اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971101341979725

متقاضیان اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری قصد زندگی در پرتغال دارند

کد: 13971101341979725

https://goo.gl/JLMnqV

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مسائلی که در مورد برنامه‌های گلدن ویزا یا اقامت از طریق سرمایه گذاری مطرح می‌شود، بی تفاوت بودن متقاضیان نسبت به کشور مقصد است.

متقاضیان اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری قصد زندگی در پرتغال دارند
اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری

متقاضیان فقط به دنبال اخذ اقامت یک کشور دیگر برای به دست آوردن کارت اقامت آن کشور هستند و اینکه کارت اقامت را از کدام کشور می‌گیرند، اهمیتی ندارد. در مورد برنامه اقامت سرمایه گذاری پرتغال، این مسئله صدق نمی‌کند.

متقاضی اصلی برنامه اقامت سرمایه گذاری پرتغال به طور میانگین با دو عضو خانواده اقدام می‌کند. این رقم نسبت به قبل افزایش یافته است. در سال 2013، هر متقاضی اصلی به طور میانگین 1.17 عضو خانواده را شامل پرونده می‌کرد اما در سال 2017، هر متقاضی اصلی به طور میانگین 1.98 عضو خانواده را شامل پرونده کرد. در حال حاضر هر گلدن ویزای پرتغال به معنای ورود 3 نفر به پرتغال است.

معمولا متقاضی اصلی در وهله اول به تنهایی وارد پرتغال می‌شود و پس از بررسی وضعیت زندگی در پرتغال، اعضای خانواده نیز وارد پرتغال می‌شوند. وابستگان متقاضیان چینی، دو سوم از وابستگان کل متقاضیان را تشکیل می‌دهند.

متقاضیان اصلی معمولا پس از ورود به پرتغال، سرمایه گذاری‌های دیگری را توسعه می‌دهند. گردشگری یکی از صنایع اصلی کشور پرتغال است. در نتیجه خرید املاک می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. قبلا، افراد تنها به منظور به دست آوردن کارت اقامت پرتغال، در این برنامه شرکت می‌کردند. اما در حال حاضر، بسیاری از خانواده‌ها در پرتغال زندگی می‌کنند و به دنبال اخذ تابعیت و پاسپورت پرتغال نیز هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی