اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712023494510653

چرا باید یراق‌آلات کابینت با کیفیت خرید؟

کد: 139712023494510653

https://goo.gl/o6v4at

، (اخبار رسمی): در این مقاله فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت سولوس مارکت یراق آلات کابینت و یراق آلات کمد دیواری لازم برای نصب و عوامل موثر بر کیفیت کابینت را معرفی می‌کند. 

یراق آلات کابینت
یراق آلات کابینت

آشپزخانه یکی از مهمترین اتاق‌های خانه است. نه تنها به آن برای آشپزی تکیه می‌شودد. بلکه افراد بیشترین وقت خود را نیز در آن سپری می‌کنند.  یکی از اولین چیزهایی که مردم در مورد یک آشپزخانه خوب می‌بینند کابینت است. در حال حاضر انواع یراق ایرانی با یراق آلات کابینت ترکیه و یراق آلات کابینت رقابت دارند. در این مقاله فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت سولوس مارکت، یراق آلات کابینت و یراق آلات کمد دیواری لازم برای نصب و عوامل موثر بر کیفیت کابینت معرفی می‌شود. 

بررسی کیفیت کابینت

ریل کابینت در کشوها

اولین چیزی که باید در یک صندوق چوبی یا کابینت آشپزخانه سفارشی چک شود، کشو است. اگر کابینت دارای یک کشو باشد. ریل کابینت از لوازم جانبی مهم کابینت محسوب است. همچنین باید تعیین شود که آیا کشوها  با یک ریل غلطکی با کیفیت بالا، متوسط یا مکانیسم‌های ارزان قیمت پلاستیکی حرکت می‌کنند یا کشوهای کابینت توسط ریل ساچمه‌ای حرکت می‌کند؟ آیا روی کشو کابینت ریل تاندوم باکس نصب شده است؟ ریل تاندوم باکس از جدیدترین ریل‌های موجود در بازار است. این نوع ریل مدرن برای نصب کشوهای سنگین کاربرد دارد. بنابراین باید سعی شود هنگام مونتاژ کابینت خود از ریل با کیفیت استفاده کرد. 

لولا کابینت 

لولای کابینت وسیله‌ای برای باز و بسته کردن یراق کابینت محسوب می‌شود. لولای درب را بررسی کنید و توجه کنید که درب به چه اندازه تغییر می‌کند. آیا درب به آرامی به بقیه کابینت متصل است. کدام یک از انواع لولا گازور کابینت نصب شده است. بسته به کاربرد و کارایی کابینت انواع لولا گازور را می‌توان انتخاب کرد. لولا گازور ساده، لولا گازور کلیپسی یا لولا گازور پمپی از انواع لولا کابینت هستند. که هر دو نوع دارای مدل آرام‌بند نیز هستند. در نظر داشت هر کدام از این لولاها را انتخاب کرده با کیفیت‌ترین آنها را تهیه کرد. در هزینه‌های طولانی مدت صرفه جویی شود.

جک کابینت

یکی دیگر از یراق آلات کابینت جک کابینت است. هنگام بررسی کیفیت کابینت، از اجزای مهم محسوب می‌شود. یکی از یراق آلات درب است. در درب‌هایی که به صورت داشپورتی باز و بسته می‌شوند استفاده می‌شود. 

جنس کابینت 

سؤال دیگری که باید از سازنده کابینت پرسید این است که چه نوع چوب برای ساخت کابینت استفاده می‌شود. یک کابینت چوبی با دوام می‌تواند شامل توس، چوب ماهون، کابینت آشپزخانه بلوط باشد. 

