصان ایرانی نیز در زمینه‌های مختلفی مثل، برنامه‌نویسی، طراحی، نویسندگی و حتی خدمات فنی مانند تعمیرات، لوله کشی، کلیدسازی و … به صورت آنلاین و فریلنسر کسب درآمد کنند. فنی کارا یکی از سایت‌هایی است که افراد آزادکار می‌توانند به راحتی در آن ثبت نام کرده و پروژه‌های مرتبط با تخصص خود را دریافت کنند.

فنی کارا، مقایسه و انتخاب نزدیک‌ترین فنی کار

سایت فنی کارا به افراد متخصص ارائه دهنده خدمات فنی نظیر لوله کشی، کاغذ دیواری، حمل مصالح و نخاله و … این امکان را می‌دهد تا به راحتی و به طور رایگان در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده و به طور مستقیم با مشتریان متقاضی خدمات ارتباط برقرار کنند.

فنی کارا پس از انجام کار توسط افراد فنی، به بررسی مهارت‌های فنی کار از طریق رضایت سنجی می‌پردازد تا به این وسیله بتواند افراد متخصص را براساس مهارت و توانایی دسته‌بندی کرده و به مخاطبان معرفی کند. سایت فنی کارا با انجام تبلیغات گسترده برای افراد فنی کار، می‌تواند تعداد زیادی از افراد درخواست کننده خدمات فنی را به فنی کار معرفی کرده و درآمد خوبی برای آنها به ارمغان آورد.

با ثبت نام در سایت فنی کارا به نشانی www.fanikara.com می‌توان بدون داشتن مغازه و دردسرهای همراه آن مانند اجاره مغازه، قبض، مالیات و … به راحتی کسب درآمد کرد و همین‌طور مانند یک فریلنسر، آزاد عمل کرده و در هر زمانی از طول شبانه روز که تمایل داشت در سایت غیر فعال شده و تماسی از سمت مشتریان دریافت نکرد. برای روشن شدن بهتر موضوع و آشنایی بیشتر با روند کار فنی کارا، به دو مثال زیر در مورد خدمات ارائه شده توسط فنی کارا توجه کنید.

قفل سازی و کلیدسازی سیار

یکی از مشکلاتی که ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز برای مردم پیش بیاید، خراب شدن قفل درب یا گم کردن کلید است. در چنین مواردی است که افراد به دنبال نزدیک‌ترین متخصص در زمینه قفل و کلیدسازی شبانه روزی می‌گردند تا هرچه سریع‌تر مشکل خود را رفع کنند.

سایت فنی کارا افرادی را که به دنبال یافتن کلیدساز در اینترنت می‌گردند به راحتی به سایت خود هدایت کرده و سپس، به افراد فنی کار متخصص در زمینه قفل و کلیدسازی سایت فنی کارا معرفی می‌کند. کلیدساز می‌تواند قیمت پیشنهادی خودرا به متقاضی خدمات ارائه داده و پس از انجام توافق به محل مورد نظر برای انجام خدمات برود.

یدک کش و خودروبر

معمولا افرادی که قصد جا به جا کردن ماشین‌های تصادفی و یا صفر کیلومتر را دارند، به دنبال افراد خودرو بر و یدک کش نزدیک به خود می‌گردند. سایت فنی کارا در این مورد نیز فرایندی مشابه کلیدسازی را برای هدایت مشتری به سمت افراد خودرو بر طی می‌کند و از این طریق بستر مناسبی برای کسب درآمد افراد ماشین‌بر و یدک‌کش فراهم می‌کند.

چرا خدمات فنی؟ و اصلا چرا فنی کارا؟

ممکن است این سوال پیش آید که میان این همه خدماتی که می‌توان به صورت آنلاین ارائه دارد چرا باید حوزه خدمات فنی را انتخاب کرد؟ و در صورت انتخاب این نوع خدمات چرا باید از فنی کارا کمک گرفت و به دنبال ایجاد سایت تبلیغاتی خود نبود؟

در پاسخ به سوال اول باید گفت مشاغل نام برده شده در این مطلب، با در نظر گرفتن شرایط نامناسب اقتصادی و رکود پیشنهاد شده‌اند. مشاغل فنی جزو معدود شغل‌هایی هستند که در هر شرایط اقتصادی و اجتماعی، مردم به آن نیازمند بوده و در واقع همیشه بازار کار دارد.

نکته مهم دیگر اینکه وقتی کشور در شرایط بحرانی اقتصادی قرار می‌گیرد و در نتیجه توان مالی مردم کم می‌شود، بسیاری از افراد به جای تعویض وسایل و لوازم خود اقدام به تعمیر آن‌ها می‌کنند که این مسئله نیز می‌تواند در رونق کسب و کار افراد فنی کار موثر باشد.

و در پاسخ به سوال دوم، باید به این نکته توجه کرد که راه اندازی و مدیریت یک سایت خدماتی چندان آسان نیست و در صورت موفقیت در این مسئله، جذب مخاطب و اعتمادسازی قسمت دشوار ماجرا خواهد بود. سایت فنی کارا مدت‌ها است که به صورت تخصصی در زمینه ارائه خدمات فنی فعالیت می‌کند و توانسته است اعتماد تعداد زیادی از مشتریان را به خود جلب کند. به همین دلیل ثبت نام و شروع فعالیت در این سایت تضمین کننده رونق کسب و کار است، به شرطی که شخص فنی در کار خود حرفه‌ای و با اخلاق باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فنی کارا

تلاش وب سایت فنی کارا، فراهم کردن محلی برای جستجوی بهترین ها در خدمات فنی است تا امکان “دریافت خدمات با کیفیت از نزدیکترین افراد متخصص و با انصاف در حداقل زمان” فراهم شود. در همین راستا، پس از برقراری ارتباط میان کاربران سایت و صاحبان آگهی (ارائه دهندگان خدمات فنی = افراد فنی کار) از کاربران رضایت سنجی به عمل می آید و در نتیجه ی رضایت سنجی هر کدام از افراد فنی کار درج می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]