اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971011337288217

مراحل چاپ عکس روی شاسی چیست؟

کد: 13971011337288217

https://goo.gl/AdGAeq

، تهران , (اخبار رسمی): تخته شاسی تخته‌ای چوبی از جنس فیبر ‎ (MDF)‎‏است که سطح رویی آن برای قرارگیری طرح و ‏عکس (به واسطه چسب مخصوص و پرس) و سطح پشت آن جهت قرارگیری روی پیچ یا میخ و نصب بر ‏دیوار است‎.‎‏

مراحل چاپ عکس روی شاسی چیست؟
چاپ عکس مورد نظر شما روی شاسی با ابعاد مختلف در خانه طراحان سام انجام می پذیرد

تخته شاسی برای ثابت نگه داشتن و ماندگاری طرح‌ها و تصاویر چاپ شده ‏روی انواع کاغذ و همچنین نمایش عکس بر روی سطوح و دیوارها به کار می‌رود. تصاویر روی آن عکاسی‌ها، آتلیه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی و کلیه اماکنی که در آنها زیبایی بصری و کاربرد ‏تبلیغی طرح و عکس چاپی اهمیت دارد، استفاده می‌شود.‏ در چاپ دیجیتال، طرح و تصویر نخست روی کاغذ مرغوب و کوتد شده چاپ لمینت (مات یا براق) می‌شود سپس ‏پلات لمینت شده بر روی سطح چسب‌دار تخته شاسی چسبانده و پرس می‌شود‎ .‎چاپ تخته شاسی در ابعاد ‏مختلف موجود است.‏ 

چاپ روی تخته شاسی

این روزها با توجه به فناوری پیشرفته‌ای که گوشی‌های هوشمند از آن خود کرده‌اند ثبت لحظه‌های ماندگار در زندگی کار دشواری نیست. به همین خاطر عکس‌های خانوادگی و یادگاری بسیار زیادی در گوشی و فایل‌های شخصی خود داریم که با استفاده از چاپ روی تخته شاسی جلوه زیبایی به آنها می‌بخشد. 

چاپ عکس روی تخته شاسی

بدون تردید در دنیای مدرن امروز دیگر جایی برای قاب‌های چوبی و شیشه‌ای که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت وجود ندارد. این روزها با استفاده از چاپ عکس روی تخته شاسی باید گفته شود که انقلابی در دکوراسیون داخلی شکل گرفته است. همان‌طور که در بیشتر دکوراسیون‌ها شاهد این هستید که با استفاده از چاپ عکس روی شاسی زیبایی بی‌نظیر در طراحی داخلی حاصل شده است. 

چاپ عکس روی تخته شاسی به قدری تنوع دارد که هیچ محدودیتی ایجاد نخواهد شد. 

ابعاد و اندازه تخته شاسی

با توجه به نوع عکس و محیطی که قصد دکوراسیون کردن آن به وسیله تخته شاسی را دارید اندازه و ابعاد عکس مشخص می‌شود. بر فرض اگر تمایل داشته باشید عکس خانوادگی بزرگ برای دکوراسیون اتاق نشیمن در پشت مبل راحتی داشته باشید استفاده از یک عکس بزرگ با ابعاد 50*70 پیشنهاد می‌شود. استفاده از چاپ تخته شاسی تمام محدودیت‌ها در اندازه و تنوع را می‌گیرد. به شکلی که به راحتی می‌توان با دو عکس تکی از خود و همسر در ابعاد 40*60 بخشی از اتاق خواب را دیزاین کرد. 

اگر قصد دارید اتاق فرزند را با استفاده از عکس‌های دوران کودکی او دکوراسیون کنید استفاده از عکس‌های با سایز کوچک مثلا 30*-20 برای به ایده‌پردازی پیشنهاد می‌شود. ابعاد عکس بر روی تخته شاسی به سلیقه و نظر هر شخص بستگی دارد. 

چه عکس‌هایی را می‌توان روی تخته شاسی چاپ کرد؟

هرگونه عکسی که باب میل باشد با استفاده از تخته شاسی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. به عنوان مثال عکس‌هایی را که از گذشته در گوشی موبایل یا کامپیوتر شخصی ذخیره شده است و تمایل دارید تم دکوراسیون اسپرت داشته باشید را با تخته شاسی به تصویر بکشید. 

چاپ عکس بر روی تخته شاسی سبب می‌شود بی‌نظیرترین ایده پردازی در زمینه دکوراسیون داخلی از آن شما باشد. به عنوان مثال عکس پدر و مادر خود را در سایزهای متفاوت بر روی تخته شاسی چاپ کنید. 

چاپ تخته شاسی یکی از متفاوت‌ترین دکوراسیون‌ها را در اتاق نشیمن پدید می‌آورد. عکس‌های مستطیلی، مربعی، با ارتفاع زیاد یا عرض زیاد از نمونه عکس‌هایی است که چاپ شاسی برای شما فراهم آورده است. خاطرات خود را در گوشه‌های موبایل خود ذخیره نکنید با استفاده از چاپ عکس بر روی تخته شاسی به کودکی برگردید. نوستالژی‌ترین عکس‌ها را با جدیدترین عکس‌ها تلفیق کنید و یک طراحی مدرن را از آن خود و خانواده کنید. 

کاربرد چاپ تخته شاسی

چاپ شاسی خانه طراحان سام عموما برای فضاهای بسته مرسوم شده است بهترین گزینه برای تبلیغات و برگزاری نمایشگاه‌های عکاسی چاپ بر روی تخته شاسی است. قیمت بسیار مناسب، کیفیت بالا، سبک بودن و سادگی آن سبب شده است استفاده از تخته شاسی به یکی از متداول‌ترین روش‌ها در زمینه طراحی و عکاسی تبدیل شود. بهترین نوع تخته شاسی از لحاظ سلیقه بودن و مقاوم بودن تخته شاسی است که قطری به اندازه هشت میلی متر داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه طراحان سام

خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ دیجیتال استیکر,چاپ روی شیشه,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپ دیجیتال روی پارچه,چاپ دیجیتال تراکت,چاپ بنر,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,چاپ دیجیتال کاغذ دیواری و سازه های نمایشگاهی می باشد. راه های ارتباطی با خانه طراحان سام : Telegram : http://telegram.me/samdhprintt تلفن تماس : 02187700017

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل