اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805203947410653

پیام مدیر عامل بازرگانی سولوس مارکت همزمان با عید قربان و عید غدیر

کد: 139805203947410653

http://bit.ly/31AP0x8

، (اخبار رسمی): گزارشی از دستاوردها و خدمات شرکت بازرگانی سولوس مارکت به مشتریان ارائه شد

پیام مدیر عامل بازرگانی سولوس مارکت
پیام مدیر عامل بازرگانی سولوس مارکت همزمان با عید قربان و عید غدیر

امروز سولوس مارکت بیست سال خدمت رسانی خود را در حالی آغاز می‌کند که در همه سال‌های فعالیت خود به توسعه همه جانبه در زمینه تجارت بین الملل و استفاده از فناوری‌های نوین و توسعه خدمات و گسترش شبکه فروش، عملکرد قابل قبولی داشته است. این موفقیت‌ها در سایه لطف خداوند و سخت کوشی، تعهد کاری و سلامت رفتار کارکنان و شبکه فروش شریف شرکت به دست آمده است.

در این میان مهم ترین ویژگی شرکت که وجه تمایز آن با شرکت‌های دیگر است توسعه تجارت در کشورهای همسایه از جمله عراق است . بعد از گذشت چندین سال از سال نود فروشگاه اینترنتی شرکت راه اندازی شد. این رویداد سبب گسترش روابط با تجار عرب شده است.

موفقیت‌های سولوس در خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز در شرایط سخت تحریم‌ها و عهدشکنی دشمنان و محرومیت‌های ایجاد شده علیه کشورمان نیز قابل توجه است چرا که در شرایط نوسانات بازار، شرکت سعی در تأمین اجناس درخواستی مشتریان خود بدون کم و کاست کرده است.

اینک در آغاز بیست سال فعالیت سولوس مارکت بار دیگر در پیشگاه پروردگار متعال و ملت بزرگ ایران، تلاش شده تا در مواجهه هوشمندانه و متعهدانه با مشکلات موجود اقتصادی و استفاده از همه توانمندی‌ها و امکانات شرکت، منافع همه ذی‌نفعان فروشگاه اینترنتی به ویژه مشتریان محترم تامین شود.

اعتماد مردم و مشتریان شریف شرکت در کنار حمایت‌های مسئولان، پشتوانه حرکت و تلاش کارکنان سخت‌کوش است و با تکیه بر این سرمایه‌های عظیم نگاه به آینده، نگاهی امیدوارانه است و برای ارایه خدمات بهتر و گسترده تر به هموطنان، این مجموعه تمام توان خود را به‌کار خواهد بست.

بی شک، تلاش در جهت تأمین آرامش و اطمینان حین خرید برای هموطنان، بزرگترین موهبتی است که خداوند روزیِ هر انسانی می‌گرداند. 19 مرداد، سالروز تاسیس فروشگاه اینترنتی بازرگانی سولوس است.

فروشگاه اینترنتی سولوس مارکت خدمات خود را در زمینه‌ی فروش و صادرات کلیه تجهیزات ساختمانی از جمله یراق آلات کابینت، گاز صفحه ای ، سینک ظرفشویی ، هود آشپزخانه ، ابزارآلات، تأسیسات، برق و روشنایی و در و پنجره به صورت 24 ساعته ارائه می‌کند.

سولوس مارکت با نزدیکی ایام مبارک عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم بر خود لازم دانسته تا ضمن تبریک فرارسیدن این ایام از مشتریان گرامی تقدیر و تشکر کند. همچنین این مجموعه به پاس قدردانی از اعتماد مشتریان طی سال‌های متمالی کلیه محصولات را با تخفیفات ویژه عرضه می‌کند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سولوس مارکت | solosmarket

فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی سولوس مارکت ،نمایندگی فروش تجهیزات ساختمانی ، اجاق گاز رومیزی ، هود توکار ، سینک ظرفشویی آشپزخانه ، انواع کلید و پریز ، انواع لامپ ال ای دی و پرژکتور ، پنل ال ای دی ، یراق آلات کابینت ،جک کابینت، لولا گازو کابینت ، ریل کابینت از بهترین و با کیفیت ترین برندهای ایرانی و خارجی با قیمتی کاملاً رقابتی میباشد. برای خرید کالای ارزان قیمت به سولوس مارکت مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]