یراق آلات کابینت مورد نیاز برای نصب کابینت

هنگام خرید یک کابینت آشپزخانه یا هر چیز دیگری که نیاز به نصب دارد، بهتر است که سفارشی ساخته شود تا متناسب با مشخصات و اندازه‌گیری آشپزخانه باشد. کابینت‌های آماده شده آشپزخانه ممکن است با موضوع کلی متناسب باشد اما ممکن است برای فضای موجود مناسب نباشد. همچنین، کابینت‌های آماده شده در آشپزخانه ممکن است مشکلات ساختاری ایجاد کنند. باعث تغییر آشپزخانه یا دیوارهای آشپزخانه و ارتفاع سقف شوند. کابینت سفارشی این امکان را دارد که یراق آلات کابینت مناسب انتخاب شود. از طرفی می‌توان گاز صفحه‌ای، سینک ظرفشویی و هود متناسب با کابینت‌ها انتخاب و نصب کرد. یراق کابینت با کیفیت هنگام نصب کابینت نیز بسیار کمک می‌کند.

نصب کابینت یا تعویض کابینت به صورت استاندارد 

نحوه نصب کابینت نیز در کیفیت و کارایی آنها تأثیر دارد. تعیین موقعیت مناسب برای کابینت آشپزخانه یک جنبه بسیار مهم از نصب است. این یک ضرورت است که با استفاده از مداد یک موقعیت دقیق را برای کابینت علامت زد. این بسیار کمک خواهد کرد و نصب را راحت‌تر می‌کند.

- اول باید کابینت‌های قدیمی خود را حذف کرد. اطمینان حاصل کرد که تمام سوئیچ‌های الکتریکی خاموش است. تمام شیرآلات آب در آشپزخانه بسته شده است. حال می‌توان عمل جداسازی کابینت‌ها را انجام داد.

- باید به یاد داشت همیشه فضای کاری خود را خلوت نگه داشت. از یک سطح صاف استفاده شود. یک خط را در امتدای دیوار به موازات زمین تقریبا به اندازه 7 تا 8 سانتی متراز کف کشیده شود تا تعیین شود کجا باید پایه کابینت نصب شود.

- به همین ترتیب انتهای کابینت پایین دیوار را نیز باید علامت گذاری کرد.

- ارتفاع استاندارد برای کابینت‌های بالا 45 سانتی متر نسبت به کابینت کف است.

کابینت پایینی: این کابینت‌ها بزرگ‌تر و جادارتر از ردیف بالایی هستند. عمق استاندارد برای این کابینت‌ها 60-55 و ارتفاع آنها حدود 90 سانتی‌متر است.

- اندازه استاندارد کابینت بالای دیوار عمقش  برابر 30 و ارتفاع برابر 70 سانتی‌متر است.

- ابتدا کابینت گوشه دیوار را باید نصب کرد. با استفاده از دو تا سه پیچ دو که به اندازه کافی بلند باشد. چوب 5 تا 10 سانت را برای نصب کابینت روی دیوار فیکس کرد . پیچ باید حداقل 5 تا 6 سانتی متر در دیوار نفوذ کند. 

- بعد از نصب کابینت‌های، هر کابینت مجاور را با یک پیچ ام دی اف و گیره به کابینت مجاورش فیکس کند. 

- در نهایت برای ایمنی بیشتر کابینت دیواری باید توسط گونیا محکم شود. گونیا یکی دیگر از انواع یراق آلات کابینت است. گونیا زیر کابینت بالایی نصب می‌شود. از یک طرف توسط پیچ به دیوار و از طرف دیگر توسط پیچ به کابینت متصل می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سولوس مارکت | solosmarket

فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی سولوس مارکت ،نمایندگی فروش تجهیزات ساختمانی ، اجاق گاز رومیزی ، هود توکار ، سینک ظرفشویی آشپزخانه ، انواع کلید و پریز ، انواع لامپ ال ای دی و پرژکتور ، پنل ال ای دی ، یراق آلات کابینت ،جک کابینت، لولا گازو کابینت ، ریل کابینت از بهترین و با کیفیت ترین برندهای ایرانی و خارجی با قیمتی کاملاً رقابتی میباشد. برای خرید کالای ارزان قیمت به سولوس مارکت مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]