اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971026341008217

تابلو بک لایت یا بک لیت چیست؟

کد: 13971026341008217

https://goo.gl/N4xPB9

، تهران , (اخبار رسمی): تابلو بک لایت به عنوان تابلوهای تبلیغاتی در رستوران‌ها و فست‌فود‌ها، دفاتر کار و غرفه‌های نمایشگاهی، در شرکت‌ها برای معرفی محصولات و لوگوی شرکت‌ها، همچنین مکان‌های پر تردد مثل سالن‌های فرودگاه، مترو، مراکز خرید و نمایشگاه‌ها کاربرد دارد.

تابلو بک لایت یا بک لیت چیست؟
چاپ بک لایت (backlit) از انواع چاپ دیجیتال است که در چاپ فضای داخلی نیز کاربرد فراوان دارد

در دنیای مدرن امروز استفاده کردن از تابلو بک‌لایت خود یک هنر در زمینه دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید

چاپ بک لایت (backlit) از انواع چاپ دیجیتال است که در چاپ فضای داخلی نیز کاربرد فراوان دارد. این چاپ بر روی مدیاهایی انجام می‌شود که در تابلوهای بک لایت (نور از پشت) یا پشت چراغ‌دار به کار می‌روند. واژه بک لایت یا بک لیت برگرفته از عبارت Backlit در انگلیسی و به معنای تصویر یا زمینه‌ای است که از پشت نور به آن تابیده می‌شود. 

همه افراد بارها تابلوهای تبلیغاتی با اندازه‌های متفاوت و طرح‌های مختلف را در بازار مشاهده کرده‌اند. به تابلوهایی که چاپ آن‌ها با استفاده از یک نورپردازی خاص در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد چاپ بک لایت می‌گویند. 

در ادامه برای زیبا سازی و اثربخشی بیشتر طرح چاپ بک لایت با استفاده از یک لامپ کم مصرف نور مورد نیاز برای این تابلو تامین و در معرض دید قرار می‌گیرد. بک لایت به معنی پشت روشن است که جنس ترانسپرت داشته و منبع نور به پشت آن می‌تابد. 

تابش نور به چاپ بک لایت منجر به اثرگذاری آن در قسمت‌های تبلیغاتی می‌شود. نوع چاپ بک لایت از نظر کیفیت، اندازه و ضخامت می‌تواند متفاوت باشد. این سبک از چاپ‌ها به شکلی صورت می‌گیرد که در برابر رطوبت ماندگاری بالایی داشته باشد. 

در این تابلوها، مدیا توسط یک منبع نور مانند مهتابی، لامپ کم مصرف و یا مجموعه‌ای از لامپ‌ها (ال. ای. دی) از پشت روشن می‌شود. جنس مدیای چاپ بک لایت، اغلب کاغذها یا به عبارت صحیح‌تر فیلم‌های کوتینگ شده و پوشش‌دار هستند که نور را از خود عبور می‌دهند و برای استفاده در پرینترهای جوهر افشان یا لیزری ساخته شده‌اند. 

نور ساطع شده از منبع نور، تصویر عکس را روشن کرده و به سطح کار جلوه بصری زیبایی، شبیه به نمایشگرهای تلویزیونی می‌دهد. 

تابلو بک لایت

تابلو بک لایت به عنوان تابلوهای تبلیغاتی در رستوران‌ها و فست فود‌ها، دفاتر کار و غرفه‌های نمایشگاهی، در شرکت‌ها برای معرفی محصولات و لوگوی شرکت‌ها، در مطب پزشکان و دفاتر کار مهندسین، در منازل به عنوان دکوراسیون داخلی، همچنین مکان‌های پر تردد مثل سالن‌های فرودگاه، مترو، مراکز خرید و نمایشگاه‌ها کاربرد دارد. 

تابلوهای بک لایت استفاده‌های بسیار زیادی دارند. به راحتی با کمترین هزینه و با تهیه چند بک لایت تبلیغاتی می‌توان تا مدت‌های طولانی از صرف هزینه‌های زیاد برای تبلیغات در امان بود. 

از تابلوهای بک لایت می‌توان برای تبلیغات در فروشگاه‌ها و نمایشگاه نهایت استفاده را برد و توجه همگان را جلب کرد؛ از سوی دیگر می‌توان برای معرفی لوگوی شرکت یک تابلو بک‌لایت سفارش داد. 

در مطب پزشکان و دفتر کار مهندسان همیشه از یک تابلو بک لایت بهره گرفته شده است. استفاده در رستوران‌ها و فست فودهای یکی از رایج‌ترین روش‌های استفاده از بک لایت است. می‌توان در دکوراسیون داخلی منزل از تابلوهای خیره کننده بک لایت برای دکوراسیون کردن فضا استفاده کرد. 

این بک لایت‌ها مناسب برای دیزاین منزل عروس و دامادها نیز هستند و به جای استفاده از شاسی می‌توان عکس‌های یادگاری را بر روی تابلوهای بک لایت سفارش داد و از زیبایی خیره‌کننده آن شگفت‌زده شد. 

در نهایت توصیه می‌شود با چاپ طرحی که عزیزان به آن علاقه‌مند هستند یک تابلو بک لایت ویژه سفارش داد و آنها را سورپرایز کرد. در دنیای مدرن امروز استفاده کردن از تابلو بک لایت خود یک هنر در زمینه دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه طراحان سام

خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ دیجیتال استیکر,چاپ روی شیشه,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپ دیجیتال روی پارچه,چاپ دیجیتال تراکت,چاپ بنر,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,چاپ دیجیتال کاغذ دیواری و سازه های نمایشگاهی می باشد. راه های ارتباطی با خانه طراحان سام : Telegram : http://telegram.me/samdhprintt تلفن تماس : 02187700017

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی