اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971003335579725

اخذ تابعیت و پاسپورت دوم با برنامه تابعیت و پاسپورت ترکیه

کد: 13971003335579725

https://goo.gl/Rhgacd

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه‌های اخذ تابعیت و پاسپورت از طریق سرمایه‌گذاری شاهد تغییرات عمده بوده است و برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه مستثنا نیست.

اخذ تابعیت و پاسپورت دوم با برنامه تابعیت و پاسپورت ترکیه
اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه با شرکت مهاجرتی کنکاش

بر اساس قوانین جدید، با سرمایه گذاری به ارزش حداقل 250,000 دلار آمریکا در املاک ترکیه، در حدود 6 ماه، تابعیت و پاسپورت ترکیه اعطا می‌شود. ترکیه محل اقامت 4 میلیون عرب است. این کشور یکی از مطلوب‌ترین مقاصد برای افراد با تابعیت خاورمیانه است.

ترکیه دارای هفدهمین اقتصاد بزرگ در جهان است و براساس پیش بینی‌ها، سود ناخالص داخلی ترکیه تا سال 2020 به یک میلیارد دلار آمریکا خواهد رسید.

در سال 2018، ترکیه شاهد رشد 20 درصدی در فروش املاک بود. این مسئله بیشتر به دلیل کاهش قیمت‌ها در ترکیه ناشی از تحریم‌های آمریکا و افت ارزش لیر ترکیه بود. خرید ملک در ترکیه در حال حاضر 50 درصد ارزان‌تر از سال قبل است. با اصلاح قوانین مربوط به اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه و کاهش مبلغ سرمایه‌گذاری، فروش املاک ترکیه رشد چشمگیری داشت.

برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه مزایای زیادی دارد، از جمله این که این برنامه شرط حضور ندارد و تنها 6 ماه طول می‌کشد.

 با خرید ملک در ترکیه، افراد تابعیت و پاسپورت ترکیه را به دست می‌آورند. این افراد می‌توانند پس از 3 سال ملک خود را بفروشند. نکته مثبت دیگر این است که بدون پرداخت مالیات بر ارث، این ملک به نسل‌های بعدی منتقل می‌شود.

پاسپورت ترکیه اجازه سفر بدون ویزا به 111 کشور از جمله ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور و .... را فراهم می‌کند.

این برنامه برای اشخاصی که قصد ترک کشور خود را ندارند و صرفا می‌خواهند تابعیت و پاسپورت دوم داشته باشند، گزینه مناسبی است. همسر و فرزندان زیر 18 سال می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

اگر سرمایه‌گذاران تصمیم بگیرند که در این کشور زندگی کنند، ترکیه خدمات با کیفیتی در اختیارشان قرار می‌دهد. همچنین هزینه زندگی در ترکیه بسیار پایین است. هزینه‌های اولیه مانند برق و گاز، مالیات، اجاره، خوراک و... بسیار کمتر از  کشورهای دیگر است.

زیرساخت‌های ترکیه، حمل و نقل در ترکیه را بسیار آسان و مطمئن کرده است. این کشور دسترسی به تعدادی فرودگاه در سراسر کشور دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]