اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712163543410653

مهمترین دستاوردهای سولوس مارکت در سال 97

کد: 139712163543410653

https://goo.gl/b4hD3A

، (اخبار رسمی): «سولوس مارکت»، شرکت فعال در زمینه‌ی «تجهیزات ساختمانی»، در سال 97 توانسته است بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات تولیدات داخلی را شناسایی و به بازار عرضه کند.

مهمترین دستاوردهای سولوس مارکت در سال 97
مهمترین دستاوردهای سولوس مارکت در سال 97

به گزارش روابط عمومی سولوس مارکت، این شرکت که در زمینه‌ی «تجهیزات ساختمانی و یراق آلات کابینت» فعال است توانسته در سال 97 بهترین و با کیفیت ترین محصولات تولیدات داخلی را شناسایی و به بازار عرضه کند.

مهندس فرخی، مدیر عامل و بنیانگذار این شرکت در زمینه مهمترین موفقیت‌ها و دستاوردهای این شرکت در سال 97 گفت: ما مفتخریم انواع لوازم و تجهیزات ساختمانی را از بهترین برندهای ایرانی با کیفیت بالا همراه با تخفیفات ویژه و خدمات پس از فروش قوی عرضه کردیم.

وی در زمینه چالش‌های این شرکت برای مقابله با مشکلات اقتصادی گریبان‌گیر اقتصاد جامعه و کسب‌وکارها در این سال و راه‌های برون‌رفت شرکت‌ها در این زمینه افزود: «حمایت از تولیدات داخلی و ارتقاء سطح کیفیت محصولات تولیدکنندگان ایرانی و نیز تشویق و حمایت تولیدگنندگان محصولات با کیفیت می‌تواند راه حلی مطمئن برای مشکلات اقتصادی باشد.»

به گفته‌ مهندس فرخی، از عوامل موفقیت این شرکت در مقابله با چالش‌های فضای کسب‌وکار کشور، را می توان عملکرد دقیق کارکنان مجموعه و خدمات پس از فروش به صورت 24 ساعته برشمرد و در این زمینه افزود: ما با مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان توانسته‌ایم محصولات با کیفیت را با تخفیفات ویژه عرضه کنیم.

به گفته مهندس فرخی، فروشگاه اینترنتی سولوس مارکت در سال آینده قصد دارد تا با کم‌ترین سود و در نظر گرفتن منافع مشتریان خود کلیه محصولات ایرانی را در زمینه کالاهای ساختمانی عرضه کند. در این راستا اقدام به معرفی محصول و تولید کنندگان محصولات با کیفیت خواهد کرد.

گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های سولوس مارکت، می‌توانند به سایت آن به آدرس solosmarket.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سولوس مارکت | solosmarket

فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی سولوس مارکت ،نمایندگی فروش تجهیزات ساختمانی ، اجاق گاز رومیزی ، هود توکار ، سینک ظرفشویی آشپزخانه ، انواع کلید و پریز ، انواع لامپ ال ای دی و پرژکتور ، پنل ال ای دی ، یراق آلات کابینت ،جک کابینت، لولا گازو کابینت ، ریل کابینت از بهترین و با کیفیت ترین برندهای ایرانی و خارجی با قیمتی کاملاً رقابتی میباشد. برای خرید کالای ارزان قیمت به سولوس مارکت مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل