اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708223276010190

فرصتی استثنایی برای اشتغال افراد فنی

فنی کارا، مغازه و تبلیغات افراد فنی را تامین می‌کند

کد: 139708223276010190

https://goo.gl/aNVAig

، (اخبار رسمی): هزینه‌های بالای داشتن یک مغازه، عاملی است که خیلی از افراد فنی را از داشتن یک کسب و کار ثابت محروم می‌کند. «فنی کارا» این مشکل را حل کرده است. افراد فنی کار می‌توانند بدون نیاز به مغازه و تبلیغات، توانایی فنی خود را عرضه و درآمد کسب کنند.

کارآفرینی فوق العاده در فنی کارا؛ مغازه و تبلیغات شما تامین میشود!
فنی کارا، مغازه و تبلیغات افراد فنی را تامین می‌کند
کارآفرینی فوق العاده در فنی کارا؛ مغازه و تبلیغات شما تامین میشود!
فنی کارا، مغازه و تبلیغات افراد فنی را تامین می‌کند

در زمینه خدمات در کشور، سال‌های زیادی است که یک سری مشکلات هم برای مردم و هم برای افراد فنی کار وجود دارد، به طوری که بارها باعث بیکاری افرادی که از مهارت فنی برخوردار هستند، شده است. در ادامه این مطلب فرصتی استثنایی برای اشتغال معرفی خواهد شد. فرصتی که از طریق سایت فنی کارا فراهم شده است تا هم دغدغه‌های افراد فنی کار و هم دغدغه‌های مردم در خصوص ارائه و دریافت خدمات فنی مرتفع شود.

دغدغه‌های افراد فنی کار

بسیاری اوقات پیش می‌آید که با توجه به هزینه‌های سرسام آور اجاره مغازه، افرادی که دارای حرفه و مهارت هستند و تمایل به انجام فعالیت‌های خدماتی و فنی دارند، امکان دایر کردن یک مغازه و تجهیز آن را ندارند. چرا که برای دایر کردن یک مغازه در ابتدا هزینه‌‌های پول پیش مغازه و همچنین اجاره ماهیانه به شدت خودنمایی می‌کنند و پس از آن نیز نیاز به انجام هزینه برای تجهیز مغازه خواهد بود که در حداقل‌ترین حالت نیز این هزینه‌ها برای اکثر افراد فنی قابل تامین نیست. ضمن اینکه امور تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی و جذب مشتری هزینه‌های زیاد و ریسک بالایی را برای افراد به همراه خواهد داشت.

تازه اگر افراد موفق به دایر کردن یک مغازه شوند، اکثر اوقات خارج شدن از مغازه و مراجعه به محل مشتری اجتناب‌ناپذیر است. به عنوان مثال برای تعمیر یخچال و یا تعمیر ماشین لباسشویی و یا کلید سازی و …، در صورتی که مشتری از آنها خدمات فنی بخواهد و درخواست مراجعه حضوری کند، باید مغازه خود را تعطیل کنند که در این صورت تمام هزینه‌ای که بابت دایر کردن مغازه پرداخت می‌کنند هدر می‌رود، یا باید شاگرد و نیروی انسانی دیگری را استخدام کنند که در این صورت با مسئله بیمه و قوانین کار و همچنین دستمزد و نظارت بر عملکرد آن فرد جدید نیز مواجه خواهند شد.

دغدغه‌های مردم برای پیدا کردن افراد فنی کار

عواملی مانند مورد اعتماد بودن فنی کار، هزینه، میزان فاصله فنی کار با محل شما، کیفیت کار و … در انتخاب یک فرد فنی کار موثر هستند. این عوامل و شرایط خاصی که گاها برای افراد پیش می‌آید، باعث می‌شود که پیدا کردن فنی کار مطلوب، برای افراد سخت شود.

نیازمندی‌های فوری مانند کلیدسازی!

مشکلات فنی که نیازمند تعمیر فوری هستند، برای هر کسی و در هر زمانی ممکن است رخ دهند. اتفاقاتی مانند شکستن کلید در قفل، گم شدن سوئیچ خودرو از این قبیل مشکلات هستند که باعث نیاز فوری به کلیدسازی می‌شوند. در سایت فنی کارا به راحتی و با چند کلیک می‌توان به لیست افراد فنی در زمینه کلیدسازی شبانه روزی و سیار دسترسی پیدا کرده و نزدیک‌ترین فنی کار را انتخاب کرد.

کارهای فنی بزرگ و نیاز به افراد مطمئن

اموری مانند ساختمان‌سازی از سری کارهای فنی بزرگ هستند که پیدا کردن افراد مطمئن و با هزینه مناسب برای هر بخش این کار مهم بوده و از دغدغه‌های سازندگان ساختمان هستند. داربست که در انواع داربست فلزی و نمایشگاهی وجود دارد، یکی از لوازم اجرایی ساختمان است اما گاهی پیدا کردن یک اجاره‌دهنده داربست، که شرایط مطلوب را دارا باشد ممکن است سخت باشد. با مراجعه به سایت فنی کارا می‌توان لیستی از افرادی که در حوزه اجاره داربست فعالیت می‌کنند را مشاهده و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کرد.

فنی کارا (www.fanikara.com)، تلفیق تکنولوژی و نیازهای افراد فنی و نیازهای مردم را رقم زده است. بدین صورت که هر شخصی با مهارت و دانش فنی لازم، فارغ از هرگونه دغدغه ایجاد کسب و کار مانند پرداخت اجاره و تبلیغات و… می‌تواند یک مغازه مجازی در سایت فنی کارا داشته و از این طریق با پذیرش کارهای فنی مختلف، کسب درآمد کند. ضمن اینکه برای افراد عادی نیز زمانی که مشکلات فنی برای آنها ایجاد می‌شود، دغدغه‌ی پیدا کردن فنی کار مطلوب وجود نخواهد داشت. زیرا آنها می‌توانند با مراجعه به سایت فنی کارا، لیست نزدیک‌ترین فنی‌کارها و رتبه بندی آن‌ها بر اساس کیفیت کار و رضایت سنجی، را مشاهده کرده و سپس اقدام به انتخاب و تماس با فنی کار مورد نظر خود کنند.

فنی کارا به زودی در اپلیکیشن‌های موبایلی هم خدمات خود را در اختیار مخاطبان و کاربران قرار خواهد داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فنی کارا

تلاش وب سایت فنی کارا، فراهم کردن محلی برای جستجوی بهترین ها در خدمات فنی است تا امکان “دریافت خدمات با کیفیت از نزدیکترین افراد متخصص و با انصاف در حداقل زمان” فراهم شود. در همین راستا، پس از برقراری ارتباط میان کاربران سایت و صاحبان آگهی (ارائه دهندگان خدمات فنی = افراد فنی کار) از کاربران رضایت سنجی به عمل می آید و در نتیجه ی رضایت سنجی هر کدام از افراد فنی کار درج می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]