اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709243336210190

فنی کارا؛ کسب و کار مجازی ایجاد کرده است

دیگر نگران هزینه اجاره مغازه نباشید

کد: 139709243336210190

https://goo.gl/rk5Jjm

، (اخبار رسمی): سایت فنی کارا برای افرادی که مهارت فنی دارند مغازه مجازی ایجاد کرده و تبلیغات می‌کند و دیگر نیازی نیست نگران هزینه‌های اجاره مغازه و تبلیغات آن باشند. با عضویت در سایت فنی کارا، افراد فنی صاحب مغازه می‌شوند. فنی کارا خدمات متفاوتی مانند حمل خودرو، کلیدسازی، اجاره داربست و... را ارائه می‌دهد.

دیگر نگران هزینه اجاره مغازه نباشید
دیگر نگران هزینه اجاره مغازه نباشید

سایت فنی کارا مشکل اجاره مغازه و تبلیغات را حل کرده است؛ شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که برای پیاده سازی فن و مهارت خود نیاز به یک مغازه یا فروشگاه و یا محلی دارید که مشتری با مراجعه حضوری به آنجا بتواند با شما ارتباط برقرار کند، اما دغدغه‌ای که اکثر افراد با آن روبرو هستند اجاره‌های سنگین مغازه‌ها است، خیلی از افراد فنی کار با راه‌اندازی یک مغازه کوچک اقدام به ارائه خدمات فنی مورد نظر می‌کنند ولی متاسفانه بعد از مدتی به علت اجاره ی بالای مغازه ورشکست شده یا اقدام به جمع آوری مغازه می‌کنند که در این بین سرمایه‌های زیادی را از دست داده‌اند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فرهنگ استفاده از اینترنت مردم برای حل مشکلات خود لازم نیست حتما در کوچه و خیابان‌ها به دنبال مغازه‌های تعمیری بیافتند کافی است به سایت فنی کارا مراجعه کنند و فنی کار مورد نظر خود را بیابند. همچنین در حال حاضر بیش از ۳۰ نوع سرویس در سایت فنی کارا پوشش داده شده است که افراد فنی کار می‌توانند با توجه به تخصص و مهارتی که دارند، آگهی خود را در این وب سایت ثبت کنند.

خدمات کلیدسازی در سایت فنی کارا

افرادی که در زمنیه قفل سازی و کلیدسازی سیار یا غیر سیار دارای تخصص و مهارت هستند می‌توانند از طریق این سایت آگهی خود را ثبت کرده تا کاربران در صورت نیاز به خدمات کلیدسازی و قفل سازی بتوانند با آنها تماس بگیرند. علاوه بر این برای تعمیر برخی لوازم برقی مثل تعمیر یخچال یا تعمیر اسپلیت یا در هنگام گم شدن کلید یا شکستن کلید در قفل و… لازم است فرد کلید ساز حتما در محل حضور داشته باشد، به همین دلیل هم برای راحتی مردم در جهت پیدا کردن فنی کار و هم برای نجات افراد فنی از شر اجاره‌های سنگین و در جهت کارآفرینی سایت فنی کارا توانسته است این مشکلات را حل کند.

نحوه پیدا کردن افراد فنی کار در سایت فنی کارا

در سایت فنی کارا می‌توان با توجه به شهر و منطقه‌ای که هستید و نوع سرویس و خدماتی که نیاز دارید، سرچ کنید و نام و شماره تماس نزدیک‌ترین افراد فنی کار که در منطقه حضور دارند را پیدا کنید. بزرگترین مزیت فنی کارا نسبت به سایر سایت‌های آگهی دهنده امکان پیگیری کار وثبت عملکرد افراد فنی کار در سایت است که در راستای این هدف همکاری با سایت رضایت‌سنجی را آغاز کرده است.

برای پیدا کردن بهترین افراد فنی کار و مشاهده میزان کیفیت و میزان تخصص هر فنی کار در زمینه هرگونه خدمات فنی اعم از تعمیرات لوازم خانگی، نصب و اجرای ایزوگام، خدمات حمل خودرو و… در سایت فنی کارا می‌توان نمودارهای سنجش کیفیت و کنترل عملکرد هر فنی کار را مشاهده کرد و با توجه به این نمودارها می‌توان بهترین فنی کار را برای انجام خدمات خود انتخاب کرد.

بدین ترتیب هم در هزینه‌هایی که بابت گشتن به دنبال تعمیر کار لوازم خانگی، لوله بازکنی، خدمات حمل خودرو و کلیدسازی و … ، پرداخت کرد صرفه جویی شده است و هم با توجه به اینکه فنی کار مربوطه را از نزدیک‌ترین محلی که به شما است، انتخاب کرده‌اید، هزینه‌های رفت و آمد فنی کار نیز کم شده و لذا در نهایت بابت هزینه رفت و آمد از شما مبلغ کمتری را دریافت می‌کند.

طریقه ثبت نام افراد فنی کار در سایت فنی کارا

اگر دارای تخصص و فنی هستید ولی از پس هزینه‌های اجاره مغازه بر نمی‌آیید، می توانید از طریق سایت فنی کارا از قسمت ثبت آگهی فرم همکاری را پر کرد و مشخصات و اطلاعات خود و تخصص‌های خود را کامل و شفاف ذکر کند تا افراد کارشناس در سایت فنی کارا با بررسی فرم شما و در صورت برخورداری از شرایط مطابق با استانداردهایی که فنی کارا برای افراد فنی در نظر گرفته است، می‌توانید همکاری خود را با سایت فنی کارا آغاز کنید.

فنی کارا فعلا در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، قم و… به صورت جدی و قوی کار می‌کند و در آینده‌ای نزدیک در بیشتر استان‌ها و شهرهای کشور فعالیت خود را گسترش می‌دهد. همچنین فعلا از طریق وب سایت فنی کارا به آدرس سایت فنی کارا www.fanikara.com می‌توان درخواست‌های خود اعم از تعمیرات انواع لوازم خانگی، یدک کش و حمل خودرو، خدمات کلیدسازی، خدمات مربوط به لوله بازکنی و تشخیص ترکیدگی لوله آب و… را ثبت کرد ولی به زودی این سایت نسخه‌های موبایلی خود را نیز عرضه می‌کند.

خدمات حمل خودرو و ماشین بر (خودرو بر)

می‌توانید در این سایت لیست افراد فنی کار در رابطه با خدمات و سرویسی که نیاز دارید اعم از خدمات مربوط به حمل خودرو و یدک کش و سایر خدمات فنی را مشاهده کند و با نزدیک‌ترین فرد تماس گرفته تا مشکل خود را در سریع‌ترین زمان حل کند، به خصوص خودرو بر و یدک کش که در مواقع ضروری نیاز به حضور سریع ماشین حمل خودرو است.

برخی افراد آگهی‌دهنده در سایت فنی کارا خدمات و سرویس مورد نظر را به صورت شبانه روزی ارائه می‌دهند مثل خدمات لوله بازکنی و برخی خدمات که نیاز به حضور سریع و فوری فنی کار است مثل خودروبر و ماشین بر که لازم است در هنگام تصادفات هر چه سریع‌تر حمل خودرو توسط یدک کش انجام شود تا از بروز ترافیک‌های سنگین جلوگیری شود.

هر زمانی که نیاز به خدمات فوری امداد خودرو داشتید می‌توانید از طریق همین سایت اطلاعات تماس نزدیک ترین افراد ماشین بر و یدک کش را مشاهده کنید. همچنین کارخانه‌های تولید خودرو برای حمل خودروهای نو و رساندن آنها به دست مشتریان خود می‌توانند از خدمات خودرو برهایی که در این سایت (فنی کارا) آگهی خود را ثبت کرده‌اند، بهره ببرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فنی کارا

تلاش وب سایت فنی کارا، فراهم کردن محلی برای جستجوی بهترین ها در خدمات فنی است تا امکان “دریافت خدمات با کیفیت از نزدیکترین افراد متخصص و با انصاف در حداقل زمان” فراهم شود. در همین راستا، پس از برقراری ارتباط میان کاربران سایت و صاحبان آگهی (ارائه دهندگان خدمات فنی = افراد فنی کار) از کاربران رضایت سنجی به عمل می آید و در نتیجه ی رضایت سنجی هر کدام از افراد فنی کار درج می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]