اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971030341759725

آمار جدید از برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت قبرس

کد: 13971030341759725

https://goo.gl/2nTQWk

، تهران , (اخبار رسمی): در سال 2017، که شلوغ‌ترین سال برای این برنامه بود، 503 متقاضی اصلی و 510 فرد وابسته، تابعیت و پاسپورت قبرس را به دست آوردند.

آمار جدید از برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت قبرس
آمار برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت قبرس

در 7 ماه اول سال 2018، قبرس 521 درخواست برای اخذ تابعیت و پاسپورت قبرس از طریق سرمایه گذاری دریافت کرد. دولت قبرس برای این برنامه محدودیت سالانه در نظر گرفته است و به نظر می رسد تعداد درخواست ها به زودی به این آستانه برسد.

در سال 2017، که شلوغ ترین سال برای این برنامه بود، 503 متقاضی اصلی و 510 فرد وابسته، تابعیت و پاسپورت قبرس را به دست آوردند. در حالی که اطلاعات سال 2018 این برنامه هنوز منتشر نشده است، وزارت کشور اعلام کرده است که بین ژانویه و اول آگوست 2018، 521 درخواست دریافت شده است.

با در نظر گرفتن این روند ثابت در سال و نرخ عدم قبولی 15 درصد، به صورت تخمینی، تعداد تابعیت اعطا شده در سال 2018 از محدوده 700 بالاتر رفته است.

برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت قبرس از طریق سرمایه گذاری

متقاضیان اخذ تابعیت و پاسپورت اروپا، می‌توانند با سرمایه گذاری در خرید ملک در قبرس به ارزش 2 میلیون یورو، تابعیت و پاسپورت قبرس را به دست آورند. مدت زمان پردازش پرونده حداکثر 6 ماه طول می‌کشد و پس از آن تابعیت و پاسپورت دوم به متقاضی اعطا می‌شود.

مزایای تابعیت و پاسپورت قبرس

مسافرت به بیش از 159 کشور بدون اخذ ویزا

اجازه اقامت، کار و تحصیل در کل اتحادیه اروپا

دریافت پاسپورت برای همه اعضای خانواده شامل فرزندان وابسته زیر 28 سال

سرعت بالای پردازش پرونده اخذ تابعیت و پاسپورت اروپایی

عدم شرط حضور در برنامه

دریافت ویزای توریستی آمریکا آسان‌تر می‌‌شود

معافیت مالیاتی برای درآمد از هر جا در دنیا

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه تابعیت و پاسپورت قبرس با مشاوران کنکاش تماس حاصل فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی