اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971006336139725

برنامه اقامت سرمایه‌گذاری پرتغال هر سال تا 30 درصد رشد دارد

کد: 13971006336139725

https://goo.gl/pQrVYJ

، تهران , (اخبار رسمی): آمار به دست آمده از خدمات مرزی و مهاجرت پرتغال نشان می‌دهد که برنامه اقامت سرمایه‌گذاری پرتغال موجب افزایش 77 میلیون یورویی در ورود سرمایه خارجی به کشور شده است. این مبلغ از 126 سرمایه‌گذار در نوامبر دریافت شده است که نسبت به سال گذشته، رشد 30 درصدی داشته است.

برنامه اقامت سرمایه گذاری پرتغال هر سال تا 30 درصد رشد دارد
اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری

امسال، 1,260 متقاضی اصلی، 744 میلیون یورو در پرتغال سرمایه گذاری کردند. این به این معنا است که به طور میانگین، هر متقاضی 590,626 یورو سرمایه‌گذاری کرده است. از زمان آغاز به کار این برنامه در سال 2012، اقامت سرمایه‌گذاری پرتغال موجب ورود 4.2 میلیارد یورو به پرتغال شده است. این مقدار با سرمایه‌گذاری 6,813 سرمایه گذار به دست آمده است و به طور میانگین هر سرمایه گذار 610,000 یورو سرمایه گذاری کرده است.

در 3 سال اخیر، تعدا سرمایه گذاران در پرتغال سالانه حدودا  1,400 بوده است. از هر 10 نفر سرمایه گذار، 9 نفر سرمایه گذاری در املاک پرتغال را انتخاب می‌کنند.

اتفاقی یا غیر اتفاقی، تزریق سرمایه خارجی از طریق برنامه اقامت سرمایه گذاری پرتغال هم‌زمان با رشد قیمت املاک پرتغال شد.

افراد با تابعیت اولیه چینی که معمولا چهار پنجم جمعیت متقاضیان اخذ اقامت سرمایه گذاری پرتغال را تشکیل می‌دادند، در ماه نوامبر تنها 40 درصد از این جمعیت بودند. به صورت کلی، از آغاز به کار برنامه تا الان، متقاضیان چینی، 59 درصد از کل متقاضیان اخذ اقامت پرتغال را تشکیل می‌دهند.

در ماه نوامبر، 14 درصد از افرادی که ویزای طلایی پرتغال را به دست آورند از کشور برزیل بودند. همچنین 12 درصد از ترکیه، 4 درصد از روسیه و 2.5 درصد از آفریقای جنوبی بودند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی