اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710283412710653

تاثیر یراق آلات کابینت بر کیفیت کابینت

لولا کابینت و انواع لولا کابینت

کد: 139710283412710653

https://goo.gl/Yfx4zh

، (اخبار رسمی): در این مقاله فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت سولوس مارکت در نظر دارد برای خرید آسان لولای کابینت راهنمایی‌هایی را ارائه دهد. با خواندن این مقاله دیگر لازم نیست برای خرید لولای کابینت مناسب دغدغه داشت. در این محتوا انواع مختلف لولای کابینت موجود در بازار معرفی می‌شود.

لولا کابینت و انواع لولا کابینت
لولا کابینت سولوس مارکت | بورس انواع یراق کابینت

انواع مختلفی از یراق آلات کابینت آشپزخانه در بازار وجود دارد که باید از آن آگاه باشید تا در هنگام خرید بهترین را انتخاب کنید. کیفیت کابینت آشپزخانه ارتباط مستقیم با کیفیت یراق آلات کابینت به کار رفته در آن دارد. دوام و طول عمر کابینت‌ها به یراق کابینت بستگی دارد.

لولا کابینت آشپزخانه بخش مهمی از معادله کلی هستند. انتخاب لولای مناسب بسیار لازم و ضروری است اگر انتخاب هوشمندانه‌ای انجام نشود به هزینه‌های خود در طولانی مدت آسیب می‌رسد. اما خبرهای خوبی هم است. انتخاب لولاهای مناسب علم موشک نیست. این مقاله توسط فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی سولوس مارکت ارائه شده است. خواندن این مقاله این امکان را می‌دهد که یراق آلات کابینت و لولا کابینت مناسب را به سرعت انتخاب کرد. بنابراین، در حالی که واقعا نمی‌توانید انتخاب لولا کابینت با کیفیت و قیمت مناسب را نادیده بگیرید. هیچ دلیلی برای از دست دادن خواب در این زمینه وجود ندارد. در اینجا چند موردی که باید در مورد لولا کابینت آشپزخانه ایده آل به خاطر سپرد بیان شده است: 

اول از نظر طراحی، به طرح کلی آشپزخانه خود باید فکر کنید. اگر کابینت‌های شما دارای لولاهای قابل رویت هستند باید آنها را با در نظر گرفتن سبک کلی آشپزخانه خود انتخاب کنید. 
دوم، لولاهای خود را با قاب‌ها و دستگیره کابینت هماهنگ انتخاب کنید. لولای کابینت آشپزخانه باید از لحاظ سبک و طراحی با دستگیره‌ها مناسب باشد. اگر در انتخاب لولا به راهنمایی نیاز دارید می‌توانید به دستگیره‌های کابینت توجه کنید.

سوم، به یاد داشته باشید که عملکرد مهم است. باید یک آشپزخانه ایجاد کنید که واقعا کارایی داشته باشد. این به این معنی است که باید بتوان درب‌ها را به آسانی باز کرد. باید در مورد چگونگی باز شدن لولاها و تأثیری که بر روی رسیدن به فضاهای داخل کابینت دارد فکر کنید. لولاهای کابینت آشپزخانه مهمترین بخش طراحی آشپزخانه نیستند. با این حال، آنها تاثیر قابل توجهی بر ظاهر آشپزخانه دارند. نحوه رگلاژ لولا کابینت در نظم ظاهری کابینت‌ها تأثیر به سزایی دارد.

لولا کابینت چیست؟

لولا کابینت یکی از یراق آلات کابینت است. لولا از وسایل جانبی کابینت‌ها است. وسیله‌ای برای باز و بسته شدن صحیح درب کابینت است. در نام‌های دیگر مانند گازور و لولا گازور نیز معروف است.

انواع لولا کابینت از نظر نصب 

باید توجه شود که دو نوع لولا روکار و لولا توکار وجود دارد. اگر لولا توکار استفاده می‌شود. باید توسط گردبر سطح در کابینت سوراخ شود. نیز در کابینت با ضخامت استاندارد امکان‌پذیر است. لولاها در دو مدل دو پیچ و چهار پیچ هستند. در هنگام نصب درب کابینت معمولا دو لولا کافی است. درب کابینت هر چقدر سنگین‌تر باشد. باید از لولای بیشتری برای اتصال به بدنه استفاده کرد و لولای چهار پیچ هم بهتر می‌تواند درب سنگین را نگه دارد. باید سعی شود یراق کابینت را با کیفیت و با جنس خوب استفاده کنید.

معمولا لولاهای نصب شده در کابینت از جنس لترون اگر باز شوند، برای اتصال مجدد در هنگام بازسازی و نصب مجدد سوراخ لولا گازوردچارمشکل می‌شوند. چرا که جنس این نوع چوب به این‌گونه است. از محل اتصال پیچ‌ها گشاد می‌شوند. این خود از نقاط ضعف این جنس کابینت است. از طرفی در صورت تماس با آب مقاومت کمتری دارند. لولای چهار پیچ محکم‌تر و مقاوم‌تر هستند و از طرفی ایمنی بیشتری را فراهم می‌کنند.

در هنگام نصب ابتدا توسط یک مداد باید مکان قرارگیری پیچ‌ها را علامت گذاری کرد. سپس با استفاده از دریل، سوراخ‌ها را ایجاد کرد و لولا را در محل مناسب خود به صورت دقیق نصب کنید. بعد از نصب کامل درب‌ها، باید رگلاژ درب را انجام داد تا درب‌های مجاور هم به صورت موازی و منظم کنار یکدیگر قرار بگیرند. این کار با تنظیم دقیق پیچ‌های گازور به راحتی و با دقت انجام می‌شود.

انواع لولا گازور 

انواع مختلفی از لولا در بازار وجود دارد که کاربرد متفاوتی دارند. باعث افزایش کارایی و قابلیت استفاده درب‌ها می‌شوند. لولا گازور کنج نیز برای مصارف خاص کاربرد دارند سه دسته کلی  برای لولا گازور:

• لولا گازور ساده 
• لولا گازور کلیپسی  
• لولا گازور زاویه دار

همان طور که گفته شد از لحاظ نحوه نصب لولا گازور به صورت لولا گازور توکار و لولا گازور روکار است.

برخی از افراد لولاهای پنهان را برای کابینت‌های منزل خود می‌پسندند که به صورت فشاری عمل می‌کنند و از یک مگنت ساخته شده است. از نظر عملکرد لولاها در انواع ساده و کلیپسی خود به صورت ساده و آرام بند عمل می‌کنند.

برای مصارف کنج و یا اتصال دو درب از لولا کابینت مخصوص استفاده می‌شود. برای اتصال درب  شیشه‌ای نیز از لولا کابینت مخصوص شیشه استفاده می‌شود و به گونه‌ای است که جنبه تزئینی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سولوس مارکت | solosmarket

فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی سولوس مارکت ،نمایندگی فروش تجهیزات ساختمانی ، اجاق گاز رومیزی ، هود توکار ، سینک ظرفشویی آشپزخانه ، انواع کلید و پریز ، انواع لامپ ال ای دی و پرژکتور ، پنل ال ای دی ، یراق آلات کابینت ،جک کابینت، لولا گازو کابینت ، ریل کابینت از بهترین و با کیفیت ترین برندهای ایرانی و خارجی با قیمتی کاملاً رقابتی میباشد. برای خرید کالای ارزان قیمت به سولوس مارکت مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]