اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803193746010653

چه نکاتی را باید هنگام خرید گاز صفحه‌ای در نظر گرفت؟

کد: 139803193746010653

http://bit.ly/2Kh3BrN

، (اخبار رسمی): افرادی که قصد خرید اجاق گاز دارند باید در ابتدا مشخص کنند که چقدر هزینه می‌کنند و ویژگی‌هایی که مایلند اجاق گاز آنها داشته باشد را باید در نظر بگیرند. در ادامه مطالبی ارائه شده که به افراد کمک می‌کند انواع اجاق گاز را بشناسند.

چه نکاتی را باید هنگام خرید گاز صفحه ای بدانیم ؟
انواع گاز صفحه ای

در طول سال‌ها، دستگاه‌های پخت و پز به لطف پیشرفت‌های تکنولوژی تغییر زیادی کرده‌اند. گازهای صفحه‌ای از نظر مصرف انرژی به دو دسته اجاق گاز الکتریکی و گازی تقسیم می‌شوند.

برای خرید اجاق گاز صفحه ای بهتر است در ابتدا گزینه‌هایی که مورد نظر است را در ذهن داشت. ابتدا باید اطمینان حاصل کرد که در حال حاضر یک خط گاز در خانه وجود دارد تا اجاق گاز به عنوان یک منبع قابل اعتماد از گاز طبیعی استفاده کند.

چقدر فضا در آشپزخانه برای نصب یک اجاق گاز وجود دارد؟ دانستن این موارد به افراد کمک می‌کند تا انتخاب‌های خود را محدود کنند.

انواع مختلفی از بهترین مارک اجاق گاز صفحه‌ای ایرانی وجود دارد که در این میان باید تصمیم گرفت که کدام یک از اجاق گازها  را خریداری کرد. 

هنگام خرید اجاق گاز باید موارد زیر را در نظر گرفت: 

  • ابعاد
  • تعداد شعله: مدل‌های 4 و 5 شعله، پرطرفدارترین نوع اجاق گازهای توکار هستند. زیرا استفاده از یک شعله بزرگتر در مرکز و چند شعله در اطراف، باعث بیشتر شدن کاربرد این مدل‌ها در مقایسه با اجاق‌های 2 و 3 شعله می‌شود.
  • محل تعبیه شعله پلوپز
  • ایمنی از جمله داشتن فندک و ترموکوپل
  • استاندارد
  • تناسب ابعاد هود و اجاق گاز
  • مصرف انرژی 
  • سایر امکانات (صفحه لمسی ، قفل کودک،تایمر)

 با توجه به فضای کم در آشپزخانه‌های امروزی گاز صفحه‌ای بسیار مناسب است . اجاق گاز صفحه‌ای فضای کمی را اشغال می‌کند و با تعبیه روی یک کابینت سبب استفاده بهینه از فضای آشپزخانه می‌شود. اگر افراد  به دنبال یک اجاق گاز جدید هستند سه گزینه پیشرو است:

1.    گاز صفحه ای شیشه ای 
2.    گاز صفحه ای استیل 
3.    گاز صفحه ای گرانیتی

جنس اغلب اجاق گازهای توکار شیشه‌ای، سرامیکی و استیل است. زیبایی مدل‌های شیشه‌ای را نمی‌توان نادیده گرفت، اما به جرات می‌توان گفت که مدل‌های استیل به دلیل دوام بالاتر، پرطرفدارتر هستند.

مزایای مدل‌های استیل به دو دلیل است. اول دوام بالا و دوم تمیزشدن راحت‌تر، مخصوصا در مدل‌های ساده و بدون آج. مدل‌های ساده در مقایسه با مدل‌های آجدار خیلی دیرتر لکه گرفته و زیبایی خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنند.

از طرفی دیگر مدل‌های سرامیکی در مقایسه با مدل‌های شیشه‌ای بسیار محکم‌تر بوده و در مقابل حرارت‌های بالا و ضربه از خود مقاومت بیشتری نشان می‌دهند. گاز صفحه‌ای شیشه‌ای نیز دارای زیبایی فراوان است. از مزایای قابل توجه این نوع اجاق گاز شیشه‌ای سهولت در نظافت آن است.

توصیه کارشناسان سولوس مارکت

گاز صفحه‌ای شیشه‌ای را در طیف استاندارد انتخاب کرد.هر چند هم از برندهای ارزان قیمت باشد می‌توان با اطمینان از طول عمر بالای آن برای خرید اقدام کرد. به هیچ عنوان برای خرید و استفاده از این نوع اجاق گاز جای نگرانی نیست. با رعایت این نکته که سر شعله‌ها با ظروفی که روی آن قرار می‌گیرد متناسب باشد می‌توان از زیبایی این نوع اجاق گاز در آشپزخانه خود لذت برد. 

طرح اجاق گازهای صفحه‌ای

در شکل‌های متنوعی تولید می‌شوند. از مدل‌های کلاسیک مستطیلی گرفته تا دایره‌ای و چند ضلعی، می‌توانند برای انواع سلیقه‌ها و طرح‌های آشپزخانه، مورد استفاده قرار گیرند. 

اجاق گاز توکار و اجاق گاز رومیزی

با توجه به کارکرد و فضای آشپزخانه باید میان مدل‌های اجاق گاز رومیزی و گاز توکار، یکی را انتخاب کرد. اجاق گازهای رومیزی معمولا از نوع دو یا سه شعله هستند و به دلیل تعداد کم شعله‌ها، برای مکان‌هایی مانند اداره که استفاده از اجاق گاز، محدود به درست کردن چایی یا گرم‌کردن غذا است، مناسب‌تر هستند.

اما اجاق گازهای توکار که در دو نوع گازی و برقی تولید می‌شوند، به دلیل وجود تعداد شعله بالاتر، برای استفاده در منزل گزینه مناسب‌تری هستند. این نوع اجاق گاز توکار در داخل صفحه کابینت تعبیه می شوند. در این نوع اجاق گاز امکان جابجایی وجود ندارد. پس از خرید و نصب نمی‌توان آن را به جای دیگری منتقل کرد چون این اجاق‌ها متناسب با فضایی که در کابینت‌بندی حال حاضر موجود است خریداری شده و غیر قابل جابجایی هستند. از مزایای آن این است که فضای کمتری را اشغال می‌کند و نظافت این نوع اجاق‌ها به دلیل هم سطحی با صفحه کابینت راحت‌تر صورت می‌گیرد.

امروزه باید تشکر ویژه از اینترنت داشت چرا که خرید بیشتر موارد، از جمله اجاق گاز صفحه‌ای‌، سینک ظرفشویی، شیرآلات، خیلی آسان شده است. فروشگاه اینترنتی سولوس مارکت دارای طیف گسترده‌ای از انواع گاز صفحه‌ای شیشه‌ای و استیل از بهترین مارک‌ها است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع گازها و وسایل مختلف می‌توانند به فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت و کالای ساختمانی سولوس به ادرس solosmarket.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سولوس مارکت | solosmarket

فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی سولوس مارکت ،نمایندگی فروش تجهیزات ساختمانی ، اجاق گاز رومیزی ، هود توکار ، سینک ظرفشویی آشپزخانه ، انواع کلید و پریز ، انواع لامپ ال ای دی و پرژکتور ، پنل ال ای دی ، یراق آلات کابینت ،جک کابینت، لولا گازو کابینت ، ریل کابینت از بهترین و با کیفیت ترین برندهای ایرانی و خارجی با قیمتی کاملاً رقابتی میباشد. برای خرید کالای ارزان قیمت به سولوس مارکت مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]