اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710143378210591

رونمایی از سایت آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ماساژ ورزمان

کد: 139710143378210591

https://goo.gl/6knktr

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف آموزش ماساژ به صورت ساده و شیوا برای خانواده‌‌های ایرانی و اطلاع‌رسانی برگزاری دوره‌‌های آموزشی ماساژ ویژه اشتغال با مدرک معتبر بین‌المللی، از سایت آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ماساژ ورزمان به آدرس www.varzman.com در 14 دی ماه 1397 رونمایی شد.

رونمایی از سایت آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ماساژ ورزمان
رونمایی از سایت آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ماساژ ورزمان

به گزارش آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ماساژ ورزمان، سایت www.varzman.com که یک سایت آموزشی ماساژ و طب سنتی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد آموزش ماساژ به صورت ساده و شیوا برای خانواده‌های ایرانی و اطلاع‌رسانی برگزاری دوره‌های آموزشی ماساژ ویژه اشتغال با مدرک معتبر بین‌المللی را تسهیل کند.

فرشاد فرجوند، موسس و مربی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ماساژ ورزمان در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «اطلاع رسانی و شناخت فواید ماساژ برای تمامی اقشار مهم است. متاسفانه ماساژ که از درمان‌های قدیمی طب سنتی است هنوز در بین مردم ناشناخته است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «موسسه آموزش ماساژ ورزمان دارای مربیان مجرب تحصیل کرده در رشته‌های مرتبط با ماساژ است. همچنین تمام مربیان آموزشگاه ماساژ ورزمان سابقه فعالیت در تیم‌های ملی ورزشی مانند وزنه برداری، قایقرانی و دو میدانی به عنوان ماسور را دارند. برگزاری دوره‌های آموزشی در محیطی دوستانه و علمی از دیگر مزایای کلاس‌های آموزش ماساژ ورزمان است.»

گفتنی است آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ماساژ ورزمان، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تخفیف 50درصدی برای دوره‌های آموزش ماساژ کاربر سازمان فنی و حرفه‌ای کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ماساژ ورزمان به آدرس www.varzman.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه ماساژ فنی و حرفه ای آزاد ورزمان

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آزاد ورزمان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در زمینه برگزاری کلاس آموزش ماساژ و دوره های آموزشی طب سنتی با ارائه مدرک رسمی و معتبر بین المللی با نظارت و تدریس مدرس بین المللی آقای فرشاد فرجوند در شهر تهران فعالیت دارد.سوابق علمی در زمینه ماساژ و همچنین سابقه فعالیت در تیم های ملی ورزشی از مزایای آموزشگاه ماساژ ورزمان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]