اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971030341648217

چه شرکتی برای چاپ کارت دعوت یا پستال مناسب است؟

کد: 13971030341648217

https://goo.gl/sKcrxE

، تهران , (اخبار رسمی): چاپ کارت دعوت برای تبریک مناسبت‌ها، اعلام تسلیت و دعوت از اشخاص (برای رویداد‏های خاص مانند عروسی، تولد، جشن‌ها، عزاداری‌ها، جلسه‌های کاری و ...) به کار می‌رود.

چه شرکتی برای چاپ کارت دعوت یا پستال مناسب است؟
چاپ کارت دعوت، کارت پستال، کارت تبریک، کارت عروسی و کارت دعوتنامه در خانه طراحان سام انجام می پذیرد.

چاپ کارت دعوت برای تبریک مناسبت‌ها، اعلام تسلیت و دعوت از اشخاص به کار می‌رود و نسبت ‏به دیگر راه‌های ارتباطیِ غیر کتبی، مانند ایمیل و تماس تلفنی اعتبار و ارزش بسیار بالاتری دارد.‏ 

همیشه برای مهمانی‌های جشن و سرور و مراسم عزاداری از چاپ کارت دعوت‌های مخصوص استفاده می‌شود. بدون شک استفاده از رنگ و ایده‌پردازی در هر کدام از کارت دعوت‌ها متفاوت است. برای مثال زمانی که شخصی از مراسم حج برمی‌گردد و می‌خواهد دوستان و نزدیکان خود را یک ولیمه مهمان کند، از کارتی با طرح کعبه استفاده می‌شود. یا زمانی که از کارت دعوت برای مراسم عروسی از یک طرح با تم شاد و روشن استفاده می‌شود. 

دلیل این امر آگاه کردن مهمان در همان ابتدای کار از دلیل دعوت است. بدون اینکه مطالب درون کارت دعوت مشاهده شود، هدف از دعوت مشخص می‌شود. کارت دعوت‌ها در رنگ‌بندی و شکل‌های متفاوت و به دو صورت یک طرفه و دو طرفه که به آن یک لته و دو لته نیز گفته می‌شود به مشتریان عرضه می‌شوند. 

با توجه به سلیقه و نظر شخصی می‌توان متن درون کارت دعوت را انتخاب کرد. چاپ کارت دعوت در اندازه‌های متفاوت با کاغذهای متفاوت در کمترین زمان ممکن آماده می‌شوند و به دست مشتری می‌رسد. اندازه کارت تبریک‌های دو لته عموما در حدود یک کاغذ A4 است که از وسط تا خورده است و کارت‌های یک لته اندازه کوچکتری به نسبت کارت‌های دو لته دارند. 

چاپ کارت پستال

چاپ کارت پستال یا کارت دعوت معمولاً ابعادی کوچک‌تر از‎ ‎کاغذ‎ A4‎و بزرگ‌تر از کاغذ‎ A5 ‎دارد و بر روی ‏کاغذهای گلاسه یا کوتد شده شبیه به مقوا ( کاغذ 250 گرمی یا 300 گرمی) چاپ می‌شود‎. 

چاپ کارت پستال شاید در گذشته جنبه فانتزی و یادگاری داشت اما در حال حاضر این کار جنبه تبلیغاتی پیدا کرده است. استفاده از یک کارت پستال متناسب با رده کاری سبب می‌شود موقعیت شغلی جلوه و نمود بهتری پیدا کند. 

بدون تردید همه کارت پستال‌های شیک و زیبایی را از دوستان خود دریافت کرده‌اند که طرح، براق بودن، کیفیت و زیبایی آن نظر را جلب کرده است. لازم به ذکر است که کارت پستال‌ها عموما از مقوای گلاسه و در سایزهای مربعی شکل و مستطیلی شکل تهیه می‌شوند و با روکش سلفون براق و uv جهت زیبایی و دوام بیشتر آماده می‌شوند. 

متخصصان این حرفه با چاپ تقریبی 500 برگ کارت پستال در کمتر از 48 ساعت با توجه به استراتژی کاری بهترین کارت پستال تبلیغاتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. 

برخی از شرکت‌های دولتی به منظور تبلیغات بیشتر حوزه کاری خود چاپ کارت پستال‌هایی برای تبریک عید، ماه مبارک رمضان و مراسم دیگر تهیه و به افراد دیگر هدیه می‌دهند. 

چاپ کارت تبریک

همه در زندگی شخصی خود با کارت تبریک روبرو شده‌اند. به عنوان مثال برای خرید دسته گل و هدیه دادن آن به شخص خاص و روز خاص از فروشنده تقاضای کارت تبریک برای آن مناسبت خاص می‌شود. 

اندازه چاپ کارت تبریک به نسبت کارت پستال کوچک‌تر است و زمان زیادی برای آماده سازی تعداد زیاد آن، از طراحان این سبک از کارت تبریک نمی‌‌گیرد. 

کارت تبریک برای روز مادر، روز معلم، تولد، سال نو، عید، ولنتاین، شب یلدا و یا حتی کارت تبریک‌هایی که در روز عید غدیر هدیه داده می‌شود از این جمله موارد هستند. 

اگر می‌خواهید متفاوت‌ترین و زیباترین کارت دعوت، کارت تبریک و کارت پستال‌ها را داشته باشید توصیه می‌شودبا متخصصان این حرفه به مشاوره بپردازید. آنها کمک می‌کنند بهترین انتخاب را از آن خود کنید. 

در چاپ دیجیتال، چاپ کارت تبریک و چاپ کارت پستال در ابعاد مختلف و بر متریال‌های متفاوتی مانند انواع ‏کاغذ، انواع چوب، انواع پلاستیک و انواع فلز چاپ می‌شود و در کمترین زمان ممکن و با تیراژ دلخواه ‏ارائه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه طراحان سام

خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ دیجیتال استیکر,چاپ روی شیشه,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپ دیجیتال روی پارچه,چاپ دیجیتال تراکت,چاپ بنر,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,چاپ دیجیتال کاغذ دیواری و سازه های نمایشگاهی می باشد. راه های ارتباطی با خانه طراحان سام : Telegram : http://telegram.me/samdhprintt تلفن تماس : 02187700017

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]