اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971011337219725

مزایای زندگی در مالتا از طریق برنامه اقامت سرمایه‌گذاری

کد: 13971011337219725

https://goo.gl/5kn3w4

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال مکان جدیدی برای زندگی در اروپا هستید، مالتا یکی از گزینه‌های عالی است. کشور مالتا دارای آب و هوای عالی، غذاهای لذیذ و موقعیت مناسب برای گردشگری است.

مزایای زندگی در مالتا از طریق برنامه اقامت سرمایه گذاری مالتا
اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری

در این مقاله، به 10 مزیت اقامت مالتا اشاره شده است.

هزینه پایین زندگی در مالتا

هزینه زندگی در کشور مالتا پایین است. مبلغ اجاره خانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها معقول است، غذا نسبت به دیگر کشور های اروپایی قیمت پایین‌تری دارد و استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی برای کل یک روز تنها 1.5 دلار آمریکا هزینه دارد.

اگر در کشور مالتا کار کنید، تمامی این هزینه‌‌ها ارزان‌تر به نظر می آیند زیرا بسیاری از شغل‌ها در این کشور، حقوق خوبی دارند. هزینه پایین زندگی قطعا یکی از بهترین مزایای زندگی در مالتا است.

موقعیت ایده‌آل مالتا در اروپا

مالتا در مرکز اروپا قرار دارد و موقعیتی ایده آل برای کسانی است که اهل سفر هستند. پرواز از مالتا به کشور‌های اروپایی دیگر، تنها چند ساعت طول می کشد.

آب و هوای مالتا

تابستان‌های‌ مالتا گرم و زمستان‌های این کشور خنک است. در مالتا حتی در ماه‌های زمستانی هم می‌شود دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی کرد.

بومی‌های چند زبانه مالتا

اگر چه زبان مالتایی زبان رسمی کشور مالتا است، اکثر بومی‌ها به چند زبان صحبت می‌کنند. انگلیسی و مالتایی زبان های پرکاربرد این کشور است. برخی از مردم به زبان ایتالیایی نیز صحبت می‌کنند. اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، زندگی در مالتا بسیار آسان خواهد بود.

حمل و نقل آسان در مالتا

حمل و نقل عمومی در کشور مالتا ارزان است. مهم نیست کجای جزیره باشید، هیچ وقت از مقصدتان دور نخواهید بود. می‌توانید در مالتا یک بلیت اتوبوس بخرید و تمام روز از آن استفاده کنید. قیمت این بلیط 1.5 دلار آمریکا است. اگر اهل اتوبوس نیستید، می‌توانید قایق یا ماشین کرایه کنید.

تاریخ و فرهنگ غنی مالتا

مالتا غنی از تاریخ و فرهنگ است. 9  مکان ثبت شده در یونسکو در مالتا قرار دارد. والتا یکی از این 9 مکان است.

خدمات درمانی مناسب مالتا

در مالتا، خدمات درمانی برای مالتایی‌ها و افراد با تابعیت اتحادیه اروپا رایگان است. همچنین این کشور دارای کلینیک‌ها و بیمارستان‌های خصوصی است.

مالیات پایین در مالتا

یکی از دلایلی که مردم کشور مالتا را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند، مالیات پایین در مالتا است. مالیات بر درآمد در مالتا تنها 15 درصد است.

امنیت در مالتا

نرخ جرم و جنایت در مالتا پایین است و در نتیجه کشور مالتا مکانی امن برای زندگی است. در حقیقت در بین کشور های اروپایی، مالتا دارای نرخ جرم و جنایت پایین‌تری است و در نتیجه در تصمیم‌گیری برای اخذ اقامت اروپا، مالتا بهترین گزینه است.

غذا در مالتا

غذاهای مالتایی بسیار خاص هستند. این غذاهای پر از ادویه تحت تاثیر اروپا و آفریقای شمالی هستند.

علاقمندن می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد برنامه اقامت سرمایه گذاری مالتا با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی