اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971010337059725

لیست کشورهایی که شهروندان آنها بدون ویزا به آمریکا سفر می‌کنند

کد: 13971010337059725

https://goo.gl/LbK5bv

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب از دفتر حقوقی مهاجرت کنکاش، لیست کشورهایی که شهروندان آنها می‌توانند بدون ویزا، با ویزای فرودگاهی یا الکترونیکی به آمریکا سفر کنند آورده شده است.

سفر بدون ویزا به آمریکا
سفر بدون ویزا به آمریکا

کشورهای استرالیا، اتریش، بلژیک، برونئی، آندورا، شیلی، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالتا، موناکو، هلند، نیوزیلند،  پرتغال، سان مارینو، سنگاپور، اسلواکی، اسلوونی، کره جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان و بریتانیا از جمله کشورهایی هستند که شهروندان آنها بدون ویزا می‌توانند به آمریکا سفر کنند.

در حالی که شهروندان کانادا و برمودا به طور کلی جهت ورود به آمریکا احتیاج به ویزا ندارند اما اخیرا هر کدام از دو کشور مذکور به دلایل امنیتی و غیره علی‌الخصوص به جهت بعضی کسب‌وکارهای موقت ممکن است نیاز به ویزا داشته باشند.

در حال حاضر در صورتی که در کشور پرتغال ملک به ارزش حداقل 350 هزار یورو خریداری شود، متقاضیان بعد از پنج سال می‌توانند برای دریافت پاسپورت پرتغال اقدام کنند و دارندگان پاسپورت پرتغال برای سفر به آمریکا می‌توانند به راحتی ویزای الکترونیکی یا فرودگاهی تهیه کنند. 

همچنین اخذ ویزای توریستی آمریکا برای شهروندان کشورهای دومینیکا و گرانادا بسیار سریع و راحت با آمار قبولی بالا است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخذ پاسپورت دوم با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی