اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971006336219725

اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه‌گذاری در خرید ملک و اوراق قرضه

کد: 13971006336219725

https://goo.gl/Vj2dXy

، تهران , (اخبار رسمی): اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه‌گذاری محدود به یک سری از کشورهای اروپا است که معمولا یا از طریق خرید ملک و یا خرید اوراق قرضه به متقاضی اعطا می‌شود.

اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک و اوراق قرضه
اقامت اروپا

معمولا دارندگان اقامت در کشورهای اروپایی که اقامت خود را از طریق سرمایه‌گذاری کسب کرده‌اند، ملزم به رعایت حضور فیزیکی طولانی مدت در اروپا نیستند و می‌توانند تنها با حفظ سرمایه‌گذاری برای همیشه اقامت اروپا را تمدید کنند. نکته قابل توجه دیگر این است که خیلی افراد تصور می‌کنند فرضا اگر اقامت یونان را داشته باشند می‌توانند در اسپانیا زندگی کنند، اما قانون این اجازه را نمی‌دهد. از هر کشور اروپا که اقامت داشته باشید تنها در همان کشور می‌توانید زندگی کنید اما چنانچه آن کشور یکی از کشورهای عضو شنگن باشد قادر خواهید بود بدون نیاز به دریافت ویزا به دیگر کشورهای عضو شنگن نیز سفر کنید.

اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه‌گذاری در  خرید ملک

برنامه‌های اقامتی که می‌توان از طریق خرید ملک در آنها اقامت اروپا را کسب کرد از جمله اقامت اسپانیا، اقامت پرتغال، اقامت یونان است. به این ترتیب نه تنها در یک کشور اروپایی با خرید ملک سرمایه گذاری انجام می‌دهید و مالک ملک خود خواهید بود بلکه در یک کشور عضو شنگن و اتحادیه اروپا نیز اقامت کسب خواهید کرد. هیچ کدام از کشورهای نامبرده به منظور حفظ اقامت نیازی به حضور فیزیکی طولانی مدت ندارند اما در میان آنها تنها کشور پرتغال است که حتی بدون حضور فیزیکی طولانی مدت می‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم و تابعیت و پاسپورت اتحادیه اروپا شود.

برنامه‌های اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک از محبوب‌ترین برنامه‌های دنیا هستند. برای اقدام در این برنامه‌ها متقاضی نیاز به اثبات سابقه مدیریت و امتحان زبان ندارد و بر خلاف برخی برنامه‌ها مخصوصا برنامه‌های اقامتی کانادا و آمریکا، برنامه‌های اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک بسیار سریع و معمولا حدود سه تا شش ماه به نتیجه می‌رسند.

به منظور اخذ اقامت اروپا در کشور اسپانیا متقاضی باید ملکی به ارزش حداقل 500 هزار یورو خریداری کند و یا ملکی با قدمت بالای 30 سال که در حال بازسازی است را به قیمت 350 هزار یورو خریداری کند.

به منظور اخذ اقامت اروپا از کشور یونان متقاضی باید ملکی به ارزش حداقل 250 هزار یورو خریداری کند.

اخذ اقامت اروپا از طریق اوراق قرضه

اخذ اقامت اروپا از طریق اوراق قرضه هم یک گزینه بسیار پر طرفدار است چرا که متقاضیان می‌توانند اوراق قرضه دولتی خریداری کنند که یک سرمایه‌گذاری امن و بدون ریسک محسوب می‌شود.

کشور مالتا که هم عضو شنگن است و هم اتحادیه اروپا، یک برنامه اخذ اقامت دائم از طریق خرید اوراق قرضه دولتی ارائه می‌‌دهد. این برنامه در نوع خود بی‌نظیر است چرا که تنها برنامه‌ای است که از همان ابتدا به تمام افراد مشمول در پرونده اقامت مادام العمر مالتا را ارائه می‌دهد و هیچ نیازی به شرط حضور و یا امتحان زبان وجود ندارد. همچنین فرزندان مجرد و وابسته اقتصادی به خانواده تا هر سنی می‌توانند در پرونده واجد شرایط باشند.

همچنین از طریق خرید اوراق قرضه به ارزش دو میلیون پوند می‌توان اقامت کشور انگلستان را به دست آورد و بعد از پنج سال زندگی در انگلستان اقامت دائم این کشور را کسب کرد و برای پاسپورت انگلستان نیز اقدام کرد.

در کدام یک از این برنامه‌ها امکان اخذ تابعیت و پاسپورت اروپا وجود دارد؟

اکثر برنامه‌های اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه‌گذاری، برنامه‌های اقامتی هستند و متقاضی می‌تواند بدون داشتن دغدغه تنها با حفظ سرمایه‌گذاری اقامت اروپا خود را برای همیشه تمدید کند. 

چنانچه متقاضی به دنبال اخذ پاسپورت از یکی از این کشورهای اروپایی باشد، بهترین انتخاب پرتغال خواهد بود. اخذ تابعیت پرتغال و در نتیجه پاسپورت پرتغال تنها بعد از پنج سال و تنها با حضور فیزیکی یک هفته در سال در کشور پرتغال امکان‌پذیر است. البته باید امتحان زبان پرتغالی بدهید که انتظار می‌رود در سطح ابتدایی به زبان پرتغالی آشنایی داشته باشید.

کشور دیگری که مسیری برای اخذ پاسپورت محسوب می‌شود، کشور انگلستان است. متقاضیان بعد از شش سال زندگی در انگلستان می‌توانند برای اخذ تابعیت انگلستان و در نتیجه پاسپورت انگلستان اقدام کنند که البته برای این منظور حتما به حضور فیزیکی طولانی در این کشور نیاز است.

کشو اسپانیا دو تابعیتی را به رسمیت نمی‌شناسد. برای اخذ پاسپورت مالتا باید شش سال در این کشور زندگی کرد. برای اخذ پاسپورت یونان باید 10 سال در این کشور زندکی کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های اخد اقامت اروپا از طریق سرمایه‌گذاری در خرید ملک و اوراق قرضه با مشاوران در کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی