اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711143451210653

نحوه نصب ریل کابینت

کد: 139711143451210653

https://goo.gl/qxCZ7h

، (اخبار رسمی): کشو کابینت یکی از بخش‌های مهم در کابینت‌های آشپزخانه محسوب می‌شوند. ریل کابینت وسیله‌ای برای باز و بسته کردن کشوها است. کشوها دسترسی به فضای آشپزخانه را راحت‌تر می‌کند. کشو کابینت عملکرد کابینت‌ها را بهینه می‌کنند.

نحوه نصب ریل کابینت
نحوه نصب ریل کابینت

برای ذخیره سازی لوازمی مانند قاشق و چنگال و ادویه‌جات و... از کشوها استفاه می‌شود. انواع ریل کابینت و انواع ریل کمد سبب می‌شود که عمل باز و بسته شدن کشوهای کابینت به راحتی انجام شود. فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت در این مقاله راهنمایی برای نصب ریل کابینت ارائه می‌کند. جک کابینت، ریل کابینت، لولا کابینت، پیچ ام دی اف همگی یراق آلات کابینت مورد نیاز هنگام نصب کابینت‌های آشپزخانه و کشو کمد دیواری هستند. 

انواع ریل کابینت:

ریل غلطکی (غلطک ریل کمد دیواری): این ریل با استفاده از یک غلطک باز و بسته شدن کشو کابینت امکان پذیر می‌کند.
ریل ساچمه‌ای (ریل کشو سه تیکه که در ریل کشو سنگین کاربرد دارد): ریل ساچمه‌ای دارای دو مدل ریل ساچمه‌ای ساده و ریل ساچمه‌ای آرام بند است. در ریل ساچمه‌ای آرامبند کشو بدون سر و صدا و آرام بسته می‌شود. ریل ساچمه‌ای سه تیکه و ریل ساچمه‌ای دو تیکه نیز در بازار موجود هستند که بسته به نیاز و سنگینی کابینت‌ها این ریل انتخاب می‌شود.

ریل تاندوم باکس: یکی از جدیدترین ریل کابینت موجود در بازار است و دارای مکانیزم آرامبند است. 

ریل مگنتی (ریل فشاری): کشو کابینت سفارشی گران است. برای صرفه جویی در هزینه‌ها تقریبا هر صاحب خانه‌ای  می‌تواند کشوهای کابینت را بسازد. نصب قفسه‌ها و کشوهایی در کابینت‌های پایین‌تر، امکان دسترسی آسان به محتویات قفسه می‌دهد. به این ترتیب می‌توان از تمامی فضاهای کابینت آشپزخانه خود استفاده بهینه کرد. همچنین می‌توان به راحتی با نصب چندین ریل کابینت یک کابینت معمولی خود را به یک کابینت با چندین کشو تبدیل کرد و بدین ترتییب فضای آشپزخانه خود را چندین برابر کرد.

عرض و عمق کابینتی را که می‌خواهید قفسه‌های کشویی و ریل کابینت را در آن قرار دهیداندازه‌گیری کنید.

این اندازه گیری‌ها را به کابینت‌ساز قفسه‌های کشویی که از قبل هماهنگ شده است باید گفت و یا به فروشگاه‌های کابینت رفت و یا از طریق فروشگاه‌های اینترنتی یراق آلات کابینت که به صورت آنلاین در دسترس هستند ریل کابینت و اندازه مخصوص آن را انتخاب کرد. 

کشوی ام دی اف را که مناسب کابینت‌ها هستند، باید سفارش داد. اگر می‌خواهید چندین کشو کابینت تعبیه کنید بهتر است از قفسه‌های پایین کشویی شروع کرده و تنها زمانی که می‌دانید برای چندین قفسه فضا وجود دارد، می‌توان به وسط یا بالا رفت. قفسه‌ها را از بسته بندی باید برداشت و آنها را بررسی کرد  تا اطمینان حاصل شود که آسیب ندیده‌اند.

یراق آلات کابینت، پیچ و ریل کابینت را روی کف آشپزخانه قرار می‌دهند. محتویات کابینت آشپزخانه را خالی کنید. پیچ‌های نصب را با سر مته خود مقایسه کرده پیچ‌ها باید متناسب با سری مته باشند. ریل کابینت را برداشته. کشو کشیده شده را به طوری که روی زمین باشد قرار دهید. دو طرف ریل ساچمه‌ای سه تکه کشویی را با کشیدن آنها از هر دو طرف کشو خارج کنید.

کشو را با ریل کابینت داخل کابینت آشپزخانه قرار داده تا مطمئن شوید اندازه آن درست است. کشو را با خود کابینت هماهنگ کنید. جلو، پشت و طرف را بررسی کرده تا مطمئن شوید که مستقیم و مربع باز می‌شود. درب کابینت را بسته، ریل کابینت، اسلایدها و قفسه‌ها را در داخل کابینت تنظیم کرده تا اگر درب به طور صحیح بسته شود. کشو را به جلو بکشید ریل کابینت را در پشت قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که ریل کابینت با سطح پایین کابینت هماهنگ است.

ریل کابینت را با استفاده از یک پیچ و مته مخصوص باید پیچ کرد. از یکی از سوراخ‌های دایره‌ای یا مستطیلی نزدیک به اسلاید کشو باید استفاده کرد. کشو را به جلو کشیدهدر صورت امکان، برای دسترسی به قسمت جلویی ریل کابینت‌ها، ریل را کامل بیرون بکشید.

دوباره کشو را آزمایش کرده. سپس اگر در جای مناسب قرار دارد، پیچ وسط هر براکت را وصل کنید. این کار را توسط پیچ و مته باید انجام داد. براکت‌ها و کشو را جایگزین کنید. کشو را وارد کرده بارگیری آن را شروع کنید و دوباره آن را آزمایش کنید. اکنون کابینت آماده نگهداری ظروف یا لوازم آشپزخانه خواهد بود. 

علاقه‌مندان می‌توانند قیمت ریل کشویی کمد دیواری و ریل کابینت ماموت را از فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت سولوس مارکت بیابند. انواع یراق کابینت با کیفیت با بهترین قیمت در ویترین فروشگاه اینترنتی سولوس مارکت ارائه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سولوس مارکت | solosmarket

فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی سولوس مارکت ،نمایندگی فروش تجهیزات ساختمانی ، اجاق گاز رومیزی ، هود توکار ، سینک ظرفشویی آشپزخانه ، انواع کلید و پریز ، انواع لامپ ال ای دی و پرژکتور ، پنل ال ای دی ، یراق آلات کابینت ،جک کابینت، لولا گازو کابینت ، ریل کابینت از بهترین و با کیفیت ترین برندهای ایرانی و خارجی با قیمتی کاملاً رقابتی میباشد. برای خرید کالای ارزان قیمت به سولوس مارکت مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل