کد: 139710053360310057

درمان بواسیر و هموروئید با لیزر در کلینیک پایتخت

کد: 139710053360310057

https://goo.gl/KQhxBj

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از لیزر نسبت به جراحی باز و سایر روش‌های دیگر بسیار راحت‌تر و کم عارضه‌تر است و بعد از عمل فرد بیمار به راحتی می‌تواند به زندگی روزمره خود بازگردد. بدون اینکه نیاز به بستری شدن و استراحت مطلق داشته باشد.

درمان بواسیر و هموروئید با لیزر در کلینیک پایتخت
درمان بواسیر و هموروئید با لیزر در کلینیک پایتخت

تمام افرادی که در سالیان قبل از بیماری بواسیر رنج می‌بردند باید به خاطر داشته باشند که در سال‌های گذشته فرد مبتلا باید در بیمارستان با بیهوشی کامل عمل می‌شد و بعد از عمل فرد بیمار باید ۱ الی ۲ روز در بیمارستان بستری می‌شد و تا مدت‌ها از درد بعد از عمل که ناشی از جراحی با چاقوی عمل بود بی‌قراری می‌کرد اما امروزه هر چقدر با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش دستگاه‌های لیزر جدید جهت درمان بیماری بواسیر و سایر بیماری‌های نشیمنگاه درمان را برای افراد مبتلا و جامعه پزشکی بسیار رضایت‌بخش کرده است.

از لیزر برای درمان بواسیر به دو صورت می‌توان استفاده کرد:
۱-اشعه درمانی بواسیر
۲-جراحی بواسیر با لیزر

لیزر درمانی بواسیر(اشعه درمانی)

این روش برای بواسیرهای درجه ۱ و ۲ بسیار مناسب است و نتیجه رضایت بخشی به همراه دارد.

بواسیر درجه یک: در این درجه بالشتک‌های هموروئید از مقعد بیرون نمی‌زنند و فقط نشانه‌های آن دفع خون از مقعد و یا دفع خون با دفع مدفوع و مشاهده خون در مدفوع است در این مرحله هموروئیدهای کوچکی در سطح درونی دهانه مقعد به وجود می‌آیند که خیلی از اشخاص به این مرحله چندان توجهی نمی‌کنند تا هنگامی که به علت کشیده شدن مدفوع به روی آنها منجر به خونریزی می‌شود.

بواسیر درجه دو: در این درجه بالشتک‌های همورئیدی یا بواسیری از مقعد بیرون می‌شوند اما به خودی خود می‌توانند دوباره به جای اول برگردند و نشانه آن خونریزی با درد است. در این درجه ناحیه کوچکی از هموروئید در هنگام دفع مدفوع از مقعد بیرون است که به علت سفت بودن بافت پیوندی کانال مقعد همورئید مجددا به درون باز می‌گردد.

جراحی بواسیر یا هموروئید با لیزر

از جراحی بواسیر یا هموروئید با لیزر برای افرادی که به بواسیر درجه ۳ و ۴ مبتلا هستند استفاده می‌شود.

بواسیر درجه سه: در این درجه بالشتک‌های هموروئید از مقعد بیرون می گردند اما به خودی خود نمی‌توانند به محل اصلی برگردند و باید با دست آنها را به درون مقعد هل داد و نشانه آن احساس درد با خونریزی است.

بواسیر درجه چهار: در این درجه بالشتک‌های همورئید یا بواسیر همواره در بیرون از مقعد هستند و به درون نمی‌روند و خیلی دردناک و با خونریزی همراه است که باید در این درجه خیلی سریع به پزشک متخصص برای درمان همورئید اقدام کرد.

استفاده از لیزر، کار برش و برداشتن بالشتک‌های بواسیر را به راحتی وبا کمترین صدمه به بافت‌های اطراف انجام داده ودر حین استفاده از لیزر خونریزی وجود ندارد زیرا خود لیزر باعث ترمیم شریان‌های خونی می‌شود ودر ضمن استفاده از لیزر احتمال سایر بیماری‌های واگیردار و عفونی از جمله هپاتیت و ایدز را از بین می‌برد.

مزیت‌های استفاده از لیزر برای درمان بواسیر نسبت به سایر روش‌های درمانی

این عمل به صورت سرپایی در مطب با بی حسی موضعی انجام پذیر است.

به بیهوشی نیازی نیست.

نیاز به بستری و استراحت مطلق نیست و فرد می‌تواند بلافاصله به محل زندگی و یا کار خود باز گردد.

این روش بدون درد وخونریزی است و نیاز به پانسمان یا همان تامپون ندارد.

این روش در کمتر از یک ساعت انجام‌پذیر است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت جراحی بواسیر با لیزر توسط پزشک متخصص به کلینیک پایتخت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک پایتخت

مرکز درمان بیماریهای نشیمنگاه (بواسیر، هموروئید، شقاق، فیستول، کیست مویی و زگیل تناسلی) با استفاده از تجهیزات مدرن و روز دنیا و با کادری مجرب و حرفه ای

منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان