اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970929334697652

کمپین مشترک آچارباز و پرینت فید برای یلدا

تخفیف 20 هزار تومانی خدمات آچارباز

کد: 13970929334697652

https://goo.gl/CiUPhR

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین مشترک آچارباز و پرینت فید به مناسب شب یلدا از ساعت 12 بامداد روز پنجشنبه 29 آذر آغاز، و به مدت 8 روز ادامه دارد.

کمپین مشترک آچارباز و پرینت فید برای یلدا
تخفیف 20 هزار تومانی خدمات آچارباز

جشنواره مشترک آچارباز و پرینت فید به مناسبت شب یلدا با تخفیف 20000 تومانی از 29 آذر به مدت 8 روز برگزار می‌شود

جشنواره مشترک آچارباز و پرینت فید به مناسب شب یلدا با ارائه خدمات متنوع، از تاریخ 29 آذر به مدت 8 روز ادامه دارد.

در مدت این جشنواره می‌توانند خدمات تعمیر موبایل، تبلت، لپتاپ و کامپیوتر، نصب ویندوز و آنتی ویروس، تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات و تعمیر پرینتر و تعمیر لوازم منزل را از طریق آچارباز و همچنین خرید کارتریج‌های اصل و طرح باکیفیت را از پرینت فید کسب کنند.

خدمات آچارباز در جشنواره شب یلدا:

آچارباز، سامانه اعزام تعمیرکار به محل؛ از تعمیر سرور و تجهیزات شبکه تا نصب نرم افزار، تعمیر لوازم خانگی از جمله انواع یخچال، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی ،اجاق گاز، فر و … را در محل مورد نظرتان انجام می‌دهد. فقط کافی است درخواست خود را در سامانه آچارباز ثبت کرده و منتظر تماس کارشناس باشید. تمامی سرویس کاران آچارباز، حرفه‌ای و مورداعتماد هستند. با داشتن کد تخفیف می‌توان از 20000 تومان اعتبار هدیه برای دریافت خدمات آچارباز بهره‌مند شد.

تعمیرات موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر، نصب ویندوز، آنتی‌ویروس و انواع نرم افزار آموزشی و بازی، تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات، تعمیر پرینتر و جنرال سرویس لپ تاپ و پرینترو تعمیر لوازم منزل از جمله خدماتی است که در این جشنواره می‌توان با کد تخفیف مخصوص آن، از آچارباز دریافت کرد. جهت اطلاع از سایر خدمات آچارباز می‌توان به این لینک مراجعه کرد.

لازم به ذکر است که با ثبت نام در آچارباز می‌توان 20000 تومان اعتبار هدیه دریافت کرد و با دریافت کد تخفیف در این جشنواره، 20000 تومان به اعتبار افزوده خواهد شد.

خدمات پرینت‌فید در جشنواره شب یلدا:

کلیه کارتریج‌های اصل و طرح با کیفیت را می‌توان از فروشگاه اینترنتی پرینت فید با استفاده از کد تخفیف 20000 تومانی جشنواره شب یلدا خریداری کرد.
پرینت فید، فروشگاه اینترنتی کارتریج و مواد مصرفی است که کارتریج همه برندهای معتبر پرینتر را در خود دارد. همچنین علاوه بر کارتریج های اصل، می‌توان کارتریج‌های طرح با کیفیت را نیز از این فروشگاه خریداری کرد. به عنوان نمونه با هر خرید، درصدی از مبلغ خرید خود را به صورت اعتبار در حساب کاربری خود دریافت می‌کنید که می‌توان در خریدهای بعدی از آن استفاده کنید. همچنین پرینت فید برای اولین خرید، 15000 تومان اعتبار هدیه به کاربران خود می‌دهد. پس علاوه بر 20000 تومان تخفیف، 15000 تومان اعتبار هدیه نیز دریافت می‌کنید. پس همین حالا خرید خود را شروع کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آچارباز

ما حوزه خدمات و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی ایرانیان را متحول کرده ایم. آچارباز استارتاپی 1 ساله با پشتوانه 23 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک(ایران اچ پی) است. ما با اعزام سریع تعمیرکار حرفه ای در محل، خیال مشتریانمان را راحت کرده و هزینه های آنها را کاهش می دهیم. حوزه های فعلی خدمات و تعمیرات ما لپتاپ و کامپیوتر، پرینتر، تلویزیون، سرور و تجهیزات شبکه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]